sobota 10. března 2018

Sbohem, moje Prasátko

Po jedenácti letech opouštím Prasátko, starala jsem se o něj jak o vlastní, ale už nechci. Jsem unavená a líná. Prasátko zase začalo nekontrolovaně kupovat citróny, štosují se v lednici a plesniví. Už mě to nebaví řešit. Prasátko je bohaté, ale lakomé. Na špatně odtékající sprchový kout nechtělo pozvat toho krásného instalatéra, místo toho tam nalilo nějaký nebezpečně smrdící cosi. Odpad jenom polknul, škytnul a nic. V listopadu si v kuchyni vypěstovalo agresívní roj octomilek. Myslela jsem, že mě sežerou. Mávajíc utěrkou jsem se stěží ubránila. Jen jednou jsem přezdívku málem prozradila. Prasátko bylo doma a telefonoval Druhorozený, kde jsem. U Pra...upratujem. Cože?! No jo, tahle generace už slovensky nerozumí.

Jako Popelka sedím a hodinu páruju vyprané černé ponožky, ale nejdřív je samozřejmě musím obrátit na líc. Hugo Boss s malými písmenky Hugo Boss, se středními, s velkými, s velkým podílem bavlny, s malým podílem bavlny. Falke normální, Falke Senzitive a Falke Senzitive plus. Černé a tmavě modré ponožky Tommy Hilfinger, které teda vypadají skoro stejně. U sportovních ponožek musím rozlišovat levou a pravou, L/R. Musím se pořádně soustředit. A pak mraky bezejmenných kousků, které se liší jen opraností a šířkou pružného lemu. Přebírat hrách a čočku by snad bylo lepší. Když jsem úspěšná, mám ve finále 30 párů a jen deset lichých.

Pravda, byly i reklamace. Pavučiny ometám jen příležitostně, na pavouky zadupu a počkám, až zalezou. Snažila jsem se Prasátku vysvětlit, že pavouci přinášejí štěstí a že stačí jen křiknout Huš! Huš! a oni se rychle schovají. Prasátko jenom nespokojeně nakrčilo rypáček. Má na pavouky úplně odlišný názor a těší se, až si najde nějakou Ukrajinku, která ty moje chráněnce konečně spolehlivě vyvraždí.


Zdroj: Moje zvíře.cz

69 komentářů:

  1. Ať ho octomilky sežerou. 😁

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Světlanko,
    už blbnu, vůbec jsem si nepamatovala, že jsem o ponožkách psala už před rokem... asi z nich mám vážně trauma..Nad octomilkama jsem nakonec zvítězila, zlikvidovala jsem mu celou farmu...
    Asi kilo shnilých kiwi...

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou jsem tady kolonii octomilek řešila taky a jak koukám na komentář, ze stejného důvodu. Zapadlo nám kiwi za ledničku...
    Můj drahý je taky lakomý a krásného instalatéra mi nepozve. Možná to bude tím, že není bohatý
    Ovšem jeho ponožky vypadají podobně, jen jsou spíš tak jako Adidos
    Pravá asijská značka, znáš to Sice budu plakat, že už o něm nepíšeš, ale trochu klidu Ti přeju
    A třeba pak budeš mít víc času na psaní

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Baruško,
    prostě mě to zmáhá, a když navíc Prasátko občas zapomene (!) spláchnout WC, říkám si, že až tak blbá nejsem, abych tohle musela uklízet... A díky za podporu...

    OdpovědětVymazat
  5. Tvl, tak ja konecne vim, kdo je prasatko Ja mela v hlave, ze to je jeden z tvych milencu
    Asi si te budu muse dat do zalozky a precist od zacatku, at si taky udelam jasno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě stačí ten občasný úklid na penzionu, teď každodenní v kuchyni po ranní směně a mám dost.No a pak se ráno vzbudím a na lince přesně vidím jak se mužskej budil a jak měl kdy hlad a co si dělal k jídlu. Dělat úklid na plný úvazek a ještě u takovýho prasete, tak už dávno sedím ve vězení za vraždu. Už z mužem se musím sakra krotit!

