čtvrtek 22. března 2018

Cyrano, Divadlo v Celetné (2018)

Jsem statečná matka. Opět se mi podařilo odtáhnout Druhorozeného do divadla. Jméno hry mu nic neříkalo (!). A že je ve verších, jsem mu řekla, až když se pěkně usadil do druhé řady, která byla první. Razím heslo Pokud není akce za odměnu, tak je za trest. A synek jde. Samozřejmě největším lákadlem byl Martin Hofmann v hlavní roli. Nezklamal. Závěrečná standing ovation mu patřila právem.

Ovšem Roxanu jsem si představovala jinak, než jako těhotnou čtyřicetiletou Jitku Čadek Čvančarovou, opatrně chodící po schodech. Druhorozený nevěřil vlastním očím. Měla ty svá ohromná prsa nacpaná ve velkém dekoltu. Oba, Cyrano i Kristián Miloslava Tichého, jsou takoví střízlíci, kdyby na něco došlo, tak je těma dudama umlátí.
Nejsem milovnice klasických her, nejhezčí byla samozřejmě balkonová scéna, kterou si pamatuju i z filmu a moc se mi líbila hudba. Zpětně jsem si zjistila, že autorem je Michal Pavlíček.

P.S. Bloudičko, čtyři a půl z pěti.


Martin Hofmann a Miloslav Tichý, zdroj: Mekuc.cz

41 komentářů:

  1. Já nikam vůbec nemusím, protože tady to mám vždy z první ruky - a ještě vtipně napsaný! Mimochodem, chlap by na ta prsa možná řekl že je to nebe a dudy.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Dorko,
    to není ono, občas někam vyrazit musíš, já nejsem asi moc objektivní...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Přiznám se, že divadlo pro mě není... A vlastně ani koncerty ne (i když vážnou hudbu ráda mám). Obojí raději v televizi, davy lidí, to není odmalička nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Divadlo v TV není ono, musíš chodit do těch malých... tam je pár lidí...

    OdpovědětVymazat
  5. Další divadlo, já musím taky někam jít

    OdpovědětVymazat
  6. chybí mi tu fotku Čvančarové, manžel by se rád podíval:) a na tu hru by určitě šel už jen kvůli těm jejím vnadámnojo líbí se muty jo ty jsi tak kulturní člověk...si připadám vždycky jako barbar...dlouho jsem nikde nebyla takhle za kulturou chjo

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Milá Iris,
    vyraž a napiš...

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Milá Klávesničko,
    aktuální fotku Čvančarové jsem bohužel nenašla, na webkách divadla je ještě netěhotná... Když jsem měla doma miminko, taky jsem nikam nechodila, to je přece normální. Není čas ani dost síly. Taky bydlím v Praze, mám divadlo (a nejedno) kousek.

    OdpovědětVymazat
  9. Já už taky vyvedla Otyla do divadla! Je ještě ve věku, kdy verše ocení :)) Zjistila jsem, že už se hraje divadlo i pro úplně nejmenší a užili jsme si to oba, neb herci byli k pokoukání :)Jsem ráda, že se z hodnocení v závěru stává pravidlo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Martin Hofmann je úžasný herec, objevila jsem ho na prknech divadla Palace a musím smeknout. V televizních rolích mě nijak neupoutal, ale na těch prknech ....

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Mně tu chybí Vojta Dyk! [8]:[6]: Je nějaký mladý chlapec ( jako například manžel Klávesničky), nebo mladší senior (jako např. AP Sugr), kterému by se nelíbila Čvančarová? Ta se asi líbí všem, kdo nosí kalhoty!     

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Milá Bloudičko,
    láska k divadlu se musí podporovat od malička.. Já jsem asi někde udělala chybu nebo mě jen Druhorozený schválně točí tou nechutí někam (se mnou) jít.ad hodnocení) já bych se pro své věrné čtenářky i přeskočila. Ale hlavu jsem si tentokrát dost lámala...

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Milá Evko,
    já jsem si ho všimla naopak v TV v seriálu Kriminálka Anděl, hrál tam patologa a pak v seriálu Trpaslík, tam hrál prohnaného právníka, byl naprosto skvělý. A pak už cíleně na něj do Divadla v Celetné. Tohle byla třetí hra.

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Milá Sugr,
    Vojtu Dyka nepotřebuju, kluci byli skvělí... Chápu, že se Čvančarová líbí všem chlapům. Já bych se jí bála...

    OdpovědětVymazat
  15. Míšo, všimla jsi si , že tvůj článek o "Prasátku" je celý týden na titulce vyvěšen? No řekni, nebylo by to tvé bývalé Prase, tedy pardon Prasátko, z toho potěšeno?   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Milá Sugr,
    všimla, a už je mi to trapný. Dokonce jsem chtěla napsat admince, co se děje. Je to hrozná nuda, když se titulka nemění. Prasátko má teď jiný starosti, hledá náhradnici...

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Mám takový pocit, že už tam žádná adminka není. Od Vánoc žádná změna, nikde na Blogu cz. Opět mrtvo.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: To ty adminky někdo žere nebo cooo...?!

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Že by?
    Vždycky tam nějaká mladá, aktivní a plná elánu nastoupí a bum ho, za chvilku už není! Vlastně od Standy už tři, že?
    Hele Míšo, že je tam oddělává party Rychlé roty!   

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Nestraš, Sugr. Jako, že ovládají blog.cz..?
    Já si pamatuju jenom dvě, Báru a Hanku. A Hanka se prsila dost. Je mi to líto, jsem tady jen dva roky a moc dobře vidím, jak blog upadá. Málo článků, málo lidí, hodně reklamy.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Já si pamatuju ještě Kér, ta je nyní s blogem na jiném serveru. Jsem na Blogu cz. od roku 2009 a musím uznat, že jsou na titulce stále ty VIP blogy, dokola, dokola, dokola, hodně článků, téměř denně, stále stejné, kdykoliv člověk titulku otevře. Takže, asi ostatní baví...

    OdpovědětVymazat
  22. ...tak to musel býti průvan,když udělala čelem vzad...
    pro informací...ta dudačka byla na seznamu před několika dny...je fakt obrovitá

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Jo a členky RR už komentující nejen paní Hanku zastrašily, jsou to holky čiperky, takže možné je všechno!   

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Milý Johane,
    skoro ano...
    Já bych si Roxanu představovala mladší, subtilnější, éterickou krásku. Třeba Eva Josefíková...

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: Já bych na titulku dala tři, čtyři články. Každý den jeden článek nový, ten poslední by vypadl. Proč je to tak těžký...?! Pěkně by to frčelo, dostala by se tam spousta různých článků...

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Kdysi to fungovalo na titulce tak, že kdo napsal článek, tak se tam objevil, a tak se tam za den vystřídalo spousta titulů a nikdo nebyl stále zvýhodňován sto let furt dokola, jako to je nyní...
    Bohužel nikdo s tím nic dělat nechce a ovečky jsou ve stádečku spokojeně bečící.

    OdpovědětVymazat
  27. Protože Čvančarovou fakt nemusím, s povděkem kvituji alespoň představu, jak někoho umlátí dudama .

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Milá Janinko,
    mně nevadí, ale Roxana ona opravdu není, leda před dvaceti lety...

    OdpovědětVymazat
  29. Pro mne je Cyrano spojený se dvěma herci, Jiřím Klemem a Jaromírem Hanzlíkem. Jenže to už je strašně dlouho co jsem tu inscenaci viděla, tuším ale že Hanzlík si zahrál jak Kristiána tak Cyrana. Ale kdo jim hrál Roxanu ... asi by se dalo dohledat YT. Jo a pak ještě Gerard Depardieu, to byl parádní Cyrano. A navíc ukázal že umí i vážnou věc zahrát..... no Jitka Čvančarová, nic proti ní, opravdu není zrovna dobrý výběr pro Roxanu, těhotná netěhotná.

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: Milá Vendy,
    to představení s Klemem a Hanzlíkem Ti závidím, to bych se podívala i na záznam, pokud by ovšem byl...

    OdpovědětVymazat
  31. ...zrovna dneska se objevuji na seznamu .cz fotografie v oddílu super,cz nevkusné fotografie dudáčky Jituš...to říká všechno

    OdpovědětVymazat
  32. [32]:...no, má ty čtyřicátý narozeniny...

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem milovník divadla a ráda zajdu kdykoliv a dalo by se říci i na cokoliv. Jitka Čvančarová je krásná baba, ale Roxanu si představuji poněkud éteričtější.
    Co synek, přežil to?

    OdpovědětVymazat
  34. [34]: Milá Alenko,
    já si myslím, že byl rád, že se mu představení líbilo. Jen prostě dělá ofuky, aby se neřeklo...

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Znám to. Ti mladí musí dělat ofuky, tak nějak to k nim patří. Mám též syna, za chvilku mu bude 40, ale je to stejné. Přeci ti mladí muži nemůžou dopustit, že by někdo jiný mohl mít třeba pravdu.

    OdpovědětVymazat
  36. [35]: Jéé, já nevěděl, že Signoraa je Alenka.

    OdpovědětVymazat
  37. [37]: Ona je signoraA, jako paní Alena...
    Ti píšu, že blog děsně prožívám...

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: Je dobře, že máš přehled! :)

    OdpovědětVymazat
  39. Spolek Kašpar pravidelně jezdí k nám na Šumavu a hraje v kouzelné atmosféře na hradě Kašperk, často jsem si to tam opravdu užívala, ale Cyrano mě také moc nenadchnul. Bohužel. Jinak divadlo miluji a hrozně mě mrzí, že už nemám tolik možností jako při studiích, to bylo mnohokrát levnější hlavní scéna divadla JK Tyla než kino. První řady za 70Kč, hlavní scéna, kino cca 200 s pitím a po studentských slevách.....

    OdpovědětVymazat
  40. [40]: Milá Učitelko,
    divadlo má svoje kouzlo, také se snažím sehnat lístky s nějakou slevou, tady je možnost hodně včasného objednání vstupenek a ceny jsou pak vážně dobré.

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec