sobota 13. ledna 2024

Ještě se vrátím

Ještě se vrátím k vánočnímu dárku od Mladého chlapce. Prostě mi to nedá. K obveselení kolegyň jsem lis na citrusy vzala do práce. Všetečná Naděnka hned vygůglila, že je to čínský padělek. Originál vypadal vážně líp. Obětovala půlku vlastního citronu! Jednotlivé komponenty do sebe příliš nepasují, ale šťávy se vylisovalo dost. Jenže velkými dírkami sítka propadaly do nádobky i pecky. Lis je celkem nestabilní, a jak nejsem moc šikovná, hned jsem ho zvrhla a půlku šťávy vylila. No, pobavily jsme se náramně. V Táboře se prý nasmáli taky, jakoby nestačil ten můj loňský vánoční stromeček, který koupil Prvorozený. Takový koště prý v životě neviděli. Naďa je z Tábora.

Co už taková legrace není, je, že ten dárek přesně ilustruje vztah Mladého chlapce ke mně. Zbytečný laciný šunt, který někde dostal zadarmo k nákupu a elegantně se ho zbavil. Po vánocích mi sice mi nabídl, že spolu někam zajdeme a já si vyberu dárek podle svého, ale to už není ono. A prý nechápe, jak mě taková blbost může vytočit. Úplně s přehledem a doruda!


Moji milí,
kvůli jedné urputné čtenářce, která mi sice skvěle navyšuje návštěvnost, ale její hloupé komentáře tady mít nechci, musím opět vaše komentáře před uveřejněním schválit. Vím, že mě čtete a děkuji všem za podporu. Více tady a tady.



49 komentářů:

  1. Tak mě napadlo, existuje vůbec ta Jaruna?
    Příjde Vám to asi Pade scestné, ale jak jsem si tak přečetla, že panu Úža..., bylo 60 let, oni tito muži ve stáří začínají nejen senilnět, což patří k věku, ale potřebují mít i pocit, že jsou stále velmi žádaní a všechny milenky a příbuzenstvo a rodiny se o ně perou! Kdo ví, zda nesedí pan Úža..., někde sobecky sám ve svém zaprděném bytečku a jen si tím svým psaním (paní Jarunou?) honí své Ego, (možná nejen Ego), aby byl pro SEBE - ano sobeckost některých starých pánů je nad mysl ženy. Víte proč mě to milá Pade napadlo? Já jsem se s takovým setkala ve svém životě ačkoliv byl ještě o 10 let starší než váš 60tník, a věřte, že to co dokáží tito "sobci" ve své mysli jen aby byli nepostradatelní, a ženy žasly!!! :-))
    už mě skutečně nepřekvapí. Kdo ví, zda i toho Vašeho něco takového nepotkalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruna existuje určitě :-D
      Napovídala mu, když mi telefonoval.

      Vymazat
    2. Napovídala mu?
      Neděste mě Pade, on si nechal napovídat?
      To nebyl pan Úžasný, to byl posera, tedy pardon, ale aby nějakého milence takhle vedla ženská, to buďte ráda, že jste se ho zbavila! Vy máte na víc!

      Vymazat
  2. Jestli je lis od pána Mladého chlapce, jak ho nazýváte (ostatně za 2 roky bude mít 50, což jsou pro muže přechodová léta-tak pozor Pade!) z Číny či z Itálie - neřešte, byl to dárek a ta košilka se mu povedla, nebo ne? Ostatně, mohu-li se zeptat, jaké byly dárky od Vás pro něj, nějak jsem je tu přehlédla? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      košilka byla před 15 lety k svátku. Já mu tenkrát bláhová koupila drahou vůni k Vánocům a on vůně nepoužívá, tak ani nechci vědět, kde skončila.
      Loni (tj. skoro teď) jsem mu koupila velmi pěknou vůni do auta, ale fakt sofistikovanou, žádný stromeček. Tak nevím, jestli si instaloval. A ptát se nebudu.

      Vymazat
    2. Páne jo, 15 let mít košilku od milence (bývalého) to musel být Milenec s velkým M. (nejen). Proč já po milenci vše vyhodila, to jsem blbka. I když..., košilku mi dal taky a nejednu, ale svěřím se vám milá Pade, v té době jsem měla o 12 kg méně a o 15 let méně. Ani jedno už nyní není! :-))

      Vymazat
    3. Chlap který se nevoní? A čím voní? Nepište, že voněl mládím, ale fakta. :-)

      Vymazat
    4. On mi prostě voní. Voní sprchovým gelem.

      Vymazat
    5. Jo sprchový gel ten umí vonět! Samozřejmě milence voní i muž, jinak by s ním nebyla, že? Ostatně Pade, za chvilku budete mít Vaničku a já mám už šestiletou, objevila u nás na poličce jeden sprchový gel, který jí tak voní, že vždy když k nám příjde na návštěvu, už se chystá sprchovat! I když je to třeba ráno. :-) Jo, těšte se, při Vaničce zapomenete (ale vy asi ještě ne) i na Mladého chlapce. Tedy občas! :-))
      Není Láska, jako Láska, samozřejmě.

      Vymazat
  3. No jo, holka se nevzdává, asi se zas pan Úžasný někde zapomněl a ona si teď líže rány tím že otravuje tebe protože si myslí že se zapomněl u tebe. Jinak nevím proč by skoro po roce klidu zase začala. Ale co je na tom úžasné je to vědomí které můžeš mít že se neztrapňuje jen na území naší republiky ale po celém světě....horší je jestli bude spamovat pořád to mazání těch komentářů....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      volal loni 4. listopadu dvakrát ze svého telefonu, číslo mám zablokované, to jsem zjistila až zpětně. Pak volal asi za hodinu z cizího čísla, protože jsem nevěděla, že už volal, tak jsem to zvedla. Trvalo mi 7 vteřin, než jsem se zorientovala, zavěsila a tohle číslo taky zablokovala. Tak ani nevím, co chtěl :-D

      Vymazat
    2. Aha, takže mu to holka určitě zas vyčuchala a proto začala prudit. Nějak si říkám, že asi by bude velmi žádoucí vyhýbat se všem chlapům kteří se jmenují Luboš .... protože si s nimi člověk jen pěkně zasírá život.

      Vymazat
  4. Jaruna je jako fantom všichni o něm mluví ale nikdo ho neviděl. :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, myslím, že pan Úžasný by mohl vyprávět :-D
      Ale evidentně nechce.

      Vymazat
    2. Není náhodou Jaruna jen "paní Colombová"?

      Vymazat
    3. To ne, ta je určitě velmi reálná. Leda by pan Úžasný trpěl rozdvojením osobnosti. Ale psal o ní velmi přesvědčivě, ale opatrně.

      Vymazat
  5. Dobry den “ padesatko”, dekuji za dalsi skvely clanek se sebereflexi- moc se vzdy pobavim a Vase clanky mi velmi pomahaji zit s nadhledem zivot …po 50tce👌Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilono,
      díky moc za hezký komentář, já je moc ráda čtu.
      Taky mám své oblíbené blogerky, které čtu několik let.

      Vymazat
  6. Souhlasím s tebou, žena tvých kvalit má dostávat jen kvalitní dárky nebo ty, které chce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      žádná ale opravdu ŽÁDNÁ žena by neměla dostat pod stromeček ruční lis na citrusy čínské výroby. Možná Jaruna :-D

      Vymazat
  7. Každá máme své ,,Jaruny", které nám potřebují sdělovat své názory. Jak doma říkáme:,,Ať skočí do zdi."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo,
      to je hezké úsloví, budu používat :-D

      Vymazat
    2. Někde nahrazuje Jarunu dcerunka, není nad to, když je dcerunka zvící 35 let, silně na tatíčkovi závislá a jakoukoliv milenku (u rozvedeného tatíčka) takovým způsobem prudí a prudí, až milenka radši uteče! Zlatá Jaruna!!!
      A tatíček?
      Jak jinak dcerunka je přeci pro každého tatíčka přednější, než milenka! :-)

      Vymazat
  8. Ahoj Míšo, pan Úžasňák s Jarunou jsou ňáký pošahaný, ne ? Z lisu na citrón bych se taky neradovala, ani na česnek... Já jednou dostala pod stromeček hrnek, ve kterým byl zaschlej lógr od kafe. Od syna :o). Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      synek chtěl asi prubnout, jestli neprotéká :-D

      Vymazat
  9. Syn si před vánoci koupil super holicí strojek, na který viděl inzerát i s videem. Super maličký, okamžité oholí, jen se dotkneš tváře, nohou, rukou...hladká pleť. Ty brďo. To vůbec neholilo a připomínalo to takový ten strojek na odstraňování žmolků ze svetrů a triček. Tak jsem to zkusila a ani žmolky to nebralo. Prostě napodobený šmejd. Při další zkoušce, zda to neděláme špatně praskl ochranný dírkovaný kryt a strojek šel do koše. Nezdráhej se a vyber si dárek podle svého, když se chlapec nabízí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      trávíme spolu tak málo času, že by mi bylo líto chodit po obchodech.