    OdpovědětVymazat
  7. Však on přijde někdo lepší

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych to vzdala asi hned.
    Mám to štěstí, že muž ze sebe to prasátko nedělá.   
    S octomilkami mám taky jeden takový zážitek

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Milá Martinko,
    letos to bude jednoduché, milenci odpadli, teď i Prasátko...
    Sakra, o čem budu psát..?!

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Milá Eliss,
    Ty ty články vážně nečteš...

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Milá Vendy,
    ty peníze se prostě hodily, hodí se vždycky...

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Tohle já chápu. Jsem ve stejné situaci , každá koruna je dobrá....

    OdpovědětVymazat
  13. Vzhledem k ponožkovým orgiím se divím, že jsi tak dlouho vydržela .... respekt.PS: I já bych potřeboval párovat ..

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Milá Marcelo,
    ten kluk se asi ani neožení...
    Potřeboval by služku, která by chodila furt za ním...

    OdpovědětVymazat
  15. Prasátko mi trochu připomíná moji šéfovou...

    OdpovědětVymazat
  16. Černý, vizuálně stejný fusekle... Za to bych škrtila! Zlatá barevná šílenost, s tou je to aspoň rychle hotový.

    OdpovědětVymazat
  17. Věci neznalá tuším, že pan Prasátko je nějaký tvůj milý. Tedy bývalý milý, který občas nesplachoval jako můj bývalý milý. A ten byl taky Prasátko veliké, převeliké.. a už není... už po něm nesplachuju a nezuřím

    OdpovědětVymazat
  18. Pokorně se kaju, že jsem kdy nazvala své tři chlapy prasátky. Tomu tvému nesahají ani po kopýtka!

    OdpovědětVymazat
  19. Eliss to zas zazdila Prasátko je opravdu nechutné, a to jsem myslela, že můj bráška je nejnechutnější tvor, který umí doma pěstovat nové formy života.

    OdpovědětVymazat
  20. [13]: Milý Glosátore,
    byl to hezký přivýdělek...a já mám tak ráda peníze hotově...
    Já klidně budu párovat s Tebou...už je jaro...

    OdpovědětVymazat
  21. [16]: Milá Vědmi,
    černý ponožky jsou fakt peklo, pak přijdu domů a páruju dětem... taky černý..

    OdpovědětVymazat
  22. [17]: Milá Zdeni,
    Prasátko je klient na úklid a žehlení.
    Proto jsem hned v první větě dala odkaz na loňský článek... když klikneš na Prasátko, dostaneš tam...

    OdpovědětVymazat
  23. Kdysi jsem četla větu, kterou vyslovil renomovaný psychiatr, že v každém mužském je kus čunčete... Asi věděl, o čem mluví. Možná, kdyby zažil to tvé, dnes už bývalé, prasátko, řekl by asi něco podstatně výživnějšího.

    OdpovědětVymazat
  24. [19]: Milá Magdo,
    Eliss prostě soutěží o nejvíc napsaných komentářů, padni komu padni... Prasátko zas vyhrává cenu o největší Prasátko...přitom je to moc hezký, bohatý a chytrý kluk...

    OdpovědětVymazat
  25. [15]: Milá Kačenko,
    v tom případě je Tvoje šéfová taky pěkný pašík...

    OdpovědětVymazat
  26. [18]: Milá Janinko,
    jen buď na své chlapce hodná...

    OdpovědětVymazat
  27. [23]: Milá Alenko,
    kdyby mi někdo o Prasátku vyprávěl, nebudu věřit... v životě jsem doma takový bordel neviděla...
    Měl octomilky i v lednici, jen byly trochu ztuhlé a létaly pomalu...

    OdpovědětVymazat
  28. [22]: Ano, jsem slepý truhlík. Už vím vše, a ty  ses alespoň něco dozvěděla i o mém Prasátku. Chro chro

    OdpovědětVymazat
  29. [25]: Když se mnou tchyně ještě mluvila, tak mi chodila brečet do kanclu a popisovala ty hrůzy.

    OdpovědětVymazat
  30. [28]: Ano, už vím, že tady nejsem jediná chovatelka vepříků...

