sobota 26. srpna 2023

O plážové tašce

Pár dnů před odletem na dovolenou jsem si vzpomněla na plážovou tašku. Balancovala jsem na malé židličce, abych dosáhla na poslední polici v šatně. Vzhledem k tomu, že jsem všechny umělohmotné kabelky vyhodila a těch kožených zas tolik nemám, jsem celkem rychle zjistila, že taška na polici není. Jako první mě napadl Patočka. Ukradl mi plážovou tašku! Jsem fakt paranoidní.

Patočka v mé šatně ani nikdy nebyl. Už jednou jsem ho v podezřívala, že je kleptoman, to když jsem nemohla najít ponožky, které jsem koupila babičce Hele. V záchvatu uklízení před jeho příchodem jsem je strčila do košíku s nářadím a šoupla do skříně. Našla jsem je až za dva měsíce. Babička už dávno měla nové.

Abych se dala do klidu, udělala jsem si Aperol spritz a pátrala v paměti, kde ta taška může být. Svůj mozek si představuju jako obrovskou kartotéku a dvě malé hbité ručičky, které se rychle jednotlivými kartami probírají, jako kdysi sestra na gyndě. Vypila jsem skoro půlku, než ručičky kartu našly. Plážová taška - vyhozena. Byla špinavá, ale nesměla se prát, nějaký přírodní materiál, údajně. Tys to stejně zkusila a taška se ve vodě rozpustila. Bingo! Už si vzpomínám.

Vyrazila jsem do nákupního centra pro novou. Víte, že už všude mají podzimní a zimní věci?
 

6 komentářů:

  1. Super. Nejsem v tom sama. Zrovna dneska jsem se rozhodla udělat pořádek v lodžii a vyprat, mnou před "sto" lety vyšívaný a deset let nepraný, ubrus na malém stolku. Rozpadl se mi v rukách. Jdu pro jiný, mám jich plnou pr...Nemám. Sakra, jak to? Bílý tam dávat nebudu. Při ukrutném, ba až neuvěřitelnén pořádku v šuplíku mi došlo, že jich dost skončilo v kontejneru na textil v rámci provzdušňovač bytu. Mám tam bílý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      díky moc, že ses přiznala :-D
      Aspoň že ty bílý Ti zbyly...!!!

      Vymazat
  2. Tak jo. Jsem nesmírně ráda že i mladší v tom plavou! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      jsi vážně milá, zas tak velký věkový rozdíl mezi námi není :-D
      V poslední době se mi zdá, že ty ručičky jsou nějaký pomalý a já jen sedím, přiblble se culím a čekám, až si na něco vzpomenu.

      Vymazat
  3. Na dočasně ztracené věci se nesmí tlačit, ony si to časem rozmyslí a ukážou se. No a přinejhorším ne :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      je hrozný jak je mozek v posledních letech lenivý.

      Vymazat

Láska je kurva