neděle 4. února 2024

Pár odpovědí Jaruně

Protože mi blog zase spamuje Jaruna, musela jsem si nastavit schvalování komentářů, je úsměvné, že musí schvalovat i ty svoje. Za skoro osm let, co píšu blog, jsem tu žádné hloupé nebo urážlivé komentáře neměla, ale protože jsem nechtěla být neuctivá ke svým čtenářkám, pár jsem jich v dobré vůli asi pustila. Vendy mi napsala, co to schvaluju za žvásty, jako odběratelce jí také chodí do mailu. Možná nejsou všechny komenty a nepříjemné otázky od ní, ale i tak si tu udělám trochu pořádek a k některým se vrátím (furt mám tendenci se k něčemu vracet!) a jiné teprve zveřejním.

Dal ti najevo, co pro něj znamenáš?
Znamenám pro něj jen skvělý sex, nic víc.

Nebo jen levný sex?
Pro mě určitě ano, platit bych mu měla já, je o devět let mladší.

A to si tak málo ceníš sama sebe?
Odpovídala jsem, že mám asi problém s nízkým sebevědomím, ale s Mladým chlapcem zažívám nejlepší sex v životě, a to jsem se tomuhle koníčku věnovala hodně poctivě. To se těžko vysvětluje a dobrý sex je nejlepší zbraň proti stresu, který mám v práci.

Vzpomínám, v srpnu 2020, kdy už při 1.navstěvě ve Strašnicích bylo třeba pořádně uklidit zažranou letitou špínu...
Bez otazníku ale jasná Jaruna. Je rozhodně lepší než já, mě by nenapadlo při první návštěvě chlapovi gruntovat byt. Pan Úžasný měl ve starých Strašnicích pronajatý příjemný byt a letitá zažraná špína nebyla rozhodně moje. Když se dva roky poté objevil s batohem u mě, vypadal jak bezdomovec a nevoněl, možná byl na útěku od své milované Jarušky už několik dnů.

Po zemi i v posteli se válelo dámské spodní prádlo různých velikostí, které bylo tvé?
Teď se fakt směju. Čím jsem starší, tím dražší prádlo mám, zcela logicky. A rozhodně ho nikde nenechám. Když jsem já u něho byla, žádné prádlo se nikde neválelo. 

Možná by bylo nejlepší, kdyby si Jaruna taky založila blog a tam si psala ty svoje verze pravdy. Já bych ho četla určitě, má velký smysl pro nadsázku.

Všichni moji chlapci vědí, že mám ráda chryzantémy

43 komentářů:

  1. Otázky vyvolávají další otázky! (Promiň, odpovědi mě zas tak moc nezaujaly,...:)
    Namátkou, proč někdo po první návštěvě v zažrané špíně, na které se brodí použitým spodním prádlem různých velikostí, jde ještě na druhou a poté o dotyčného bojuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      máš pravdu, už je to únavné. Přestanu se Jaruně věnovat.

      Vymazat
    2. To bude mít Jaruna blbý, evidentně se jí nevěnuje ani nikdo jinej

      Vymazat
  2. Jen aby se Jaruna přestala věnovat i tobě. Jí to evidentně baví neb její mysl oplývá značnou chorostí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      jak se píše v prvním komentáři, její chování nechápu, píše o věcech skoro čtyři roky starých, tím jak to u něho vypadalo, bych se fakt nechlubila. Nechápu, proč o něj pořád bojuje, dyť ho údajně má.

      Vymazat
  3. Ahoj Míšo, chci ti poděkovat za krásné oslovení Jaruna. Tak mi říkala má úžasná kamarádka Raduna. Krásné vzpomínky na dětství, pískové bábovičky.Proc tato oslovení? Takhle nás oslovovali rodiče v 22 hodin večer po našem návratu domů a jejich marném několika hodinovém hledání, kam jsme opět zmizeli. Kázání nikdy nezabíralo. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      a někde byla Jaruna a Maruna. Celý den jsem si lámala hlavu, kde ty dvě holky byly. Vzpomněla jsem si až teď večer. Film Miroslava Krobota Díra u Hanušovic. Tam ségry, Lenka Krobotová a Táňa Vilhelmová. Film má na ČSFD sice jen 49%, ale já ho mám ráda.

      Vymazat
    2. Ahoj Mišo, dík, film neznám, někdy zkusím dohledat.