    OdpovědětVymazat
  31. Pokud to není roztomilé Prasátko, pryč s ním.

    OdpovědětVymazat
  32. Kdo dneska není svým způsobem prasátko?...ale čeho je moc, toho je příliš, to je fakt...

    OdpovědětVymazat
  33. [31]: Milá Cilko,
    Prasátko je čuně, roztomilé není vůbec...

    OdpovědětVymazat
  34. Opustit po tolika letech muže, to chce hodně síly! To by jen tak žádná nedokázala, známm muže Big Prasátka a ženy se jen kolem nich točí, hlavně, že mají doma na šňůře trencle a nejen blogové babky je nepomluví.   

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Milá Sugr,
    opouštím byznys, opouštím prachy, Prasátko je klient na žehlení a úklid... v osobním životě bych ho nesnesla ani týden...

    OdpovědětVymazat
  36. [24]: Chytrý? No nevím, já k inteligenci počítám i trochu základního úklidu (a to nejsem úplně uklízecí typ).

    OdpovědětVymazat
  37. Tak je dobře, že sis to tak hezky sepsala... až se ti po čase bude stýskat

    OdpovědětVymazat
  38. [37]: Milá Dorko,
    taky to nechápu...kolikrát odnáším obrovské pytle plné smradlavých odpadků, až mám strach, že recepční na mě zavolá policii, že jsem ho zabila a rozřezaného odnáším do popelnice...

    OdpovědětVymazat
  39. [38]: Milá Sluneční,
    po těch PENĚZÍCH se mi bude stýskat...i když v poslední době jsem je měla jako kapesné a všechny probendila...

    OdpovědětVymazat
  40. Taky mi dělalo trochu potíž se zorientovat v tom, kdo - ve vztahu k tobě - to teda vlastně je... Konečně v tom mám aspoň trochu jasno

    OdpovědětVymazat
  41. [41]: Milá Atheiro,
    já to nechtěla znovu vysvětlovat, stačí že furt píšu o těch ponožkách...
    Ovšem nejlepší komentář byl od Eliss, ta fakt komentuje, aniž by články četla... Nechápu, co ji k tomu pudí...!

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem asi blbá, mně to nedošlo. Už jsem to četla pětkrát (evidentně i za Eliss, která si honí jen reklamu a chce jít vidět - ta se musí solidně kousat nudou) a furt jsem debil :( Naštěstí už malej včera měl první příkrm, tak třeba s ustupujícím kojením nastoupí rozum Jinak dle popisu - my to tak měli s mým ex(mou ex... ), když jsme bydleli v 1+1 na 26 metrech čtverečních. Chviličku se neuklízelo a bylo to     

    OdpovědětVymazat
  43. [43]: Milá Jani,
    asi je článek nesrozumitelný, proto hned odkaz na ten starý. Nenapadlo mě, že si někdo může myslet, že to by partner...

    OdpovědětVymazat
  44. Skvelí článok ,vtipné napísaný.       

    OdpovědětVymazat
  45. Tvoje prase je nesrovnatelně špinavější než to na titulce, gratuluji a podezírám adminku, že nám vybírá obrázky hezčí než celý článek. Z profesního hlediska bych chtěla podotknout, že jsem viděla hodně prasat, ale takto naleštěné, nikdy     

    OdpovědětVymazat
  46. [45]: Milá Chiméro,
    děkuji moc za pochvalu...hned po ránu mám radost...!

    OdpovědětVymazat
  47. [46]: Milá Blondýnko,
    dík za upozornění a gratulaci...
    Článek je asi trochu nesrozumitelný, jsem ráda, že ho adminka hezky uvedla, aby každý věděl, že to nebyl můj partner...
    Také jsem nikdy neviděla taková čisťounká prasátka, třeba je myje vizážistka před focením...

    OdpovědětVymazat
  48. Gratulace k titulce, jen tak dál a stále vpřed !

    OdpovědětVymazat
  49. [49]: Milý Glosátor,
    díky moc. Dělám co můžu...

