neděle 13. listopadu 2016

Ty víš kdo...

...já jsem.

Celý život si kupuju malé boty, krátké kalhoty a řvavé rtěnky. Moji synové si nepřáli, abych si malovala pusu, když jsem s nima někam šla. Nejvíc si samozřejmě ubližuju těma malýma botama. Moje nohy by vždy chtěly raději spočinout v té krabici od bot, ale v ní se chodí fakt blbě. Možná je to tím, že mám levou nohu o půl čísla větší než pravou. Pokud vyhovím levé noze, z pravé mi padá bota. Pokud vyhovím pravé, levá noha strašně naříká.

Jsem peciválka a nejradši jsem doma s dobrou knihou a hrnkem čaje, v zimě nejlépe s rumem. Prvorozený často vyhrožoval, jak vyrazí do světa, až bude velký. Věřila jsem, že nebude po mně. Pak se ve dvaadvaceti odstěhoval z Čerňáku (Černý Most, Praha 9) na Ládvíčko (Ládví, Praha 8) a vzal si z útulku štěně. A bylo vymalováno. Když měl možnost ucházet se o práci v hotelu na Maledivách, na pohovor ani nedošel. Druhorozený naopak tvrdí, že mě nikdy neopustí a tajně si zjišťuje, kolika let se dožívají ženy v České republice. Těší se, až tu bude bydlet sám, ovšem s takovou dlouhověkostí nepočítal.

Dobrodružnou povahu má v naší rodině jen Světlanka. Po revoluci vyrazila za kámošem do Švédska, v Německu sedla do špatného vlaku a pokračovala do Dánska. A v té době bez mobilů i do toho Švédska nakonec dorazila. Pak odjela pracovat do Itálie, seznámila se s Robertem a spolu odešli na Kanáry. Se svým italským mužem a dvěma dcerami tam žije už přes dvacet let.

Ještě jsem malicherná a stále řeším návštěvnost svého blogu. Když jsem tady zavěsila spisovatele Hájíčka, Černovláska si hned vedle plácla článek "Sex mimo domov a na veřejnosti". No, s tím se prostě nedá soupeřit. To uznávám.


24 komentářů:

  1. Jsem zoufalý ošklivý panic se zanedbatelným IQ i délkou údu a s komplexem méněcennosti. Zoufale potřebuji vaši pozornost. Potřebuji vaše komentáře, až už utěšující či lítostivé, nebo nenávistné. Prostě potřebuji mít pocit, že se o mne někdo alespoň jednou v životě zajímá, ať už v dobrém, nebo špatném. Potřebuju to snad ještě naléhavěji než první sex, funkční pistoli, nebo preventivní proplesknutí, abych se konečně probral a přestal ze sebe dělat šulina na těch internetech.
    Jedná se sice o reklamu, ale alespoň jsem upřímný, říkám to narovinu a racionálně vysvětluji důvody, proč stojím o větší návštěvnost. Krom toho - za každou jednotlivou návštěvu na mém blogu se o jednu vteřinu zkrátí čas, zbývající do ztráty mého panictví! A to se vyplatí, zvláště jste-li filantropové!

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem nějak přestala řešit, jestli děti vylétnou a nebo ne.
    Doufám, že jo a doufám, že brzo, ale při mojí smůle...Ovšem návštěvnost, tu řeším stále
    Ovšem neboj, může kdokoliv vyvěsit cokoliv, pokud tady uvidím Tebe, vždycky přijdu nakouknout a kdyžtak to rovnou vezmu i trochu dozadu, pokud mi něco uniklo
    Tebe čtu ráda a mám pocit, že Ty to víš

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Aj mňa už dostalaa do svojich spárov, pohltila ma. A teraz, keď viem, že obidvja máme problémy s tou ľavou (omylom som sa preklepol na "lvou"!) nohou, som stratený!!!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Milá Baruško, moc si vážím Tvé přízně...také jsem Tvou pravidelnou čtenářkou... a závidím Ti holčičky.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ó chlapec, jak potěšující. A slovenčina je tak sexy...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To není chlapec, to je veličenstvo...to je víc, jak celá návštěvnost, ani nevíš, jak jsi in, když Ti píše komenty