      Vymazat
  4. Ne nadarmo se říká, že nejhorší je srážka s blbcem.
    Málo platné. V anonymitě a u klávesnice počítače to se to útočí. Asi je osamělá, odkopnutá, zhrzená.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      nevím, píše mi i pan Úžasný, poznám podle stylu psaní.
      Tak aspoň mám o čem psát. Buď se nic neděje nebo takový hnusný věci, o kterých se mi psát nechce.

      Vymazat
  5. Paní Jaruna je nejen velmi zvědavá, ale též velmi žárlivá, pokud vůbec existuje. Příjde mi, že takovou ženskou by si pan který s Vámi měl poměr - s vaší kvalitou Ženy s velkým Ž a krásnýma dlouhýma nohama - nezadal.
    Proč by se snížil k takové slepici, která je zvědavá na věci, do kterých jí nic není?
    Milá Pade,
    vím, že jste pěkná ženská a tak nějak mi něco říká, že Jaruna NENÍ, protože s takovou ženskou by žádný chlap (?) nebyl ani v největší nouzi.
    Znám vás mnoho let,
    ne osobně, ale znám, že by pan U se takhle snížil a byl s takovou Pipinou, která vás vyslýchá ačkoliv na to nemá žádné právo - to se mi nechce věřit!
    Ale píšu to tu od začátku,
    tak nějak se mi zdá, že se za tu Jarunu jen někdo schovává...:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko S.,
      tenhle komentář vypadá, jako bych si ho psala sama :-D
      Díky moc za lichotky. Nejsem žádná krasavice, líbím se mužům, kteří mají rádi malý zadek a dlouhý nohy. I prsa mi konečně v přechodu narostly :-D
      Já v Jarunu věřím!

      Vymazat
  6. Ostatně,
    pokud se o vás někdo zajímá,
    či se o vás píše,
    je to SUPER!
    Kdyby se nikdo nezajímal a nikdo by vám nepsal, to by bylo horší, že?
    vaše dávná obdivovatelka, která vám vzdává i nadále Hold za to co s muži dokážete.
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za podporu.
      Je fakt, že teď nějak nemám o čem psát, tak i Jaruna je dobrá.
      Na vzdávání holdu to ale fakt není, spíš ti chlapi cvičí se mnou :-D

      Vymazat
  7. Ahoj Míšo, že to tu Jarunu furt baví... Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      já fakt nevím. Dva roky stará záležitost. Je to směšný. Poctivě jsem tady napsala, že mě vždycky nechal. Možná i kvůli Jaruně.

      Vymazat
    2. Milá Pade,
      pokud je to 2 roky stará záležitost, tak ta Jaruna nepojala při sexuelní závislosti podezření na jinou milenku?
      Zkusila bych (jen tak ze srandy) volit opačný postup, než "ona" (podle mě neexistuje, jednou se to dovíte!) a psala bych jí tak, aby byla spokojena, tedy...
      Dal ti najevo, co pro něj znamenáš?
      - Dal a tobě ne Jaruno?
      Nebo jen levný sex?
      - Levný sice byl, ale sama musíš uznat, že sakra kvalitní!
      A to si tak málo ceníš sama sebe?
      - Naopak cením se velmi, velmi vysoce, vždyť mám za milence p.Ú...
      Vzpomínám, v srpnu 2020, kdy už při 1.navstěvě ve Strašnicích bylo třeba pořádně uklidit zažranou letitou špínu...
      - No jo, říkala jsem si, jak v tom může mít sex se mnou, s Tebou, fuj to bylo viď?!
      Po zemi i v posteli se válelo dámské spodní prádlo různých velikostí, které bylo tvé?
      Moje bylo to křiklavě červené, pak tam bylo rudé, a černé, jo a ještě jsem objevila bílé - to bylo tvé Jaruno?
      .
      Hele - co jí zkusit nahrávat, ono jí/jeho ten Váš zájem vzrušuje, jinak by 2 roky od "skutku" už byl dávno pokoj.
      Co takhle rozehrát tuto hru?
      Velmi ráda bych viděla odpovědi toho, kdo "zastupuje" Jarunu... :-))
      S.