    OdpovědětVymazat
  50. [42]: a tak to já bych i vysvětlení měla, ale je zlý , mohlo by se někoho dotknout

    OdpovědětVymazat
  51. [51]: Není hezké něco nakousnout a nedopovědět...

    OdpovědětVymazat
  52. Též Velká Gratulace k titulce, jen tak dál a stále vpřed, ještě vepřeději.
    Jen jak tak čtu tvé jednotlivé odpovědi na komentáře, "prasátko" má v domě "recepční"? Hm..., to je nějaké velmi movité prasátko, to se nedivím, že má pokojské. [51]: Že by další členka Rychlé roty? [10]: Není jediná!
    Hodně komentářů je u takových úspěšných a nejvyhledávanějších blogů jako máš ty stejného ražení.
    Neodsuzovala bych za to Eliss, má zajímavý svůj blog, ale je to můj názor.[51]: Škoda, že tu není ten názor, Míša se zlých komentářů rozhodně nebojí! Není z těch co mažou a drží hubu, jen aby se zavděčila Blogu cz.!
    (Tedy jestli Míšo nemáš jiný názor, kdyžtak můj komentář vymaž!)

    OdpovědětVymazat
  53. Ano, kdesi jsem četl, že prasátka jsou v módě jako domácí mazlíčci. Věřím, že ne taková .

    OdpovědětVymazat
  54. [54]: Já znám jednu mladou paní, která má takové prasátko za muže a říká, že je to její mazlíček, fakt! Inu, výjimky existují!
    Ona to co autorka tohoto článku vzdala, považuje za povinnost manželky a uklízí po svém Prasátku prý moc ráda. Dělá to prý s láskou, vlastně s Láskou!

    OdpovědětVymazat
  55. [53]: Milá Sugr,
    děkuji za gratulaci.
    Prasátko je bohaté, bydlí v bytovém komplexu s ostrahou, tj. ve vchodě je recepce, která lustruje návštěvy, přebírá poštu a dělá pravidelné obchůzky domu a okolo domu... a samozřejmě sledují kamery...

    OdpovědětVymazat
  56. [54]: Milý Petře,
    viděla jsem dokument o jejich chovatelích v ČR. Z prasátek můžou vyrůst obrovská agresívní prasata. Jsem rozhodně pro pekáč..!

    OdpovědětVymazat
  57. [56]: Chtěla bych být Prasátkem, či mít se jako to tvé bývalé Prasátko, aspoň na chvilku.

    OdpovědětVymazat
  58. [52]: Náhodný výběr z blogu jisté osoby: "Ve škole mi doporučili, abych šla radši na obor pro mentálně retardovaný..."
    Ty tu podstatu stejně víš, jen ze mě kdovíproč potřebuješ dostat tu zlou myšlenku slovo od slova! Že?

    OdpovědětVymazat
  59. [59]: Ne, já mám ráda jasno...
    Já se konzervativně držím svých oblíbených blogů a některé souvislosti mi unikají...

    OdpovědětVymazat
  60. [17]: No téda, jsem totál neznalá! Takový psaní ze života a já nemám ánunk, že je u naší "padesátky"! Už víš, proč zase u mě nebudou přibývat články? Budu vytěžovat tvůj blog a číst si...

    OdpovědětVymazat
  61. to je syn, manžel nebo milenec? Ať tak nebo tak, i kdyby mi platil, nedělala bych to...ať si slouží sám.

    OdpovědětVymazat
  62. [63]: Milá J.R.,
    adminka Hanka (pokud je to stále ona) článek na titulce hezky uvedla, snad je tedy více srozumitelný...

    OdpovědětVymazat
  63. [61]: Milá Kitty,
    v poslední době se ze mě stala grafomanka, to budeš mít vážně na dlouhou...a jinak: Je mi ctí...

    OdpovědětVymazat
  64. [62]: Milá Alpos (?),
    to byl klient na úklid a žehlení...

    OdpovědětVymazat
  65. You actually said that very well.

    OdpovědětVymazat
  66. Žena má být v kuchyni a nekecat...

    OdpovědětVymazat
  67. [68]: Milý Dave,
    hodně štěstí při hledání té pravé...

    OdpovědětVymazat

O konturce