sobota 6. července 2024

O dovolené

Musela jsem si vzít pár dní dovolené. Když odcházíte z bytu v sedm ráno a vrátíte se v sedm večer s pocitem lůzra, který nezvládá svoji práci, nejde to jinak. Počasí úplně stejně kopírovalo loňské, když jsem byla v práci, byly vedra, když jsem zůstala doma, na válení u vody to rozhodně nebylo. 

Nabídla jsem se Vendulce s vozením Vaničky a nastoupila hned v pondělí. Vaničce už byly čtyři měsíce, žulila se na mě i na větve komíhající se ve větru, teda hlavně na větve, a občas něco broukla než usnula. Rychlým tempem jsem vyrazila do Milíčovského lesa, celkem cca 6 kilometrů.

V úterý mě Vendulka pozvala na výlet do Kerska, vyzvedla mě doma a odvezla do lesa, tam vyrazila s Alfem běhat a já podle pokynů, abych se neztratila, jela s kočárkem po cestě furt rovně až k závoře, na tu jsem plácla rukou jak při štafetě a zase jela zpátky. Vendulka se psem se k nám po běhu přidala. Celkem cca 8 kilometrů.

Ve středu mě Romča vytáhla na hodinu jógy na trávníku před nákupním centrem. Ano, chodili kolem lidi, ale já měla dost práce nespadnou při psovi na čumák, že jsem si jich nevšímala. Po cvičení jsme procházkou došly do Počernického pivovaru na lehkou večeři a dvě dvanáctky. Zpátky potmě velmi romantické, ale s holkou. Celkem cca 6 kilometrů.

Čtvrtek byl bez sportovních výkonů, napsala jsem do skupiny Vyšehradských matek, jestli dáme odpolední drink, ale mohla jen Zuzana. Skončily jsme U Libuše v Podskalí. Na večer jsem se domlouvala s Patočkou, už je odstěhovaný v tom Vidlákově, kde postavil dům. Nacpal se mi domů, že ráno potřebuje něco nakoupit na Černém Mostě. Byla to docela sranda, spali jsme v posteli jak sestra s bratrem. Co mi Mladý chlapec zlomil srdce, no srdce to tak úplně nebylo, nejsem na hrátky s Patočkou naladěná. V rámci dietního programu jsem ve čtvrtek do sebe naklopila pět malých plzní. Takhle asi nezhubnu.

V pátek přijela VendyW a chtěla se podívat do Umělecké zahrady v Nuslích. Dvě rodilé Pražandy a musely jsme jít podle mapy. Zahrada byla zavřená, protože je přístupná jen ve středu a v sobotu. Vendy podcenila domácí přípravu. Vyšláply jsem schody ke stanici metra a pokračovaly přes Vyšehrad se zastávkou v hospůdce Na hradbách zase dolů k Vltavě. Pak už jen přes Železniční most doprovodit Vendy na bus do Mníšku.
Celkem cca 6 kilometrů.


Černý Most

10 komentářů:

  1. No jo, no .... já to brala podle Pavlušky a to co psala na blogu o otvíračce , jinak jsem to neřešila. Až tam vyrazíš s máti tak poreferuješ jestli to má cenu tam jít znovu nebo ne. Nakonec jsme to našly, takže zas taková ostuda to nebyla. A ještě jsme se prošly zajímavými ulicemi ;-) Po tom, co mne čekal ten maratón s likvidací džungle na chatě mi těch šest kiláků úplně stačilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      taky jsem moc ráda, že už trefím. A procházka to byla fakt hezká, to rozhodně.

      Vymazat
  2. Milá Míšo, máš teda docela slušný záhul v práci a dovolenou sis zasloužila. Ale jak čtu tak to byla dovolená hodně aktivní. Vandička ti určitě děla radost. Nikam ještě neutíká, podřídí se tvému tempu. :-) Vendy byla asi hodně zklamaná, když odjížděla bez plánovaných fotek. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      myslím, že to Vendy ustála v pohodě, já se do zahrady vypravím s mámou a pak dám Vendy vědět, jestli má zkusit znovu.

      Vymazat
  3. Někdy je už dovolená prostě zapotřebí nevyhnutelně. Já jdu ještě teď týden do práce, pak mě na deset dní shltnou poslední dodělávky na výstavě a hlavně instalace. A těším se skoro tak, jako bych jel do Řecka :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Je nepochybně správné, že na dovolené dodržuješ to, čemu se ohavně říká "pitný režim".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      jen škoda, že to pivo je tak kalorický!

      Vymazat
  5. Po tak sportovně laděném týdnu vám musí být i ty menší šaty co jste si koupila velké. Obdivuji vás, že ten sport dáte, ale pravdou je, že do té šede... je i to ještě v pohodě a zvládá se to co dřív hravě. :-) Pivo je kalorický to je fakt, ale co dělat, když ho máte místo léku, vitamín B na žaludek je doporučen odborníkem lékařem. Denně jedno malé pivko a trávení funguje jako zamlada. Není nad osobní zkušenost. Horší je, že nejen že se nehubne, ale tam kde kdysi bývalo ploché bříško se nachází vizuelně těhotenství v 8. měsíci. Nicméně, jak pravila jedna má známá, co bychom z toho života měly, kdybychom si zlatavý mok nedopřály! :-))
    Evita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evito,
      a jen jsem se vrátila zpátky do práce, do toho hroznýho chaosu, celý týden jsem odcházela z bytu v sedm ráno a vracela se v šest večer, tak jsem necvičila ani jednou :( Ve středu bylo 36 stupňů, to jsem na jógu nešla, by mě v horku kleplo.
      A pivo jsem měla tři večery za sebou.

      Vymazat

Výlet na Sicílii