      Vymazat
    3. Milá S.
      mě to už vážně nebaví. Myslím, že si užila dost pozornosti.
      Víc si nezaslouží 🙂

      Vymazat
    4. To je pravda, ono když se o ní mluví dělá jí to dobře, takže zkuste ignorovat, zcela! Taková Pipina nezaslouží nic jiného, nač se s ní zabývat. :-)

      Vymazat
  8. Milá Míšo, myslím, že Jaruně dopřáváš luxus, který si nezaslouží - prostor ve tvé mysli. Vím, že nemyslet na ní je těžké, obzvláště, když musíš schvalovat komentáře, na druhou stranu můžeš v nastavení povolit pouze komentáře od uživatelů s Google účtem. Anonymní komentující tvůj blog, kteří to mají v hlavě v pořádku, si ho mohou založit, a Jaruna se může jít bodnout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti co to nemají v hlavě v pořádku - píší anonymní komentáře, myslíte? Já to mám nejen v hlavě v pořádku, ale k účtu Google se nepřihlašuju, proč se zdržovat, když mou milé Pade napsat rovnou bez přihlášení. Ostatně, věřím, že Jaruna by si založila účty Google klidně dva, jen aby mohla být na pěkném tomto blogu ke čtení. :-)
      S.

      Vymazat
    2. Milá Janinko,
      ano, máš pravdu, je čas věnovat se něčemu jinému :-D

      Vymazat
    3. Nic takového jsem nenapsala, to jste asi špatně pochopil/a.
      Zablokovat Google účet je snadné a rychlé oproti jeho založení, Jaruna by si tak další zakládání velice rychle rozmyslela.

      Vymazat
    4. Tak to neznáte Jarunu!
      Taková jak zde se popisuje, té zakládání Google účtu určitě problém nedělá.
      Nevím zda jsem Vás špatně pochopila, ale dovolím si opsat vaší větu:
      "Anonymní komentující tvůj blog, kteří to mají v hlavě v pořádku, si ho mohou založit, "
      takže, to není o hlavě? Ale dost nepochopení, tedy jak vy píšete. Hezké dny i Vám paní Jano.
      S.

      Vymazat
    5. Díky bohu, neznám.
      K tomu nepochopení - Anonymní Jaruna - není normální, zbytek anonymních to v hlavě v pořádku má a jsou v cajku. Stačí? 😁
      I vám hezký den!

      Vymazat
  9. Je mi Jaruny líto. K takovým nízkostem, jako je veřejné zostouzení, se uchyluje jen opravdu zoufalý člověk, který má sebevědomí na nule. Nedokáže si položit ani otázku, zda tyto komenty k něčemu užitečnému pro ni budou. Je zoufalá, už neví, kudy kam, chce ubližovat a nedaří se jí to. Jestli to má být pokus o sdělení, že ona má navrch, tak docílila pravého opaku. Ale momentálně jí dělá i dobře, že kvůli ní musíš komentáře kontrolovat. Je škodolibá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      já ji fakt nechápu :-D
      Asi to ani není k pochopení.
      Rychle zavěsím nový článek, ať mi tu nestraší :-D

      Vymazat
  10. Zajímalo by mě, zda takhle obtěžuje všechny majitelky kalhotek zanechaných u pana Užasného, a to ,že proč nejsou její, no nad tím by se měla zamyslet, ale viditelně nemá čím😟

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      ona nejdříve zjistila, že si s panem Úžasným mailuju přes jeho služební mail. On mi pak napsal, že ho nemám kontaktovat, přitom mě kontaktoval on. Pak mi Jaruna začala posílat sprosté sms a maily. Nakonec objevila blog :-D

      Vymazat
    2. Takže myslím, že nemám jiné kontakty :-D

      Vymazat
    3. Dovolím si konstatovat po tom co jste o nich napsala - že se k sobě hodí, jsou divní oba! :-)

      Vymazat
  11. “Krásný” příběh, pan Úžasný mi z toho vychází jako Neúžasný, když ji rázně nevysvětlil, že “ tohle” se nedělá. Co na to PČR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky, když se konečně rozhoupu a připravím si všechny maily a výpisy z tel, tak dá pokoj :-D

      Vymazat
  12. Milá Míšo (málo zde komentuji, ale občas čtu a snad jsem ohledně Jaruny v obraze), komentátorka S. mne přivedla na myšlenku: Není Jaruna vlastně pan Úžasný?
    Je to dost zamotané. Chvíli jsem dokonce uvažovala, zda není Jarunou ta anonymní S.
    S panem Ú. jste se rozešli. Kdyby to byl chlap, tak by nepřipustil, aby tady Jaruna zařádila více než 1x. Spíš by jí ani o tvém blogu neřekl. Začínám si myslet, že Jaruna zde na blogu není nikdo jiný, než zhrzený pan Ú. Je jedno, že inicioval váš rozchod. Mohl začít časem litovat, ale bylo už pozdě. Objevil se Mladý chlapec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Axino,
      stalkovování začalo dávno před Mladým chlapcem.
      Píšou mi oba, Jaruna je sprostá a dělá gramatické chyby.
      Pan Úžasný občas veršuje 😂.

