čtvrtek 22. února 2024

Jsem bába...!!!

Po půlnoci praskla Vendulce voda a Prvorozený ji odvezl do porodnice v Podolí. A pak se nedělo nic, Vanička spokojeně spala. Moc se jí ven nechtělo. Celý den mi střídavě psala a volala máma se ségrou. Byla jsem spojka, která nic nevěděla. Koneckonců jsem jen tchyně a ještě na blacklistu. Já psala a volala druhé nastávající bábě, Vendulčině mámě. Až večer Vendulce začaly kontrakce.

V těchto vypjatých chvílích se ozval Druhorozený z mysliveckého plesu v nějakým vidlákově. Nebývale sdílný synek poslal fotku, pak druhou a pak i video. Pokaždý jsem střelhbitě natáhla ruku po telefonu, a znovu a znovu byla zklamaná, že to nejsou zprávy z porodnice. V půl jedný v noci poslal fotku své výhry v tombole. 

Identifikovala jsem mrtvého psa. Je legální dát do tomboly zastřelenýho psa? Že by byli myslivci tak mazaní a zabili dvě mouchy jednou ranou? Zbavili se v lese škodný a zároveň získali dárek do tomboly? Je to kanec, opravil mě Druhorozený. Jen aby. Bůhví jestli synek někdy živého kance viděl. Je nějakej malej, oponovala jsem. Ale kurva těžkej, odpověděl. Zvíře bylo od krve, zřejmě prostřílený jak řešeto, plný olova. Synek se úlovku nechtěl vzdát. Šest lístků si koupil. Nakonec ho s Kačkou odtáhli k tátovi do garáže. Prý to bylo daleko a do kopce.

Naděnka se podívala na fotku a na první dobrou uvedla i rasu. Novofundlanďan.

Až když jsem v neděli vařila oběd, přistála mi v mobilu fotka Vandy na váze. 2,814 kg. Od měření novorozeňat se upustilo, nechtějí jim zbytečně natahovat nožičky. Radostně jsem se rozjela do Podolí. Moje vnučka je samozřejmě krásná, ze všech mimin nejkrásnější. Byla zabalená jak vánočka a spinkala. Nepříjemně jsem překvapila sama sebe, byla jsem úplně posraná si ji vzít do náručí. Až taková jsem bába. Prvorozený vypadal otřeseně ještě dva dny po porodu. Mám rozkošné fotky Vaničky ve vaničce, ale jistě chápete, že je nemůžu zveřejnit. Kanec je mrtvý, tomu je to šumák.

 

49 komentářů:

  1. Míšo, velká gratulace. Vítej mezi babkami. Nyní ti nastanou krásné chvíle. To čekání na zprávy z porodnice byly tedy napínavé, kanec ti je tedy zpestřoval. :-D Přeji Vandičce hodně zdraví, spokojené rodiče a těm hodně sil a trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      díky moc. Už jsou doma, sžívají se dohromady spolu a s pejskem a kočičkou.

      Vymazat
    2. Tak to už je početná rodinka. :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Milá Marie,
      díky moc. Zatím jsme všichni na větvi, včetně zvířat.
      Mám strach, že mě Alf, belgický maliňák sežere, jak bude Vaničku hlídat 😂.

      Vymazat
  3. Jé, tak moc gratuluju, je mi úplně jasné, že je Vanička nejkrásnější! Ať hezky roste! A Druhorozenému teda upřímnou soustrast, on si to jako městský chlapec neumí představit, ale za mě teda, když už vyhrát zvěřinu, maximálně tak vakuově zabalenou očištěnou kýtu (taky se v tombole objevuje.) No jestli bude nadále sdílný, těším se na článek, jak to prase stahoval, porcoval a vařil guláš. S olovem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      díky moc.
      Ale zklamu Tě, na kance přišel řezník a maso zpracoval.
      Já teda nic nechtěla, já vaření nenávidím 😂.

      Vymazat
  4. Moc gratuluji k vnučce! A těším se, že bude tvojí velkou inspirací nejen v životě, ale i pro mnohé blogové články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Axino,
      děkuju moc. Zatím s ní nic není 😂.