      Vymazat
    2. Ne s každým milencem se dá chodit po obchodech! .-)

      Vymazat
  10. Ty nemít pana Úžasného, nemáš o čem psát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych o něm už vůbec nepsala. Taky není co.
      Ale Jaruna sem zase začala psát ty svoje cinty a číslo mého telefonu zase vkládala na net do různých pojišťoven a tel operátorů. Pak všichni volali a psali.
      Já píšu o ručním lisu na citrusy. 😂

      Vymazat
  11. Anonym - bude zřejmě pan Úžasný, těžko by se k takovému rýpání podvolila žena!

    OdpovědětVymazat
  12. A jaké dárky dával Patočka? A Pan Úžasný? Snad aspoň v něčem se trochu snažili?

    OdpovědětVymazat
  13. Je mi padesát půl roku. Ráda tady na blogu získávám nadhled a samozřejmě čtu nejraději o vztazích, avšak v poslední době jsem získala dojem, že moje životní starosti vyřešil pouze mladý chlapec. OK, ale jak na to? ....(ironizuji, samozřejmě). Díky za Tvoje psaní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marie,
      seznámení s Mladým chlapcem na dovolené to je takový klišé. Protože je manuálně šikovný, byli jsme ve spojení pracovně, dělal nějaké opravy u Prasátka a i u mě doma. Teď jsme se viděli asi po třech letech.
      Jsem šťastná s ním a nešťastná bez něho. Nevím, jestli můžu doporučit 😂.

      Vymazat
  14. Dlouho mi to bylo lito, ale taky jsem nikdy od partneru nedostala darek dle meho gusta… teda krome sady naradi v ruzove barve.

    A ted uz to vim. Az jednou, tak to bude nekdo kdo bude “znat mou cenu”. A prestavam se za to stydet, zvlast po lisu na citron!

    IK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilono,
      jsem moc ráda inspirativní :-D
      Naděnka má taky sadu nářadí v růžové barvě, a snad si ji koupila sama. O růžovou vrtačku myslím psala Ježíškovi. Naděnce je 24 let, všichni řemeslníci u ní doma, když chtějí něco půjčit, jsou úplně odvaření :-D

      Vymazat
  15. Jestli on se dárce lisu na citrusy občas necítí jako vymačkaný citrón. Podvědomí je zrádné :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      opět máš neskutečný odhad. Něco na tom bude :-D

      Vymazat
  16. Od partnerů i od kamarádů naštěstí dostávám krásné dárky. Kamarád mi jako svatební dar vyrobil dřevěnou krabičku na šperky , vykládanou z 5 druhů dřeva. Foto nevím, nevím jak.Pritel, dnes už manžel , mne zásobuje hudebními nástroji, ráda hraju a prý se díky tomu u nás nedrží myši a kabelkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      nikdy v životě jsem obdržený dárek neřešila tak jako tento!
      A už toho nechám, slibu :-D

      Vymazat
  17. A já to chápu, že se člověk k tomu furt vrací. Já jsem teda vcelku náročná, co se týká dárků, a jediný fakt super dárek, který jsem v dospělosti dostala, byl let balonem od mé třídy, které jsem dělala 4 roky třídní. Blbých dárků jsem dostala tolik, že bych mohla založit muzeum, a ten poslední od mého muže jsem mu hodila na hlavu. (Posledních osm let už teda nedostávám nic.) Nevím nevím, Mladý chlapec by musel mít teda extra milenecké kvality, abych ho za čínský lis na citrusy neposlala k šípku! Jedna Jarka mi taky psala hnusné komentáře, byla to stejná nebo je to tím jménem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      milence je vážně skvělý, ale do toho lisu jsem mu měla strčit koule :-D
      Doteď jsem znala samé hodné Jarušky, tak fakt nevím.

      Vymazat
  18. Máš svatou trpělivost, v mém případě by lis na citrusy už dávno letěl. V lepším případě do popelnice :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      nemám. Dárek jsem reklamovala 27.12.
      K nápravě zatím nedošlo.
      Asi to bude jeden z důvodů, proč se přestaneme scházet.

      Vymazat
  19. Dal ti najevo, co pro něj znamenáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znamenám pro něj skvělý sex. Nic víc.

      Vymazat
    2. Nebo jen levný sex?

      Vymazat
    3. Pro mě určitě ano, platit bych mu měla já, je o devět let mladší 😂

      Vymazat

Láska je kurva