čtvrtek 19. dubna 2018

Padesátka v nemocnici

Původně jsem o téhle příhodě psát nechtěla, nemoc avizuje slabost, bezmoc a stáří. Nechtěla jsem být jako jedna zdejší blogerka, která píše velmi podrobně o návštěvách doktorů, i tak má ale obdivuhodný fanklub. No, třeba si návštěvnost taky zvýším. V březnu jsem hodně cvičila, abych byla štíhlá a zpevněná, kdyby se Patočka náhodou ozval. Také jsem nosila nějaké těžké věci a ještě měla hnusný dráždivý kašel. Jeden den mě hrozně bolelo břicho, sotva jsem domů dotáhla nákup. Mám sice dva syny, jednoho dokonce s autem, ale šla jsem jen pro pár věcí. Kdo mohl tušit, že bude ve slevě třtinový cukr a ještě nějaký další úžasnosti. Doma jsem pak ležela na sedačce stočená do klubíčka a myslela, že umřu, že mě tu Druhorozený večer najde tuhou. Bolest postupně naštěstí odezněla a mně zase otrnulo. Pár dní byl klid.

V úterý ráno jsem si při oblékání kalhotek nahmatala v třísle velkou bouli. RAKOVINA. Napadlo mě hned, ale ta tak rychle neroste. To bude tříselná kýla, diagnostikovala jsem, a protože nejsem normální, šla jsem do práce, abych pořešila nejnutnější pracovní povinnosti. Za těch skoro pět let, co jsem ve firmě, tam takový shon ještě nebyl. To teda zítra jako nepřijdeš? Zeptal se Filip, můj šéf. To asi ne, celá se klepu, ještě skočím na poštu, abych odeslala ten dopis slovenské policii. Na chirurgii na Černém Mostě se mě paní doktorka v jedenáct hodin zeptala, kde se od rána toulám. Zrepasovat už to nešlo. Nemám jíst a pít a mydlit na Bulovku. Pecka. Stavila jsem se doma pro věci, sundala náušnice a jela. Píšu Druhorozenému, kde jsem. To teda večer jako nepůjdeš se psem?! To asi ne. V pět mě vezli na sál.

Domů mě pustili už ve čtvrtek před Velikonocema, sama jsem chtěla, na pokoji byly ženské, kterým dělali strašný věci, jako jsou umělé vývody nebo ablace prsu. Ležet jsem nemohla, hrozně mě bolely záda, s chutí jsem tedy žehlila. Jinak jsem se doma dost nudila. Z té nudy jsem rozstříhala pexeso, které jsem v prosinci dostala v mém oblíbeném pekařství Kabát a pak přemlouvala Druhorozeného, který je neustále nitrožilně připojený na PC, aby si se mnou zahrál. Nakonec šel, další den se připojil i Prvorozený. To bylo vážně hezký, seděli oba v mojí posteli, jako když byli malí. Pokaždý jsem prohrála, pořád jsem otáčela čtyři stejné kartičky. Vánočku, těsto, pekařskou dodávku a preclík. Ale byla jsem šťastná jako blecha. Z nudy jsem sežrala i dvoukilovýho čokoládovýho beránka. Celkově jsem hodně jedla a pila pivo, takže když konečně Patočka napsal, jsem tlustá a v podstatě v šestinedělí.


Celý byl můj

57 komentářů:

  1.        to je můj smích..a můžeš za to, že teď, když normální lidi jdou spát, já jdu psát svůj nemocniční příběh.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Zdeni,
    jen piš, už se těším...

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, že už jsi v pořádku. Byla to rychlovka, naštěstí s dobrým koncem. Moc zdravím Promiň, ale při čtení jsem se fakt bavila. Vím, cizí neštěstí ...     

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Evo,
    já jsem moc ráda, když se u mě na blogu čtenářky zasmějí...

    OdpovědětVymazat
  5. Potvrzuje se staré pravilo. že pobyt ve špitále a následně doma v posteli při následné rekonvalescenci utužuje rodinné vztahy nad obvyklý standard.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milý Glosátore,
    tak skvělé to nebylo, abych znovu toužila po špitále...

    OdpovědětVymazat
  7. Hele, to je jasný, to je z toho cvičení
    Ono ze žrádla a povalování totiž ten pupek roste celý a ne v boulích
    Mišpulko, jsem ráda, že to jinak nic nebylo

    OdpovědětVymazat
  8. to se po operaci může pít pivo?
    zrovna dneska jsem si říkala co s tebou je že je nějak tichoa teda tolik googlit při čtení tvého článku se mi ještě nestalo a teď budeš vydávat články v lichou hodinu?prosím tě řekni těm svým milovaným dětičkám ať mě nestresují...co když bude Šakalík za pár let stejný? (tím myslím tu odezvu s venčením psa)

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Milá Baruško,
    Tys mě zase rozesmála...
    Doktor se ptal hlavně na ten kašel, to jsem měla ten hnusnej, že jsem se málem vždycky počůrala...

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Milá Klávesničko,
    byla jsem nejdřív opatrná, ale pak jsem pila dvě plzně denně...
    V osm jsem to nestihla a deset bylo moc. Jsem utahaná a musela jsem se psem...
    Šakalík bude určitě vzorný chlapec(to si myslí každá matka), zbytečně se nestresuj u mých článků...
    A copak jsi gůglila...? Bulovku, pekařství...?

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: zrepasovat, ablace Bulovku znám měla bys odpočívat, pejska vyžeň s Druhorozeným:)jestli je po tatínkovi nebo po mně tak vzorný nebude

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Druhorozený chodí odpoledne, s kecama, večer byl šel jen za prachy...

    OdpovědětVymazat
  13. hahá to je zase klasa, to se mi snad bude i hezky spát.. cizí neštěstí.. největší zábava

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: tak mě napadá není to pes prvorozeného, proč ho tedy nevenčí on?

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Milá Helgo,
    kdybys věděla, jak jsem se těšila na jaro, na Velikonoce, takových akcí jsem měla v plánu...

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Prvorozený pracuje v restauraci, dělá dlouhý a krátký týden...Venčíme, když je v práci...a on tam je furt, vypomáhá i na druhé partě.

    OdpovědětVymazat
  17. [9]: Kruci, já už chtěla jít disciplinované spát a tak mám vypnutý PC.
    Z čeho jsi měla ten strašný kašel?[15]: Klavesnicko, začínám se fakt těšit, až Šakalík vyroste Pak třeba poznáš

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: doufám že ne
    proto nechci psa!manžel strašně psa psa a nakonec ho budu venčit, krmit a starat se o něj já a toho jsem si užila dost celé mládí:)

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Baru,
    vůbec nevím, dva tři dny...musela jsem zůstat doma, nemohla jsem vypomáhat na zákaznický lince, jak jsem promluvila, hned jsem kašlala a rušila ostatní v práci...

    OdpovědětVymazat
  20. Vnímam odinakiaľ, že už si v poriadku... tak nech to vydrží! ... dopis slovenskej polícii?

    OdpovědětVymazat
  21. Neříkej mi, že stále čekáš, že se ten Patočkovic hňup ozve ?
    Nevěřím ?

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tss...máme rande příští týden, dřív jsem nemohla.
    Víkend jsem si rezervovala pro Vendy a Tebe, milá Blondýnko, ale zatím se nikdo neozval...

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:Tady Vendy, tady Vendy.... promiň že jsem se neozvala, ale ten blázinec kdy nic nestíhám a práce místo aby ubývala naopak roste pod rukama a navíc jsem z hrůzou zjistila že ještě musím taky dělat polovici DPH, pokračuje. Takže jsem ten víkend odpískala. Ale zapiš si do kalendáře datum 27.5. to ve třech zbouráme Prahu!    Doufám, že díky mě nebudeš mít s Patočkou nějaké trable nebo nedej bože že ti na rande odmítne přijít ....

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Milá Fidorko,
    jsem měsíc po operaci, tak už dobrý.
    Já to psát nechtěla, nepřišlo mi to vtipný ani zajímavý, ale když jsem to vyprávěla ségře, řekla, ať píšu...
    A vidím, že cizí neštěstí opravdu těší...

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Milá Vendy,
    rande s vámi má prioritu č.1...

    OdpovědětVymazat
  26. Z perexu na hlavní stránce jsem se vyděsila. Pak jsem se u postelove scény rozplakala a nakonec zabydlela, že jsem vlastně také dlouho nic neslyšela a mám rozepsané mail (já vím, hanba mi).Jsem ráda, že vše dobře dopadlo. Ze druhorozeny za hlášku o po psovi nedostal po "tlamě" 😂

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Milá Jani,
    Druhorozený zas tak drsný nebyl, já to trochu vytunila...

    OdpovědětVymazat
  28. [24]: 27.5. mám zapsáno v kalendářu...kam se jde, kam se jde ?
    Máte nějaký plán ? [26]: To si musím oholit nohy
    Dneska jsem zjistila, že je mám oholené v pruzích    , jak stále spěchám, oholím kus, mezi tím doroste další, jsem smutný příběh jedné Blondýny     

    OdpovědětVymazat
  29. [29]:Slíbila jsem ti přece to kafe na Petříně a tady hostitelka trpí studem, že neví kde je Seminářská zahrada. Takže spojíme příjemné s užitečným.... nicméně pokud by jste chtěly jít jinam není problém.