      Vymazat
  5. Tomu říkám dobrá výhra v tombole! :-) Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  6. K Vaničce samozřejmě gratuluju a doufám, že místo na blacklistu budeš na wishlistu. Mě to taky docházelo až postupně že jsem bába, ale pak jsem zjistila, že strašně žárlím na to, že malou nemám u sebe ale za kopcem a že s ní je někdo jinej! Můj synek na rybářském!!! plese taky vyhrála takovouhle mrtvolku (ten novofudlanďan mě dostal) a taky měl problém co s ní. A taky volal známého který mu ještě někdy ve tři ráno mrtvolku rozporcoval alespoň nahrubo, a to mi dovezl abych mu to dorozporcovala. Za pár kilek kančího, proč ne ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      bych si lístek do tomboly na mysliveckém plese nikdy nekoupila :-D
      Narození vnučky teprve vstřebávám. Jsem i hodně vytížená v práci, vůbec nezvládám osobní život.

      Vymazat
  7. Míšo, velká gratulace k první vnučce. Ať je zdravá, šťastná a dělá vám všem radost.
    A vítej mezi nás, báby. 🌹😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      moc děkuji za hezké přijetí do klubu!

      Vymazat
  8. Super!
    Naše vnučka se narodila před 7 lety. Měla 3.80 kg a 52 cm (tenkrát se ještě nožičky mohly natahovat) a přestože maminka malé měří 150 cm a váží jako muška, maličká se skutečně povedla! Dnes má 7 let, je krásná štíhlá slečna a já coby pracující si jí nemůžu patřičně užít. Věřím milá Pade, že vy si budete moci vaší vnučku až vám jí budou mladí dávat hlídat - užít se vším všudy. Gratuluji k postu babky, časem se i s tím sžijete. Do vašeho sloupku na pravé straně přibyde post "babička". Jupíííí!
    S.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji jen radosti s malou ratolestí🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Velke gratulace hlavne mlade mamince ze to zvladla.At jsou obe devcata zdrava.Doufam ze po Vas bude mit nejake geny,tim myslim talent skladat slovicka,na ty dalsi ma cas nez bude dospela:)))) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo slyšela jsem a prý je to pravda, že geny se dědí tak zvaně ob rod, to znamená, že Vanička nebude po mamince ale po babičce - tedy celá Pade!
      Má se děvče na co těšit, Pade si umí života užívat a je to skvělá ženská! :-)
      S.

      Vymazat
    2. Milá Pipi,
      děkuji moc za gratulaci a pochvalu!
      Vendulka je dost schopná si všechno zorganizovat, zvířata už jsou s Vaničkou kompatibilní. Je to fakt hezký.

      Vymazat
  11. Míšo, velká gratulace. Ať holčička ve zdraví roste.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Míšo, zo srdca ti blahoželám k Van(d)ičke, samozrejme aj jej rodičom, a zároveň aj k novému titulu v tvojom životopise ;-D Teraz ti zrejme k bežným obchodom pribudnú aj obchody s hračkami a detskými vecičkami, tak veľa zábavy a radosti prajem! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fidorko,
      moc ráda Tě tu vidím a děkuju za přízeň a gratulaci.
      Hlavně holčičí věci vůbec neumím 😂.

      Vymazat
  13. Kance je mi líto...

    No ale, jinak vítám nového člověka na tomto světě! Ať je Vandička spokojená a milovaná. Moc gratuluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      dekuju moc.
      Kanec nezemřel zbytečně, bude sežrán.

      Vymazat
  14. milá Padesátko máě když se narodil syn tak mi můj táta v porodnici řekl " a je ti jasný, že to je nadoživotí?" věřte i vnouče je nadoživotí mám už jedno 15 letý a nekončí to, klid už nikdy nebude:o))) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá M,
      malý děti malý starosti, velký děti velký starosti, jak tohle úsloví stoprocentně platí, je až děsivý...!!! A teď ještě vnučka. To nevím, jestli vůbec zvládnu 😅.