      Vymazat
    2. Já nevím, jaké jsou možnosti administrace na blogspot.com (mám naprogramovaný web), ale pokud bezpečně rozeznáš komentáře Jaruny, můžeš zablokovat její IP adresu. Moc IP mít nebude. 1-2 počítače, 1-2 mobily. Pokud je zvlášť urputná, půjčí si občas od někoho mobil. Bude zajímavé, zda to bude i mobil pana U. Tipla bych si, že ne. A pokud ano, budeš mít jistotu, že jsou magoři oba dva. Pokud ji nemáš už teď ☺

      Vymazat
    3. Tedy jestli si myslí Axina, že Jaruna je paní S. - tak to nemám slov!!!
      To si snad dělá legraci a nečte všechny komentáře. :-(

      Vymazat
  13. Nedělám si legraci. Když si ji dělám, je to zřejmé. Napsala jsem to jasně: "že jsem chvíli uvažovala". Nic víc, nic míň. Vystupovat jako anonymní totiž není žádné štěstí a k důvěře to nepřispívá. Máte-li problém se založením Google účtu, nestyďte se svěřit. Bude vám pomoženo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Axino,
      vystupovat pod nickem Axina a mít svůj blog (mimochodem znám ho z dřívějška a byl moc fajn), je důvěryhodné?
      Proč ne-věříte nicku S. a své Axina považujete za normální?
      Anonymně vystupovat podle vás není žádné štěstí a k důvěře to nepřispívá - jak píšete.
      Axino (jakpak se jmenujete S. I. T. J. ve skutečnosti asi. Víte jste na blogových stránkách mnoho let, stále si myslíte že Internet je důvěryhodný?
      Pokud ano, přeji Vám, aby jste tomu věřila i nadále.
      Nicméně na stránkách Pade mohu komentovat jako nepřihlášená přes Google účet - Padesátka se proto na mě určitě nezlobí, tomu věřte! :-)

      Vymazat
    2. Nemám ve zvyku odpovídat dlouze anonymům, ale váš komentář je zdvořilý, učiním výjimku.
      Nejprve si vyjasněme, co znamená ve světě blogerů být či nebýt anonymní. Být ANONYMNÍ v tomto speciálním případě znamená NEMÍT SVŮJ (důvěryhodný, ověřený) NICK. Je několik blogerů, které znám osobně. Je řada blogerů, které osobně neznám, ale mají svůj nick. Je spojený s jejich blogem, je jejich dalším jménem. Dbají na jeho čest a chrání ji. Autentičnost jejich komentářů zajišťuje jejich registrace u nějaké autorizační identity. U mě (programátorky s individuálním blogem) i třeba u Pade (využívající služeb blogspotu) je to Google účet.
      Zkuste napsat někde (třeba přímo zde) komentář a předstírat, že ho napsala Axina. Nejde to. To je velká výhoda. Maximálně se můžete podepsat jako Axina. Bude z toho čišet, že nejde o mne, bude chybět můj avatar, budou chybět funkce profilu.
      Žijete na blogu u Pade z toho, že jste na jejím blogu jediná, kdo se neobtěžuje přihlašováním. Zřejmě o vás ví a jak vidí komentář od “Anonymní” spojí si ho s Vámi. Ale už musí intuitivně podle obsahu komentáře pokaždé zvažovat, zda jste opravdu Vy. Ale co kdyby ten nápad být anonymní mělo na daném blogu víc lidí? Jak majitel blogu pozná o koho jde? Ovšem, podle IP adresy. Přijde vám ale zdvořilé odsoudit ho do role detektiva-amatéra?
      Doufám, že jsem snesla dost argumentů proto, abych vás přesvědčila, že není třeba na blogu prozrazovat svoji identitu. Ale je velmi žádoucí zvolit si (aspoň v rámci jedné blogové “bubliny”) svůj nick a vystupovat pod ním.

      Vymazat
    3. Moje milé čtenářky,
      považuji tuto debatu za uzavřenou.
      Děkuji moc, že mě čtěte s za podporu.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Milá Loty,
      aspoň víš, proč musím schvalovat komentáře.

      Vymazat

Bába v akci