neděle 28. ledna 2024

Lež...aneb komedie o pravdě, Divadlo v Celetné (2024)

Moje oblíbené Divadlo v Celetné a v něm moje hodně oblíbené divadlo Verze. A není to jen tím, že je blízko stanice béčkového metra. Při příchodu se mě ptal nějaký mladíček mezi dveřmi, jestli mi nevadí změna programu z důvodu onemocnění v souboru. Jsem taková ignorantka, že jsem ani nevěděla, na co jdu, ale toto představení naše vyšehradská skupina neviděla, tedy bez problému. Jinak jsem si mohla vyzvednout zpět v pokladně zaplacené vstupné.

Příjemný divadelní bárek, kde jsem si bez problému koupila JEDEN chlebíček. Ve třech představeních divadla Verze ze čtyř, které jsem viděla, si herci na jevišti vystačili se sedačkou v obýváku. K jejich konverzačním komediím není víc třeba.

Dva manželské páry, Petra Špalková a Petr Lněnička, Eva Kodešová a Honza Dolanský. Když uvidíte muže své nejlepší kamarádky, jak se na ulici líbá s jinou ženou, řeknete jí to? Máte právo zasahovat do jejich manželství? Chtěla byste sama takovou informaci dostat, kdyby šlo o vašeho muže? Je malá lež správná? Nebo malá lež ani není lež? Skvělý, vtipný, svěží, bez přestávky. Pro mě jasná hvězda Petra Špalková, ale i muži byli úžasní. Trochu jsem se do těch všech lží zamotala, ale přidaný konec, který nás úplně odboural, vysvětlil potřebné.

Pravda je, že je to lež.

P.S. Bloudičko, pět z pěti.

Petra Špalková a Petr Lněnička
Zdroj: Divadlo v Celetné


10 komentářů:

  1. Je to jako mezi černou a bílou: Mezi pravdou a lží může za specifických okolností být řada mezistavů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      bylo to naprosto skvělý představení o lžích :-D

      Vymazat
  2. Koukám že teď konečně jsi protrhla tu smolnou sérii představení a divadel který byly katastrofální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      divadlo Verze je zřejmě sázka na jistotu. ¨
      Čtvrtý skvělý představení.
      Včera byl Druhorozený s Kačenkou na představení Šťastný vyvolený tamtéž. Koupila jsem mu lístky v Vánocům. On chodí do divadla rád na rozdíl od Prvorozeného, což mě docela mrzí.

      Vymazat
  3. Po tom, co předváděla Špalková před 2 lety na Kašperku mi nějak začala lézt na nervy i jako herečka :D Ale jinak divadlo v Celetný je fajn, tam jsem byla jeden čas pečená vařená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      osobně ji neznám, všechny věci, kde jsem ji viděla, se mi líbily. Film, TV i divadlo. Ale chápu. Divadlo v Celetný a Ungelt jsou pro mě nej. A překvapivě loni Lorca ve Vinohradském divadle byl taky naprostá pecka.

      Vymazat
    2. Mně se líbila v Kriminálce Anděl, to byla dobrá role. Ungelt znám jen z letní scény, někdy budu muset zajít i do divadýlka. Vinohradský mám ráda, tam jsem hodně chodívala s našima.

      Vymazat
    3. V Kriminálce Anděl ta šílená vražedkyně, co chtěla do péče sousedovic chlapečka :-D. To byl dobrý díl.

      Vymazat
  4. To líbání mi připomíná jeden příběh z rodiny, kdy matka, která náhodou zaskakovala jako sestřička u doktora, tchána své dcery, zjistila, že si její manžel nechal udělat testy na jakousi chorobu. A maminka si to samozřejmě nenechala pro sebe :D, z čehož následně vyplynula na svět nevěra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      tyhle tajnosti jsou vždycky zapeklitá záležitost. Pořád razím právo na informace, ale když je někdy dostanu, jsem z někdy na mašli.

      Vymazat

Láska je kurva