čtvrtek 26. dubna 2018

Nejdůležitější otázka

Nejdůležitější otázka je, co teď?

Moc jsem se těšila na jaro, na voňavý jarní vzduch, pak jsem se nadechla tak mocně, až jsem si vyrobila tříselnou kýlu. První rande se tedy posunulo až na duben. Bylo tradičně s Patočkou, nikdo jiný neměl zájem. Nebo měl, ale toho jsem zase nechtěla já. Třeba našeho vrchního kotelníka, ten mi dokonce volal do kanceláře a zval mě k sobě na Mistra Jägera. Byla jsem hodně překvapená, jeho mobil jsem si pro jistotu uložila, on je dost šikovný a můj byt celkem zoufale volá po opravách. Rande s Patočkou bylo hezké. Byl krásný den, pivo na Náplavce, pak jsme jeli přívozem na Smíchov a zase zpátky. To byl jeho nápad. Romantika jako hrom a ani nemusel veslovat.

Jen sex nebyl takový, jaký jsem si představovala. Podal průměrný výkon se svým průměrným vybavením. Možná je chyba ve mně, možná jsem už nějaká vyhaslá. Mám strach, že mi při operaci kýly z břicha omylem vyndali i libido, protože setkání s krásným instalatérem se mnou taky moc nezamávalo. A to jsem po něm kdysi rok bláznila. Podával se svým podprůměrným vybavením velmi nadprůměrné výkony. Zlomil mi srdce. No, srdce to tak úplně nebylo. Teď jsme si při pracovní schůzce jen povyprávěli o dětech, já se zasmála jeho pubertálním dvojsmyslným vtipům, pusa a šla jsem domů.

Nejdůležitější otázka je, můžu čekat v tomto směru ještě nějaké zlepšení?

56 komentářů:

  1. ...zdravím...já myslím,že ano,naděje umírá přece poslední.Snad se to všechno při dnešní technice zlepší a budete spokojená...

    OdpovědětVymazat
  2. určitě můžeš...chce to najít někoho, kdo podá nadprůměrný výkonjá si musím dočíst ty články o Patočkovi ať jsem v obraze:)

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, čekat můžeš, naděje umírá poslední Období nových lásek je před námi (teda přede mnou už jsou obzory dost zúžené) a tak ti přeju nějakého hodně šikovného, i když třeba ne tak plně vybaveného milovníka. I s malým kašpárkem se dá přece hrát velké divadlo   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Milý Johane,
    ano, naděje umře hned po mně...
    Vášeň mi chybí, to asi technika nespraví...

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Milá Klávesničko,
    stačí přečíst Odkvetlou pampelišku a Tajného agenta a budeš v obraze dokonale....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Milá Evo,
    snažím se věřit ještě v něco hezkého, ale jde to ztuha...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak určitě .... je to vždy o nastavených očekáváních. Pak lze být příjemně překvapen/na.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Milý Glosátore,
    nemyslím, že bych měla laťku příliš vysoko...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Teorie Big tail zjednodušeně říká, že na jakýkoliv předmět existuje někde nějaký kupec. Jde o to ho najít a oslovit. Přeneseno do erotického života - na jakékoliv potřeby lze najít toho správného uspokojovatele,  tudíž chce to hledat, hledat, hledat ....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: ...a to je právě to, co už mě nebaví, to hledání...
    Kdybych chtěla být vulgární, napíšu: Prcám na prcání...
    Ale to já samozřejmě nechci...!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: nechceš být vulgární nebo prcat na prcání
    a nebylo by snadnější kdyby se Patočka zlepšil?

    OdpovědětVymazat
  12. No, když si zvykneš na Rolls Roce, těžko si zvykáš zas na trabanta. A ten Rolls se vždycky najde. Tohle vidím jedině na úplně nový a neznámý objev. Sice máš v záloze staré dobré kombajny, ale tam už víš co můžeš čekat a tak to už není ono. Říká ta, která je momentálně na kolenou a uvnitř rozervaná, ochromená a skučí a vyje jak vlk.Což samozřejmě navenek znamená přilepenj úsměv na xichtě a happy, happy, happy mámu a babičku....a to právě proto, že o toho Rollse přišla...

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Holka zlatá,
    znáš to, starýho psa novým kouskům už nenaučíš...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Milá Vendy,
    rozhodla jsem se, že to zatím nebudu hrotit...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:To se snažím říkat si taky,jenže v tomhle případě je to velmi, velmi těžké...

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Tak zkuste s Patočkou sexuálního kouče/koučku, třeba ho/tě to nakopne ...

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Říkám si aspoň něco, ze zdravotních důvodů....

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: No, on si samozřejmě myslí, že je skvělý milenec...
    Taky po dvou letech co bych vlastně chtěla...

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:To určitě, v zájmu zachování zdravého rozumu! Protože vím o čem mluvíš

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Milá Bloudičko,
    celý život furt na něco čekám, zřejmě až mě položí do rakve...

    OdpovědětVymazat
  21. Hele, Mišpule, zlepšení nečekej...
    Ono se to samo nezlepší.
    Buď na tom zamakáš a nebo máš smůlu

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Milá Baruško,
    vypadá to na smůlu. Jednou jsem řekla, co bych chtěla, úplně odpadl a to jsem nechtěla žádnou divočinu...

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Hele, jestli jde jen o sex, pořiď si panice
    Toho si naučíš a navíc, budeš pro něj bohyně
    Vřele doporučuju

    OdpovědětVymazat
  24. Panice a zajíce to ne...
    Já mám ráda zkušené a protřelé chlapy, takové, co vědí jak na to...

    OdpovědětVymazat
  25. Řeknu Patočkovi, ať ti koukne na blog.Na Náplavce mi bydlí dítě moje, tedy kousek od..

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Milá Zdeni,
    to mu, prosím, neříkej, to by byl už úplně bez erekce...

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych to tak blbě neviděla. Kde život ubere, jinde nadělí. Takže čekej v brzké době nějaké překvápko .

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Milá Janinko,
    třeba by kluci mohli zbouchnout nějaký děvče (každý to své). To by bylo překvápko jako víno...

    OdpovědětVymazat
  29. Odpovězte mi, lidé, na jednu otázku. Proč se vše dnes točí kolem sexu?

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: Milá Lissy,
    nevím, jestli se dnes vše točí kolem sexu. Já bych si ráda v době svého osobního volna, tj. když nejsem v práci, nevěnuju se domácím pracím, nevenčím psa apod., užila trochu tělesné lásky spojené s něžností a iluzí nějakého vztahu.
    Je to hodně nebo málo? Je to přehnané přání? Jsem náročná? Jsem zbytečně skromná? Mál laťku nízko/vysoko? Sama nevím.

    OdpovědětVymazat
  31. [29]: Bože môj! O aké víno by išlo? Keď o Portské, tak by si vnúča videla občas a rada, keď o tzv. Trojchlapové, tak by ti k Prvorozenému,  Druhorozenému a Bongovi pribudlo ešte vnúča a jeho maminka   

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Milá Fidorko,
    byl by to rozhodně sekt, já bych vyšuměla jako špatně vychlazená lahev...
    Já už o žádný překvapení nestojím...!

    OdpovědětVymazat
  33. [31]:Milá padesátko,
    nesoudím tě, ani nechci. Nevím, jestli jsi náročná nebo ne, jestli je to hodně nebo málo. Byl to spíš jen povzdech, že se sešlo tolik článků a "inormací" všude možně, točíce se kolem tohoto tématu. Neber si to, co jsem psala, prosím, osobně.

    OdpovědětVymazat
  34. Naše setkání bude mít hodně společného, myslím, že se s Vendy fakt nudit nebudeme.

    OdpovědětVymazat
  35. [34]: Nebude to jarem, vždyť trká celá příroda, je to přirozené a kdo netrtká, tak o tom píše...

    OdpovědětVymazat
  36. [34]: Já si neberu Tvůj komentář nijak osobně, ani není proč... Jen jsem se snažila poctivě odpovědět. Jak vidíš, sex v mém životě zabírá VELMI malé místo...a to bych chtěla výhledově změnit...

    OdpovědětVymazat
  37. [36]: Milá Blondýnko,
    to je velmi roztomilý komentář a též si ho nebudu brát osobně...

    OdpovědětVymazat
  38. [36]: Já jen, že je to všude, v médiích, na netu... potřebovala jsem si povzdechnout. [37]: Velice si Tvé odpovědi vážím. Je krásná a upřímná. Tak ať se Ti změna povede.

    OdpovědětVymazat
  39. Zlepšení může určitě přijít vždy .

    OdpovědětVymazat
  40. [41]: Milý Libore,
    díky za pozitivní komentář...

    OdpovědětVymazat
  41. Já myslím, že zlepšení na sebe nenechá dlouho čekat. Co takhle neprůměrný sex venku? Jen pozor na mravence...

    OdpovědětVymazat
  42. [43]: Milá Shairin,
    díky za dávku optimismu a tip...

    OdpovědětVymazat
  43. Holt jedině - vstříc dalším dobrodružstvím...

    OdpovědětVymazat
  44. [45]: Milý Jane,
    nevím, jestli ještě seberu odvahu...

    OdpovědětVymazat
  45. Časem snad nějaké zlepšení bude. Možná se snažit oba?
    Ale je pravda, že v některých podobných věcech si to říkám taky.

    OdpovědětVymazat
  46. [47]: Milá Joino,
    u-vi-dí-me...

    OdpovědětVymazat
  47. Jaro je v plném rozpuku, takže neztrácej naději.
    Pokud půjdeš na kýlu, nech si udělat lapadoskopii, tu jsem měl taky, druhý den jsem šel domů a libido zůstalo.

    OdpovědětVymazat
  48. [49]: Milý Pavle,
    šla jsem na operaci hned ten den, vybírat jsem si nemohla, ale udělali mi laparo....
    S tím libidem jsi mě uklidnil, díky...

    OdpovědětVymazat
  49. Na otázku Ti odpovím - neházej flintu do žita, nikdy není pozdě!

    OdpovědětVymazat
  50. [51]: Milá Lotty,
    díky za pochopení a podporu...

    OdpovědětVymazat
  51. Ty bys pořád jen myslela na šťouchání, a to už jsi ve věku, kdy by ses mohla usadit! :)

    OdpovědětVymazat
  52. [53]: Můj milý,
    to bude asi tím, že nemám vnoučata... až se nakulí ta krásná vnučka, na kterou čekám, roupy mě určitě přejdou...

    OdpovědětVymazat
  53. Člověk chvíli odpočívá a co se nedozví! S tím libidem to asi bude nějaké sezónní. U nás je taky nějak "sucho". A nebo si tělo řekli, že jeden porod stačil a nebude již riskovat ...

    OdpovědětVymazat
  54. [55]: Milá Jani,
    jestli je to přechodná doba, tak by už mohla skončit...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec