pátek 22. června 2018

Výlet na Rhodos

Vyrazila jsem s Ivou na cvičící týden na Rhodos, že její cvičenky jsou skvělé baby, jsem zjistila už na podzim v Srbech. Původní záměr byl sice ostrov Samos, ale zařídit pobyt pro 29 holčin (ehm, to jsme my) s možností cvičení není jen tak. Společné bydlení máme s Ivčou dávno vyzkoušené, manželská postel nás nerozhodila. Její muž je velmi šikovný optik, ale Iva si šla koupit cestovní balení zubní pasty samozřejmě bez brýlí. Koupila si Coregu, fixační krém na zubní náhrady. První ráno mi s pusou plnou lepidla říká, že si koupila nějakou blbou pastu. Ty vole, Ivčo, jsi nějak napřed, ale nevyhazuj, ještě se bude hodit. Na druhou stranu vám může potvrdit, že výrobek je opravdu kvalitní.





 


Chodila jsem cvičit jen ráno před snídaní, pak šup do moře si trochu zaplavat. V jedenáct byl aqua aerobic v moři, na ten se mi nechtělo, taky jsem byla líná si pořídit pomůcky. A jsem zřejmě introvert, protože taková šou, co ty holky předváděly, není nic pro mě. Chechtaly se a řvaly jak prokopnutý a zpívaly národní písně. V šest byl aerobic nebo zumba, prostě moc rychlý. Zato jsem nikdy nevynechala večerní posezení v baru u bazénu. Jakub z Dejvic nám tam míchal drinky. A míchal dobře. Nejvíc frčel Aperol. Celý pobyt jsme strávily s pokřikem jámas (na zdraví) a ťukáním. Saša upřímně přiznala, že ťukání je jediný moment, kdy je se svým mužem v kontaktu. S námi byla neustále.

Menší skupinka se rozhodla pro ranní výšlap do kapličky na blízké hoře, zrazovaly jsme je od plánu pro jeho nebezpečnost, když si výlet nenechaly rozmluvit, promptně jsme vymyslely záchrannou akci. Pokud se nevrátí ve stanovený čas, vyrazí zachránkyně ve třech skupinách. V první budou doktorky (psychiatrička, zubařka, očařka a rentgenoložka), ve druhé zdravotnický personál (tři porodní asistentky, zubní sestra a fyzioterapeutka) a v té poslední kadeřnice a vizážistky pro případnou úpravu před uložením do rakve. K našemu zklamání výlet proběhl bez problémů. A jestli smích vážně prodlužuje život, budu tu do sto dvaceti.

44 komentářů:

  1. Sečteno a podtrženo ...nyní bys potřebovala jaterní detox nejméně na dva týdny ve špičkových spa.
    Fotky nádherný a z tebe září pohoda až přes můj monitor a ještě jako bonus recenze na lepidlo, pecka

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Blondýnko,
    díky moc...
    Je pravda, že co jsem přijela, pobolívá mě hlava, zřejmě abstinenční příznaky.
    Otevřela jsem si vlašský ryzlink z Mikulova...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak bacha na to! Dneska jsem zrovna měla jednu hodně nemotivovanou pacientku, která vykazuje krom své základní diagnózy abúzus alkoholu. Ptám se jen tak mimochodem:
    "A pijete často?"
    - "Ne."
    "No a pokud se napijete, pijete jednou za měsíc, za týden?"
    - "Jednou týdně."
    "No a když pijete, kolik toho tak vypijete?"
    - "Jednu láhev vína..."
    Takže asi tak... Ale tvrdí dál, že NEPIJE! A to z ní pak vypadlo, že má za sebou i léčení... Neúspěšné... Povinný dotazník se zdráhala vyplnit. Myslela si, že to jako vyplním za ní já. A to nemám ráda. Takže v pondělí budu s potěšením prudit, protože se na to určitě vykašle.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Dorko,
    myslím, že máš určitě po ordinačních hodinách...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No jo, já holt na svoje pacoše myslím často... To sis všimla i v mailech, ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Užila sis to, to je vidět. Takový pobyt mě hrozně láká, je přece pro zdraví! (fyzické i psychické)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Milá Lux,
    takovou dovolenou by měla proplácet zdravotní pojišťovna...

    OdpovědětVymazat
  8. Jasně, jen jsi potvrdila, že není až tak důležitý kam jedeš, ale s kým jedeš! Já takhle jedu v září také na Rhodos, baby neznám, ale už teď se nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat
  9. To muselo být parádní! Hele a kdy si vlastně cvičila? Jinak s tím lepidlem na zuby jsem udělala naprosto stejnou zkušenost ze stejných důvodů. Mamina má v kapsáři pohromadě zubní pastu i to nablblý lepidlo. No a já si samozřejmě na čištění zubů brejle neberu. Takže jsme zalovila a vylovila.... zbavovala jsem se toho sajrajtu pěkně dlouho! Raději už mám zubní pastu v kelímku. lepidlo jsem tam  s nostalgie nechala. Už dlouho tam nebude. Druhý červencový týden musím byt vyklidit   

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné místečko, moc hezké fotečky. Jsi odvaha jet sportovat. Já o dovolené chci lenošit. Tedy pořád někde běhám, ale cílené cvičení - to jsem dělala jen aquaaerobic v Bulharsku, docela mne to bavilo. Partu jste asi měli výbornou, co na tom, ostuda - neostuda, jsou přece prázdniny, ne? Večerní posezení v baru u bazénu je ta nejlepší tečka večera. Taky už se na ni těším.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Milá Zdeni,
    já jsem na tom víkendu na podzim byla úplně okouzlená, co je to za skvělý a krásný baby... na Rhodos přifrčely ještě další a užily jsme si neuvěřitelnou srandu...