      Vymazat
  15. To je krásná zpráva, moc gratuluji!! :) s tím psem jsi to pojmenovala přesně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      díky moc.
      Ten kanec se opravdu povedl 😂.

      Vymazat
  16. Vy jste mě s tím kancem tak rozesmála, že jsem vzbudila svou stoletou babičku, kterou zrovna hlídám :)) . Vnučce přeji krásný život !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kamčo,
      to mě opravdu moc těší...!
      Děkuji moc za přání.

      Vymazat
  17. Milá Pade! Věřím , že bude celá maminka!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pade! Věřím, že bude celá babička!!!
      Geny se totiž dědí ob rod - milá Anonymní, takže bohužel...:-))
      S.

      Vymazat
    2. Milá S.,
      myslím, že by Vendulka úplně nechtěla,
      aby Vanička byla po mně 😂.

      Vymazat
    3. Dcera bývá po tatínkovi, syn po matce. Čili Vandička bude větším dílem po tatínkovi, menším po mamince. A pádem tím i dílem po babičce z tatínkovi strany :-) a po dědečkovi z matčiny strany.

      Vymazat
    4. Už jsem tu otázku anonymních komentátorů nemínila dál rozvádět. Ale teď neodolám: Anonymní S. reaguje na Anonymní bez S :-) To znamená buď sama na sebe (zapomněla se ve starším komentáři "podepsat") nebo se fakt vyrojil(a) další kometátor(ka). Jak se ti ta situace zamlouvá, Míšo...?

      Vymazat
    5. Milá Axino,
      nějak se nechci zapojovat.

      Vymazat
    6. Pokud reaguji na komentář bez Nicku či podpisu, to snad nemyslíte vážně že reaguji sama na sebe??? :-) Doufám, že to bylo myšleno v legraci, neb jinak kdybych vás neznala z mailů z dávné doby, bych si myslela, že se vám něco přihodilo, že tak lpíte na tom, že píšou na blogu Pade lidé, kteří nejsou přihlášeni jak vy si přejete!
      Pade je dost inteligentní na to, aby si ve svém schvalování komentářů ověřila z jaké počítačové adresy maily chodí a není pro ní problém tyto zablokovat - zřejmě jí NEvadí, když jí píší lidé i bez přihlášení a podpisu.
      Je to její blog a diskusi na téma zda jí to vadí nebo ne, ONA se rozhodla ukončit. Nevím zda vy ještě blog máte, mívala jste ho, můžou k vám chodit komentovat jen ti co jsou přihlášení? No, pokud ano, je to vaše volba, zkuse se smířit s tím, že Pade má volbu ZDE svou a respektovat ji.
      S.

      Vymazat
    7. Milé čtenářky,
      končím tuto debatu.
      Vaše komentáře jsou delší než můj článek 😂.

      Vymazat
  18. Misaku, velika gratulace.
    Uz mi nemas, co zavidet !!! / ale preci, mam uz 2 :) /
    Stesti, zdravi a spoustu lasky ze srdce preje blondyna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blondýnko,
      děkuji moc za krásnou gratulaci a jsem ráda, že ses zastavila.
      Aspoň na blogu :-D

      Vymazat
  19. Míšo, tak to ti gratuluji a celé rodince. Ať roste ve zdraví. Budete na její počest každoročně kolit Novofundlanďana? 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijam,
      díky moc za gratulaci.
      Ono se nakonec ukázalo, že je to vážně kanec 🐗 😂.

      Vymazat
  20. Míšo, gratuluji k první vnučce. Ani se nedivím, že jsi byla celá rozklepaná, to bych byla také. Pořád doufám, že se takového zázraku ještě dočkám. Měj se, čauky 😉

    OdpovědětVymazat
  21. Jó, výhru v tombole bych také tipovala na psa 😃😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      moc děkuju za gratulaci.
      Historka s kancem se nedá vymyslet, to prostě musíš zažít :-D

      Vymazat

Láska je kurva