čtvrtek 28. června 2018

Čím bude puberťák (vlastní)

Že Druhorozený nebude fotbalistou, jak si původně přál, bylo jasné, když ve třinácti letech seknul ze dne na den s fotbalem. Pak chtěl být modelem, jenže na casting mu chybělo pár centimetrů, opravdu jen dva. Škoda, byl by dobrý manekýn. U zrcadla se vždycky ptá Po kom jsem takovej krásnej. Po babičce Hele, říkám. Nechce věřit. Nedovede si v osmdesátileté babičce představit tu krásnou okatou holku s pevnýma čtyřkama, kterou kdysi byla.

Pak prohlašoval, že bude profesionálním hráčem LoLka. Skoro se přiblížil, nadějnou kariéru jsem mu zkazila já sabotováním jeho hraní zbabělými úskoky, jako například odnášením kabelu k wifině nebo vyhazováním pojistek. Přestala jsem jeho budoucnost řešit, koneckonců je to jeho budoucnost, že. Oddechový čas jsem si užívala jenom chvíli. Teď ve třeťáku propadl z práva, reparát dělá v srpnu. Asi chce být propadlíkem.

Rád mě točí, rád se ptá Můžu být zpěvákem? Můžu být hercem? Klidně odpovídám ano, broučku, můžeš být vším, co chceš, ale musíš pro to něco udělat. Můžu být gigolo? Ano, i gigolo můžeš být. Co na to potřebuju? A tentokrát jsem, mé milé čtenářky, pedagogicky selhala. Potřebuješ velký péro a pořádnou výdrž. To mám. Znělo to dost sebejistě, a protože jsme právě nakupovali v Globusu, ukážu na bábu s vozejkem. Tvoje potenciální zákaznice. Od té doby jsme o profesi gigola nemluvili.

53 komentářů:

  1. Znechutila jsi mu kariéru gigola hned na samém začátku, co to dítě bude dělat?   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Evo,
    doufám, že něco pořádnýho, však ty svoje přednosti může poskytovat grátis...

    OdpovědětVymazat
  3. Možná by mohl natáčet reality show "Já, druhorozený"promiň omylem jsem v televizi natrefila na show Štiky včera nebo předevčírem nebo nevím kdy a byla jsem v šoku! A dala jsem tak 10 minut..
    No a tak mě to napadlo že by Druhorozený mohl natáčet nějakou show - jako že by v televizi bylo konečně něco inteligentního talent určitě má!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Klávesničko,
    o Štikách vím, a dávám si sakra bacha, abych tam náhodou nepřepnula...
    Tip na show Druhorozenému předám, nebo on si to tu snad přečte...

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli chceš, ať se ti někdy odstěhuje, tak ten gigolo je ideální volba. Když koukám na ty ceny bytů v Praze, tak taky uvažuji o tom, že si vytvořím ceník svého těla, protože jinak to z toho absolventského platu neutáhnu...
    A taková eskortní služba s názvem "Víla a druhorozený" by určitě nějaké zákazníky přilákala...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Tak na tohle bahno jsem viděla jen annonci a bylo mi zle, natož abych na to byť jen ze zvědavosti jestli se dá propadnout ještě někam níž a jakou inteligenční úroveň má náš národ koukla třeba jen těch deset minut.   

    OdpovědětVymazat
  7. Ale no tak, toho gigola jsi mu rozmlouvat neměla .... Ovšem zase, pokud by byl něco jako Včelař, tak potom bych zas ty jeho oběti litovala, zvlášť ty starší ročníky. Něco jako já   

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Milá Vílo,
    to zní jako dobrý byznys...
    Je pravda, že sehnat bydlení v Praze je peklo. Pronájmy jsou vyšší než by byla hypotéka, kterou Ti nedají, protože na ni údajně nemáš...

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Milá Vendy,
    on si v poslední době stejně dělá co chce...a chce něco úplně jiného než já....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Tak to chtějí všechny děti Myslím že i my jsme se zapřísáhavali že nebudeme jako rodiče, že se budem ke svým dětem chovat jinak, a nakonec z hrůzou zjistíme, že se chováme v některých věcech jak přes kopírák...