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Milá Vendy,
    vstávaly jsme ve tři čtvrtě na sedm, Ivča jako cvičitelka musela každý den, ale já jsem s ní držela basu, i když jednou jsem měla malou krizi po bujarém večeru. Cvičilo se od 7:15 do 8:15 venku ve stínu. Pak jsme se vykoupaly a šly na snídani, v mém případě tříchodovou...
    Corega je fakt festovní, Ivča byla úplně hotová...!

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Milá Lotty,
    jak píšu výše, já jsem to s cvičením moc nepřeháněla, ale příští rok se polepším... Lenošila jsem opravdu dostatečně... a úplně nejvíc jsem jedla, mně v Řecku strašně chutná. No, mně chutná skoro všude...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jo, příští rok se polepším.

    OdpovědětVymazat
  15. [Smazaný komentář] Dobrý komentář. Ano, je to hodno citace.

    OdpovědětVymazat
  16. Takové cvičení se sklenkou v ruce bych si asi taky nechala líbit .

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Milá Janinko,
    sklenka byla až v poledne, u naší jednotky každopádně, jak u jiných přesně nevím...

    OdpovědětVymazat
  18. [2]: Já si včera dala sklenku bílého a musím říct, že mě dnes hlava nepobolívá.
    Dnes mi hlava třeští, bolestí zvracím, je to za trest.
    Trest za to, že jse si nedala raději pivko.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Milá Baruško,
    po vínu z Mikrosvína Mikulov hlava nebolí ...
    A dnes jsem si na trhu koupila rybízové.
    Potřebuju udržet dovolenkovou hladinku...

    OdpovědětVymazat
  20. já si jednou vyčistila zuby heřmánkovým krémem na ruce

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Taky šikulka, milá Klávesničko... ale zase jsi neměla takový problém dostat krém ze zubů. Ivča byla úplně hotová, jak to nešlo...

    OdpovědětVymazat
  22. Toz u moře krásně, skori závidím.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Milý Jane,
    moře tady (viz fotky) bylo opravdu nádherné, hloubka byla blízko břehu, ale voda čistá, průzračná i nějaký ryby jsem viděla...

    OdpovědětVymazat
  24. Cvičení by mi nevadilo, ale ta ranní doba je dost příšerná Večerní posezení bych určitě nevynechala a také bych se cpala, protože v Řecku mi chutná, a to tak, že dost    Užila sis krásnou dovču s dobrou partou a máš se zase na co těšit, zdravím   

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Milá Evo,
    musím uznat, že dovolená bez dětí a muže má své neopakovatelné kouzlo...
    Nechci už jinak...!

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to vypadá krásně, hned bych se vydala taky. Na zumbu bych se těšila a večerní posezení v baru bych taky rozhodně nevynechala.

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Milá Lucko,
    vůbec se mi nechtělo domů, hned bych jela znovu. Ty půjdeš na zumbu, já Ti podržím místo u baru...

    OdpovědětVymazat
  28. vždycky tak po těchhle pobytech pokukuju a nikdy jsem se neodvážila, ale až budu taky padesátkou, tak taky pojedu, slibuju, reklamu jsi tomu udělala perfektní

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Milá Helgo,
    udělala jsi správné rozhodnutí...

    OdpovědětVymazat
  30. :) Blondýna to s tím detoxem vystihla Ale jo, jinak si ani dovolenou neumím představit ... já bychtedy vynechala i to ranní cvičení

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Milá Jani,
    kdybych necvičila vubec, to už bych se styděla...

    OdpovědětVymazat
  32. Jó jó Řecko, tam je vždycky bezva, s drinky i bez. Hned bych vyrazil taky. Po 20+ letech každoroční dovo v řecku jsme loni nebyli (dcera v létě rodila) a letos též nepojedem (vnučka je ještě mimčo), ale fakt mám už docela absťák. Jamas Hellas!

    OdpovědětVymazat
  33. [35]: Milý Glosátore,
    problém je, že mně tam moc chutná, ale opravdu hodně. Váhu asi vyhodím z okna, protože už asi neseberu odvahu na ni stoupnout...

    OdpovědětVymazat
  34. [36]: To chce angažovat po čas pobytu místního milence a kila nemaj šanci

    OdpovědětVymazat
  35. [37]: Je to možná hloupý, ale celý pobyt jsem na chlapa nevzdychla, to bude to odoperovaný libido...

    OdpovědětVymazat
  36. [38]: Libido se nedá odoperovat, dá se jen hormonálně stimulovat nebo tlumit …

    OdpovědětVymazat
  37. [39]: Mě nepřesvědčíš, já vím svoje, od té operace jsem nějaká marná...

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: To bylo asi tím, že to byla dámská jízda ...

    OdpovědětVymazat
  39. [41]: ...a šéf hotelu evidentně na kluky...

    OdpovědětVymazat
  40. [42]: A v kuchyni to měli jak …?

    OdpovědětVymazat
  41. [43]: To nevím, ale teplá i studená jídla byla vynikající...

    OdpovědětVymazat

O konturce