pondělí 22. října 2018

Milena má problém, Divadlo v Celetné (2018)

Autorské divadelní představení Šárky Vaculíkové. Ano, je neteř Lukáše Vaculíka, hezká hubená holčička. Viděla jsem ji ve Všechnopárty Karla Šípa, kde o představení velmi vtipně vyprávěla. Je trošku akfektovaná, ale to jsou skoro všechny hérečky, že. Milena má z nadcházející svatby lehkou paniku, snaží se zjistit, co vlastně manželský svazek muže a ženy všechno obnáší. 

Sice jsem nejdřív měla pocit, že jsme se Zuzanou špatně, že představení je pro jinou věkovou kategorii, celé divadlo se smálo, jen my dvě ne, ale pak jsme se celkem chytly. Milena se ptá mámy, kamarádek, babiček, zkrátka žen ve svém okolí na jejich vztahy. Všechny ženy ztvárňuje Šárka. Mně se nejvíc líbila babička, ta byla dokonalá. Jak už jsem taková stará a nervózní, trochu mi vadilo překřikování piána. Hra lehká a veselá, vyšumí jako bohemka a nic po ní nezůstane.

P.S. Bloudičko, tři z pěti.


Zdroj: TV Nova

32 komentářů:

  1. Řve  dědek  s  bábou.....
    ... řve  OT  s  mátí :" Halamo !  dříví  jdi  štípati !!"Chlapec  se válí !... dnes,  ani  ,,netne,, !
    ... prý :  " V divadlo půjdu dnes,  do Celetné !!!
    Půjdu tam,  zůstanu  do konce !!"" Což můžeme  dělat, s tím pitomcem ?"
    ( dí rodiče ): " Vem aspoň  čistého prádla !
    ... a  kulicha !!"Hoch vyběh´ do  divadla !... Jebbu  se  v  divadle  strašlivě  líbí !!
    ... bezděčně vzpoměl , jak  štípat  měl  dříví,
    jak  sekeru  ve  špalek  zatnul .......nu... a  tak  nějak  se  napnul
    a  bohužel... silně pak  ,,zatnul,, !!V tom tichu !! lidé  jsou  pobouřeni !
    Hoch rozčilen !  Navíc ?  on zapoměl  pleny !!Výkřiky :  " Prase !".... " Chlap  nezveden !"Jebb Ptátschek  byl z divadla  vyveden !
    ... řvou lidé :  " Rychle  jej  vystrčte !"
    ... " Jsi v divadle, - né  v hajzlu  ve krčmě ,
    posraný po  vuřtech, po pivě !"... zřízenec  vede  jej  štítivě,
    řka :  " Ještě  jednou !!  to  pište  si !" ....... hovoří  chlapec :  " Vy... ližte  si !!"
    ... a  prchá, když  políra  uhodil !
    Tepláky  po  cestě  zahodil
    a přiběhl  domů  jen  v ,,negližé,,"  Měli  ti  vrátiti  peníze ! "
    ... chlapcův dědek  řval, hlomozil,
    a  k  divadlu  pěstí  pak  pohrozil !

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Fredy,
    Jebb Ptátschek s námi naštěstí na představení nebyl...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle dívčinu znám, jen tak letem světem z různých nekonečných seriálů, když přepnu na zprávy a tam ještě něco dobíhá. Afektovaná je i ve svých rolích. To asi všechny tyhle mladé herečky jsou. Zřejmě jim na DAMU zapomněli říct, že to rozhodně není ani zajímavé a ani příjemné. Ovšem kdo je pro mne vrchol afektovanosti a potažmo i blbosti, je Berenika Kohoutová. Nevím jestli opravdu taková blbka je, nebo jestli to je její póza, ale tu když někde vidím mluvit, zvracím horkou krev.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jenom proto, že se hlavní hrdinka jmenuje Milena, bych na představení jít nemohla. Všechny, co s tímto jménem znám, jsou nebetyčné krávy a na to jméno mám vyloženě alergii .

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Byla jsem v neděli s dcerou na Hartlovi, Berenika tam hrála a byla vedle Chýlkové nejlepší, skutečně.

    OdpovědětVymazat
  6. A hle, o kom se mluvívá, Berenika na mne hupsla okamžitě z reklamy na Novou tvář Novy...je fajn, že ty reklamy tak rychle reagují, alespoň k něčemu to je, hned má člověk lepší rozhled.
    Měla jsem tetu Milenu a musím říct, že v mnoha ohledech to byla větší máma než ta moje, takže nedám na jméno Milena dopustit

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Milá Vendy,
    asi sleduju jiné seriály. Neviděla jsem je v ničem. Bereniku kdysi v Soukromých pastích asi.

    OdpovědětVymazat
  8. ...asi bych dopadl stejně.To jiné století bylo jiné.Víc klasické,myslím...   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Milá Janinko,
    dlouho jsem přemýšlela, alergii na žádné jméno nemám kupodivu...

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Milá Blondýnko,
    ty reklamy jsou PŘÍŠERNÉ. To jsi ráda, že jsi pryč, cooo..?!

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Milý Johane,
    všechno je ňáký jiný...

    OdpovědětVymazat
  12. Viděla jsem ji v několika inscenacích Na Vinohradech a celkem se mi líbila. Ve hře Pygmalion má hlavní roli a byla fakt  dobrá

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Milá Evo,
    počítala jsem s tím, že napíšeš nějaký fundovaný komentář...

    OdpovědětVymazat
  14. Má po ní zůstat aspoň pachuť kočičí moči v ústech. :)

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Né, po bohemce né, milý Rume, i když vlastně ani nevím, jakou pachuť má kočičí moč. My máme psa...

    OdpovědětVymazat
  16. Do divadla, když je možnost chodím ráda. Herečka vypadá zajímavě a protože nemám televizi a nesleduji žádné seriály ani nic jiného, mohu říct, že vypadá na té fotce tak étericky.
    Píšeš o ní, že ti přišla afektovaná, nu já neznám ženy v jejím věku ne-afektované, takže mě to divné nepříjde.
    Takové jsou dnešní mlado/starší děvčata do té 30 všechny co znám.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Myslíš chuť po Bohemce šampaňu?

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Milá Sugr,
    teď jsem pátrala v paměti, která mladá herečka mi nepřijde afektovaná, přišla jsem hned na dvě Tereza Voříšková a Eva Josefíková, tu jsem viděla ve Švandově divadle. Jinak asi  moc přehled nemám...
    P.S. Já bych bez TV žít nemohla a to poměrně dost čtu.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Asi podle Ruma...mně nepřipadá, že má pachuť...

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:
    Každý nemůže žít bez něčeho co považuje za důležité pro něj, já mám notebook ve svém pokoji a když se dostanu večer k němu na pár chvil, pustím si sama co chci a sama co si vyberu, jaký chci film, či co chci já. Většinou ale už, pokud možno, radši rovnou zhasínám, neb ráno vstávám po 4 hod. do práce.

    OdpovědětVymazat
  21. [19]:
    Stuprum je divoch co ho znám, dlouhých 7 let, ty ho tak dlouho neznáš, nemůžeš své chutě se snažit srovnat s jeho, neblbni!

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Jo, jasně, různé biorytmy.

    OdpovědětVymazat
  23. [7]: Vaculíková hraje v Ulici. Ale jak říkám, na tenhle seriál cíleně vážně nekoukám jen když přepnul na zprávy na Nově tak tam Ulice končí. Takže vidím to co bude další den. A tak vím že tam hrála a ani nevím jestli tam ještě hraje...

    OdpovědětVymazat
  24. [10]: Byla jsem tu doma 8 let, to nesmažeš a mrzí mne to, fakt.
    Celá ta stránka je pak taková zdegradovaná, dokud to bylo pod článkem, dalo se s tím žít, ale teď jsou i na stranách a já úchyl na pozadí, to bych už trpěla

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Jó, už se chystám, ale jsem taková pomalejší...

    OdpovědětVymazat
  26. [23]: Bože, Ty se díváš na zprávy na Nově, fůůůj...

    OdpovědětVymazat
  27. Jo do toho musi každý skocit a plavat sám, cizí rady jsou málo platné...

    OdpovědětVymazat
  28. V divadle jsem už nebyl ani nepamatuji. Měl bych to brzy napravit.

    OdpovědětVymazat
  29. Ty mě tak inspiruješ, že jdu do divadla taky.

    OdpovědětVymazat
  30. [27]: Přesněééé, milý Jane. Skočila jsem dvakrát a málem jsem se utopila...

    OdpovědětVymazat
  31. [28]: Milý Moe,
    divadlo je fajn, v poslední době chodím častěji než do kina. Jen někdo musí vybrat představení a koupit lístky...

    OdpovědětVymazat
  32. [29]: Milá Zdeni,
    to je správný. My jdeme zase v neděli...

    OdpovědětVymazat

O konturce