    OdpovědětVymazat
  7. Budu upřímná, jak jinak...Tvých článků o chybějícím spodním prádle si poměrně považuji a na rozdíl od bezbřehých sexuálních pseudopindání vím, že určitý typ demence křížený s roztržitostí nás postihuje všechny     

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Chlapec, tím jsem myslela, pohlaví mužského. Skákala jsem metr vysoko radostí, protože jeho komentáře jsou často lepší, něž celý článek...

    OdpovědětVymazat
  9. Napiš něco o tom, kde se holí padesátky, a hned budeš na první stránce. A tím "kde" nemyslím v koupelně. Kdyby toto nečetla moje rodina, tak se taky víc odvazu.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Milá Helgo, holím se všude jako mladý holky. To je celý, to na článek nestačí... oba kluci (17 a 28) si tady občas čtou. Komentovali tu sázku i posilování pánevního dna..ale taky jsem už přemýšlela o novém, tajném blogu...

    OdpovědětVymazat
  11. Návštěvníci se mají vítat chlebem a solí.
    Anebo rumem.

    OdpovědětVymazat
  12. zdravím - vy se skutečně jmenujete "padesátka" ?

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Dbd Lukáši, s vizitkou jsem si jenom hrála... vyměnila, vyfotila a zase dala zpět tu občanskou...

    OdpovědětVymazat
  14. Světlanka je šikula, té vzdávám hold, a syn? Můj synoven říkával "dokud máma funí, tak zůstanu u ní!"
    Pak najednou během pár dní potkal ve svých 25 letech dívku a byl v tu ránu pryč. Žije s ní v podkroví u jejich rodičů a moje ségra si "funí" už sama.
    Takže..., nikdy neříkej nikdy!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Díky, Světlanka si pochvalu ráda přečte. Taky doufám, že tu nakonec zůstanu sama.. jen jsem si děti špatně rozvrhla, dělám matku osmadvacet let a konec v nedohlednu..

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No vidíš a já znám rodiče, co jsou vděčni, že jim dítě zůstalo celý život na krku a dítě je vděčno, že zůstalo s rodiči. Věřila bys? Věř!

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Přijď, mám všechno... Pokud jsi šikovný, můžeš mi pomoct s blogem. Pokud jsi silný, dáš puberťákovi jednu pořádnou pěstí.

    OdpovědětVymazat
  18. To mi tak strašně něco připomíná Bratr (shodou okolností také prvorozený) taktéž hovořil o tom, jak pojede do světa a blábláblá.... jenže ono to samo nějak nejde, a vyžaduje to nějakou píli a úsilí, že... a tak žil do sedmadvaceti u rodičů, 2 roky v nájmu 5 minut od nich pěšky a nakonec se kvůli němu oni stěhují na chatu, aby on šel do jejich domu....
    No a já, která jsem vždy říkala, že si nedovedu trávit Vánoce jen ve dvou, bez nejbližší rodiny... a právě i díky tomu, co se děje tam, už je podruhé trávíme přesně tak, daleko od všech

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Druhorozený je taky silný kousek, okolí si myslí, že mě doma tluče (mami, opravdu ne!). Uvidíme, ale vystrnadila jsem Prvorozeného i muže, do třetice všeho dobrého...

    OdpovědětVymazat
  20. Good writeup, I am normal visitor of ones blog, maintain up the excellent operate, and It's going to be a regular visitor for a lengthy time. ckddekkgakgefade

    OdpovědětVymazat
  21. Kunjungan perdana gan. Terimakasih Untuk Beritanya Bermanfaat. Kunjungi juga blog kami di http://goo.gl/c6qAXQ

    OdpovědětVymazat
  22. Ijin Ser Gan, Obat Tradisional Pembersih Rahim Pasca Keguguran http://goo.gl/eqj899

    OdpovědětVymazat

O konturce