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: jako níž se asi propadnout už nedá
    já vlastně nepochopila co to je proč to je hlavně KDO na to panebože kouká?! 10 minut bylo až až

    OdpovědětVymazat
  12. Jó jó, srážka představ s realitou, to zažíváme všichni. Možná, že je dobře, že jsi mu gigola (česky krásný výraz prcíř) vymluvila. Hele, znáš tu starou píseň: Starý gigolo, smutný gigolo … ?
    Pro inspiraci https://www.youtube.com/watch?v=BUsWiIN-LfE

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Já ti řeknu kdo na to kouká. Ti kdo milují a obdivují našeho nejvyššího a jeho poskoka premiéra. Tedy ti kdo milují šmírování a nevkus, vulgaritu a urážení nejhrubšího zrna. Ti kdo žijí jen ve světě bulváru nejnižší úrovně a berou ho jako svatý grál té nejčistší pravdy. protože co je napsané musí být zákonitě jen a jen pravda ....   

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Milý Glosátore,
    znala jsem jen název písničky, jako takovou hlášku...

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: ale já právě nevím kdo:) nedokážu si to představit že někdo v mém nejbližším okolí nikdo prostě je to nezajímá, nemají čas na hovadiny:)
    ale vždycky doma říkám někdo se na to dívat musí protože se pořád něco takového vysílá a kdyby na to nikdo nečuměl nebo kdyby nikdo nečetl bulvár tak by se to prostě nevysílalo a nevydávalo:)

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Zkuste se zeptat kdo volil Zemana a Babiše. Vsadím se, že z vašeho okolí vám všichni řeknou že ne a že ani oni nevědí o nikom kdo by je volil. A kde se tedy vzali ty hlasy, které je dostaly na vrchol? To je prostě obrácený syndrom paní Colombová. Pořád se o ní mluví, ale nikdo jí neviděl.
    A stejné to je s těmihle nechutnostmi či vysíláním na TV Barrandov.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: vím přesně kdo v mém okolí volil Zemana:)
    já ho poprvé volila taky, po druhé už ne ale mí příbuzní ho volili i Babiše atd atd a ti samí lidé bulvár nesledují to vím bezpečně:)Ale je to jako s masturbací kdo tvrdí že to nedělá dělá to dodnes:)

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tak mají aspoň odvahu to přiznat. Znám spousty těch, kdo tvrdí že je nevolili, ale vím že opak je pravdou. Moje kamarádka, řeklo by se člověk městský, sekretářka šéfa kriminálky na Praze 4 a tyhle srágory bulváru nejhrubšího zrna přímo žere! Když sem za mnou přijede vždycky mi tu nechá štos takových pofidérních časopisů nechá ...

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: takové časopisy jsou dobré na brambory když se škráboutak jo já taky přiznám že jsem poprvé volila Zemana, je to pravda, co bych lhala

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:Tak já jako presidenta ani jednou. Kdysi dávno jsem ho volila v době po "Sarajevském atentátu" a dodnes si to vyčítám. Na zbytky z brambor a zeleniny mám kbelíček který pak vysypávám do kompostéru

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou zajímavé debaty! Prvorozený si svoje plány nechává pro sebe, ale osobně si myslím, že z něj bude ajťák nebo cokoliv vhodného pro intoše. Zato druhorozený v tom má jasno poměrně brzy, chce být youtuber .

    OdpovědětVymazat
  22. [19]:,[20]: Já čtu občas Blesk na netu, ale nikdy bych si ho nekoupila...

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Milá Janinko,
    to jsou konkrétnější představy než u nás.
    Zatím vyhrává propadlík...

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: http://www.blesk.cz/
    Všechno je dneska on line! Míšo, loni běžel v kinech film:
    https://www.youtube.com/watch?v=YKxd_QguSio
    stáhni si ho a pak pusť, pochopíš, proč chce být tvůj syn Gigolo!

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Milá Sugr,
    podívala jsem se na trailer, pochybuju, že by můj ignorant ten film viděl...
    On furt jenom hraje na počítači, vůbec nevím, jak získal informaci o takové profesi...

    OdpovědětVymazat
  26. Víš, co je nejhorší, že mu něco zakážeš a nakonec by nebýt tvých zákazů mohl být v tom profík a vydělávat těžké prachy. Třeba  youtuber, no nebo i ten gigolo Ony ty děti mají sice zkreslené představy o životě, ale někdy se sny plní

    OdpovědětVymazat
  27. [27]:
    A ty jsi ho viděla? Není špatný, tedy až na ty padající umělé ruce z VIP herečky (to byla trapárna), ty jsi taková věčně humorná optimistka, podívej se na něj, až budeš mít chvilku.

    OdpovědětVymazat
  28. Mišpulko, já Tě miluju.
    A Tvýho puberťáka taky, skoro tolik, jako toho mýho.

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Milá Sluneční,
    to on mi vyčítá taky... že už mohl být profi hráč LoLka.
    A to si nemyslím, že bych byla nějak přísná matka a důsledná už vůbec ne...bohužel.

    OdpovědětVymazat
  30. [29]: Milá Baruško,
    spíš bych řekla, že společný nepřítel utužuje naši vzájemnost...

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Podívám se, vypadá jako prima film k žehlení...

    OdpovědětVymazat
  32. bezva článek já si ani nevzpomínám čím jsem jako malá chtěla být....teď už v tom mám jasno a díkybohu se to vyplnilo

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Milá Sabinko,
    díky za pochvalu.
    A Ty jsi co/čím...?

    OdpovědětVymazat
  34. Čím? To je ve hvězdách!
    Myslím, že to víc zajímá Tebe než jeho!

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Milá Lotty,
    teď jsi to vážně trefila, já se nervuju a jemu je to šumák...kdyby jenom to, prdel si ze mě dělá neskutečnou...

    OdpovědětVymazat
  36. [37]: Přesně tak! Zkus to jako on, bude Ti to všechno šuma fuk a on bude muset sám přemýšlet!

    OdpovědětVymazat
  37. [35]: Jsem ošetřovatelkou - vidím v tom velký smysl, že můžu pomáhat lidem....možná se mi to i vrátí

    OdpovědětVymazat
  38. [39]: Tak to je opravdu záslužná a potřebná práce, kterou nemůže dělat každý... To jsi frajerka...!

    OdpovědětVymazat
  39. Asi se z těch vašich rozhovorů picnu.

    OdpovědětVymazat
  40. [42]: Neblbni, milá Zdeni, byla by Tě škoda...

    OdpovědětVymazat
  41. [44]: Milá Ellie,
    díky moc za srdíčko, to jsem tady ještě nedostala...

    OdpovědětVymazat
  42. Ta ba babicka s vozejkem asi nebyla moc stramanda,co?

    OdpovědětVymazat
  43. [46]: Milý Jane,
    jak mi vysvětlil Bóďa, náš ajťák, tak báby, co si platí mladé chlapce jsou úplně jiný level, ty v Globusu s vozejkem nejezdí...ale já to nechala už být... Ta naše byla bába vošklivá a tlustá...

    OdpovědětVymazat
  44. [48]: Jsem příšerná matka, já vím, milá Magdo...

    OdpovědětVymazat
  45. Hehe, to u nás tatínek říká, že může být čím chce, ale bude v tom nejlepší A vzhledem k tomu, jak řídí lidi, to brzy bude po tatínkovi veliký šéf Já tohle čtu už potřetí a pořád u toho prskám smíchy ... Ta paměť na mateřské je někdy boží, jak nefunguje

    OdpovědětVymazat
  46. [50]: Milá Jani,
    vážně mě moc těší, že se sem vracíš...

    OdpovědětVymazat
  47. [50]: Nejde mi odeslat odpověď.
    Jsem moc ráda, že se vracíš...

    OdpovědětVymazat
  48. nepamatuju si, kdy jsem se naposledy tak zasmála u nějakýho článku!    Jak to vypadá teď, nějaký nový poznatky, čím chce být?   

    OdpovědětVymazat

O konturce