    OdpovědětVymazat
  30. [29]: Blondýnko,
    já oholení určitě kontrolovat nebudu...
    Je mi jedno, kam půjdeme, já jsem submisivní...

    OdpovědětVymazat
  31. [29]: Ha, nejsem sama!:)Pexeso mě skoro dojalo! Tak ať jsi brzy úplně fit :)

    OdpovědětVymazat
  32. [30]: Hodně sluníčka a málo sexu, co chceš  po blondýně

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Milá Bloudičko,
    díky moc, už jsem v cajku... ještě 14 dní nesmím cvičit, na sex jsem se neptala...

    OdpovědětVymazat
  34. [33]: Gratuluju, nápodobně   

    OdpovědětVymazat
  35. Být pacientem když je venku tak hezky asi není nic příjemného .P. S. Pexeso je strašlivá hra, naposledy jsem vyhrál ještě někdy na základní škole .

    OdpovědětVymazat
  36. [36]: Milý Libore,
    už je to dobrý, zrovna ležím na louce u Vltavy.
    Já naposledy vyhrála, když byly Druhorozenému tři roky...

    OdpovědětVymazat
  37. To jako nepůjdeš se spem? On ja fakt na vraždu   
    Ten beránek vypadá vážně skvěle taky bych neodolala.
    My hrajeme žolíka, dostih a sázky atd.

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: Milá Iris,
    Druhorozený byl, pravda, trochu zaskočený...
    Beránka pekli ve Francouzské restauraci, to jsou ta písmenka. Koupil mi ho Prvorozený a i velikonoční menu, protože byl v práci, abych tu neumřela hlady...

    OdpovědětVymazat
  39. [38]: Já neumím psát      se omlouvám za ty překlepy.

    OdpovědětVymazat
  40. Míšo, Míšo, vidíš, kam tě zahnala starost o blaho druhých?!

    OdpovědětVymazat
  41. Já si říkala, že jsi nějak potichu... Už jsem si začínala myslet, že jsi změnila identitu a odfrčela coby úplně jiný člověk někam do pryč, kde se nebudeš muset starat o psa ani dospělý děti.

    OdpovědětVymazat
  42. [42]: Milá Dorko,
    trochu zvolním a bude zase dobře...
    Je to docela rána, když člověk najednou přestane fungovat, když si uvědomí, jak je křehký, zranitelný....

    OdpovědětVymazat
  43. [43]: Milá Atheiro,
    ono tak asi vypadalo, ale pořád si držím normu 6 kousků/článků měsíčně...
    Druhorozený se psem by se měl stěhovat v červnu a Prvorozený jestli propadne, tak taky...ale ten teda nevím, kam...

    OdpovědětVymazat
  44. Děkuju za radu a přeju vám pevné zdraví .

    OdpovědětVymazat
  45. Kylu mne operovali, když mne byki čtyři...dodnes pobyt v nemocnici pamatuju...

    OdpovědětVymazat
  46. Takhle se ti ten fanklub moc nerozroste, příště to okořeň barvou a konzistencí tvé první stolice po operaci případně rozborem zvratek po narkóze a to budeš zírat nad tou návštěvností!Ne, vážně, jsem ráda, že jsi v pořádku .

    OdpovědětVymazat
  47. [49]: Milá Janinko,
    mně je po narkóze dobře a stolici jsem fakt neřešila...

    OdpovědětVymazat
  48. [48]: Milý Jane,
    špitál je vždycky trauma...

    OdpovědětVymazat
  49. Nenávidím nmemocnice, tu U Svaté Anny v Brně, fakutní nemocnice v Olomouci a Ostravě, Krnovskou nemocnici a samozřejmě tu naši malou střediskovou ...

    OdpovědětVymazat
  50. [52]: Milý Mirku,
    máš ty špitály pěkně zmapovaný...

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Míšo, máš to doma pořád veselé, ve zdraví i nemoci, nic se nemění. Pořád nějaké dohadování. Asi bych byla unavená jen z diskuzí.

    OdpovědětVymazat
  52. [54]: Milá Lotty
    už jen to v pohodě... a veselo je stále, to máš pravdu...

    OdpovědětVymazat
  53. [55]: U Tebe HODNĚ VESELO, trvale!

    OdpovědětVymazat
  54. Mohla bych napsat o panu doktorovi, který odmítl vyšetřit moji maminku a z důvodu časové tísně se rozhodl pro diagnozu po telefonu, za což si následně vysloužil slovní políček z mé strany Zdraví má člověk jenom jedno, až se příště objeví bolest, únava nebo boule, tak honem k doktorovi, nic nepodceňovat.

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec