pondělí 30. dubna 2018

Princ na bílém koni

Furt na něj čekám.

41 komentářů:

  1. Cha, úderné a výstižné!   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Vendy,
    jsi rychlá jako vítr...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Hele a to jsem ještě dneska hodně zpomalená. Jsem utahaná jak kotě a ještě jsem si teď vymyslela upéct a udělat kubánskej dort na plech....takže za chvíli padnu, a nebudu vědět o světě.

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli ti nevadí jméno Martin, počkej do listopadu. Určitě přijede .

    OdpovědětVymazat
  5. to je zas téma ty v.... a ten tvůj článek je jasná výzva..princové hlaste se

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Ty jsi vážně jednička...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Milá Janinko,
    tolik listopadů a pořád nic....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Milá Hrachajdice,
    šlo to úplně samo...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Milá Klávesničko,
    občas mě TT dokáže vybudit k nebývalým výkonům...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Ale pjd! Jen zejtra jedu k holce, tak abych nepřijela s prázdnou a potřebuju uplatit synka, aby mi až bude třeba pomohl na zahradě a v neposlední řadě, jak jsem teď furt utahaná, mám neskutečnou chuť na sladký   

    OdpovědětVymazat
  11. Mišpulko, ser (omlouvám se) na něj, nestojí za to

    OdpovědětVymazat
  12. [17]: Milá Eliss,
    nějak tomu už nevěřím...

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky. Teda akorát naopak. Jestli mě chápete

    OdpovědětVymazat
  14. [19]: Myslím, že chápu, měla by to být princezna... pokud teda nechceš koně na princi...

    OdpovědětVymazat
  15. A co můžeš nabídnout ?
    Děti a psa vynech, chtělo to fotku, aby věděl

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Milá Blondýnko,
    nabízela jsem i svoje neposkvrněné panenství, ale to už je opravdu dávno...
    Jak mu to trvá, moje akcie dost klesly...a nejen akcie...

    OdpovědětVymazat
  17. ...to je strašně obsáhlý článek...zajímalo by mě jakou máte výdrž v tom čekání...?

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Milý Johane,
    zamilovala jsem se do prince Bajaji ve stejnojmenném filmu asi v šesti letech, takže výdrž mám obdivuhodnou...

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: Milá Bloudičko,
    to samé jsem napsala Barušce pod její článek... Ve skrytu duše si ale myslím, že ten můj by byl dokonalý...

    OdpovědětVymazat
  20. [26]: Dokonalosť je vraj nudná, tak neviem... to by ťa možno ani nebavilo

    OdpovědětVymazat
  21. [27]: Milá Fidorko,
    zatím jsem neměla s dokonalostí tu čest...

    OdpovědětVymazat
  22. [29]: Milá Hedd,
    díky moc, jen nesmím říkat, kolik je mi let...

    OdpovědětVymazat
  23. Princ na bílém koni, ještě se nedostavil, jako vloni.
    Co k tomu více dodat, třeba si raději sklenku vína podat.
    Naštěstí zde je parta úžasná, to je věc víc jak jasná  
    Jsem koukala jak puk, že je tu psáno jen ťuk
    Naco pořád přemýšlet, stačí nad jednou větou se zamyslet   
    Ale jinak přeji, ať princ přijde

    OdpovědětVymazat
  24. [31]: Milá Marcelo,
    díky moc za krásnou básničku...
    Myslím, že to už nějak doklepu i bez prince...

    OdpovědětVymazat
  25. Rychlé, stručné, ale nesmírně vtipné! Snad se brzy dočkáš. Jen dávej pozor, ať je ten kůň skutečně bílý.

    OdpovědětVymazat
  26. [33]: Milá Atunai,
    díky moc za pochvalu...

    OdpovědětVymazat
  27. A co zajet na dostihy do Chuchle? Tam přece na koni nějaký ten princ být musí A musí to nutně být zrovna princ

    OdpovědětVymazat
  28. [35]: ještě chybí ?

    OdpovědětVymazat
  29. [36]: Milá Evo,
    po letech čekání už na prince kašlu...

    OdpovědětVymazat
  30. Jé, Míšo, Tys měla narozky! Všechno nejlepší!
    PS: Nevzdávej to, naděje umírá poslední!

    OdpovědětVymazat
  31. [38]: Milá Lotty,
    díky moc, dnes jsme tu hořkost z věku spláchli...
    Díky moc, ale na prince už asi dlabu...sice píšu, že čekám, ale vím, že už nepřijde...

    OdpovědětVymazat
  32. Moc pěkně napsané. Jasné, stručné a výstižné :) a myslím, že nejste jediná kdo čeká :))

    OdpovědětVymazat
  33. [40]: Milá Ess,
    díky moc za komentář.. Jsem minimalistka...

    OdpovědětVymazat
  34.   Princové došli a koně pochcípali. Mi tak přijde.

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec