pátek 26. října 2018

Jsem protivná..!

Pořád si na ten podzim nějak nemůžu zvyknout. Já se fakt snažím, ale nejde mi to. Pořád pláču, že mi někdo ukradl léto. Jsem protivná na všechny okolo. Vzteklá, negativní a držkatá v práci na Filipa. A to je špatně, protože Filip je můj šéf a taky by mě mohl klíďo píďo vyhodit. I Honza vážně pokýval hlavou a řekl, že bych si měla vrznout, abych byla příjemnější, co prý ti mí šoustálisti. Honzíku, na hovno. Od něho ta péče sedí, protože když se jim povedlo zajistit chůvu k dětem a jeho krásná žena mu navrhla, že by volno měli nějak kreativně využít a vyrazit třeba do hodinového hotelu, ten brambora nechtěl. Po deseti letech vztahu mu vířivka, sekt a sex s vlastní manželkou není dost dobrý.

Zajišťuju večírek pro obchodní partnery k dvacetiletému založení naší firmy. Pokyn zněl jasně. Veselé fotografování. Nesnáším fotografování a fotografování dospělých lidí v barevných parukách a žertovných brýlích považuju za úplné dno zábavy. To jim sakra nestačí chlast a jídlo? V prvním momentě jsem Filipovi řekla, že po mně nemůže chtít takový intelektuální propad. No, už to mám zajištěné, i karikaturista přijde. Věkový průměr hostů je zhruba sedmdesát let a to počítám i Kristinu a ročního Honzíka. To bude vážně skvělé jupí.

Na akci máme pronajatý krásný salonek ve čtyřhvězdičkovém hotelu. Musím se dostatečně reprezentativně obléknout. Já mám moc ráda blejskavý oblečení a teď už jsou ho plný výlohy, vyhlédla jsem si jedny stříbrno černé šaty, ale nakonec jsem ušetřila, protože jsem vypadala jako stará cirkusačka. Vezmu si ty loňské červené a nové náušnice nechám pro jistotu na mikulášský večírek, ať každý vidí, že mám napečeno.



60 komentářů:

  1. Uuuu ale ty náušnice jsou DO-KO-NA-LÝ, dala bych si linecké 🤔🤭

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Romatičko,
    ten nápad je fakt skvělý, takhle brzy napečeno jsem v životě neměla, mám je od léta...

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsem linecký naušnice loni od Ježíška....smutně jsem se na něj podívala, jestli si všiml že už mám přes třicet! Ale když je nosí padesátka, tak to asi znamená, že do nich musím teprve dozrát!:)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Milá Bloudičko,
    jsou stylový a mám je jen na akci a možná nasadím až v místnosti...anebo ne, vezmu si je i do banky (chodíme s prachama)...
    Neodpírej si žádný radosti mládí, staroba teprve přijde...!

    OdpovědětVymazat
  5. Náušnice jsou kouzelný. No, já už jsem rok bez náušnic.
    A klidně se vztekej. Ono Ti to sice nepomůže, léto stejně zítra nepřijde, ale třeba se vybouříš.
    Já dneska donutila drahého zastavit u hřbitova...
    Je takový zastrčený, obvykle pochmurný, ale holka, teď je tam kytek snad víc, než v botanický.
    A to je vlastně na podzimu děsně pozitivní...

    OdpovědětVymazat
  6. Honza je přesvědčený, že když si ženská vrzne že je příjemnější?
    Tý jo, podle které tohle soudí?
    Mohu ti říct, nejen z osobní zkušenosti, že od určitého věku  můžeš vrzat denně a stejně máš "nálady". Prostě, jak říkám "přechod je prevít" po té 40ce můžeš vrzat jak veverka a stejně ho neoblafneš.
    Věř, tomu, Honza jako chlap, ví prt...,
    není ženská v letech pro ní nemilých!

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Ty budeš péct? A co tvé kalorické tabulky a tvé snažení?

    OdpovědětVymazat
  8. To teplo by jsme všichni potřebovali.
    Tak si večírek užijte a hlavně, málo špatné nálady a minimum deště :)

    OdpovědětVymazat
  9. [3]:[5]:
    Výborné postřehy! A protože každým dnem zraju jak víno, dnes si vyrazím z kopejtka a půjdu na hřbitov!

    OdpovědětVymazat
  10. Ani se ti nedivím, dnešek je obzvláště hnusnej a šedivej. Svíčky u nás jedou ostošest, ale moc mi to nepomáhá. Je skoro deset a tma jako v kostele...[6]: On to bere podle sebe, Sugr. Oni to totiž chlapi takhle mají .

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Milá Baruško,
    vím, že vztekem nic nezměním, jen jsem prostě nějak dlouhodobě nenaladěná... On Druhorozený též dobré náladě nepřidá...

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Milá Sugr,
    Honza vliv vrznutí posuzuje podle sebe, chlapi to mají jinak (Janinka správně píše)...
    Jak vidíš, linecké jsem už zvládla, ještě udělám vanilkové rohlíčky a hotovo.

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Milá Dorko,)
    hřbitov mě taky čeká, ale asi až příští víkend, nechci tam jít sama a máma odfrčela s přítelem do Třeboně.

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Milá Janinko,
    došlo mi rybízový víno, tak asi proto... A ano, chlapi to mají jinak, pro ně je sex nejlepší zlepšení nálady...

    OdpovědětVymazat
  15. Mám teď taky nějaké blbé období...většinu plánu mi maří příbuzní v nemocnici - kteří se tam v podstatě pořád nějak střídají a nebo jsou kluci nemocní...jsem v tom s tebou tento podzim stojí ze starou belu

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Milá Kačko,
    Druhorozený je chcíplý od neděle, tvrdí, že umírá a pořád chce, abych ho obskakovala...

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: No, hřbitov nečeká jen tebe. Ten čeká každýho!

    OdpovědětVymazat
  18. dostala jsem chuť na ty náušnice! A veselé fotografování to je prostě nedílná součást každé firemní akce. Prostě se všichni ožerou a pak se jdou vyfotit, aby měli aspoň jednu vzpomínku na ten večer. Druhý den se pak celá firma baví na tom, kdo byl nejvíc namol. Zajímavé ovšem je, že my jsme měli minulou akci bez alkoholu a zájem o to byl obrovský, normálně fronty.

    OdpovědětVymazat
  19. Honza to jistě myslí dobře. Ovšem není vrz jako vrz a zřejmě tak soudí podle sebe.
    Takové počasí jako je třeba zrovna dnes tedy fakt nemusím. Ale linecké bych si dala.   

    OdpovědětVymazat
  20. Honza je teda fiškus! Ktovie či ti nenápadne nechcel naznačiť, že by si rád vrznul s tebou... keď, ako píšeš, vrzúkanie s vlastnou zákonitou mu už zovšednelo

    OdpovědětVymazat
  21. ---Padesátko s vámi nebude do konce mého života smutno,jsem o tom přesvědčen.
    Mimochodem u moji ženy dochází ke smutku s odletem vlaštovek a trvá to do příletu prvního čápa...znám ty zimní smutky...takže hlavu vzhůru,bude líp   

    OdpovědětVymazat
  22. Já to všem, co nadávali na vedro, říkala
    : "Vy budete ještě plakat! A taky jo. Já se tetelila blahem a teď jsem také smutná. Tak to přežij.

    OdpovědětVymazat
  23. Jak já tohle období nemusím, s nedostatkem světla začínám "depkovatět" a že bych byla samý úsměv, o tom se teda mluvit nedá. Zbývá než vydržet, ale bude to dlouhé čekání

    OdpovědětVymazat
  24. [20]: Milá Helgo,
    já s tímhle typem zábavy nemám zkušenosti, Bohunka si focení taky chválila, ale ona je učitelka...
    Tak jsem teda fakt zvědavá, jak večírek dopadne.

    OdpovědětVymazat
  25. [21]: Milá Marcelo,
    to je přesně důkaz toho jiného chlapského myšlení...
    Počasí je přesně na to být doma v posteli s knihou a hrnkem čaje s rumem...

    OdpovědětVymazat
  26. [22]: Milá Fidorko,
    on jen chtěl nápadně naznačit, že jsem protivná... Jeho žena je krásná Kristina, vůbec nechápu, proč nechtěl. Aby ho to jednou nemrzelo.

    OdpovědětVymazat
  27. [23]: Milý Johane,
    jsem moc ráda, že Vám se mnou není smutno, i když píšu ufňukané články...

    OdpovědětVymazat
  28. [24]: Milá Pavlo,
    taky jsem na vedro nenadávala, byla jsem sice celé prázdniny zavřená doma a týden v nemocnici, ale já mám léto ze všech ročních období nejradši.
    A děkuju.

    OdpovědětVymazat
  29. [26]: Milá Evo,
    bude to dlouhý...!

    OdpovědětVymazat
  30. Linecké náušnice vypadají mňamkově. A já tu nemám ani ň na mlsnej zub....

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Milá Vendy,
    já mám radši vanilkové rohlíčky, ale ty Monika v nabídce nemá, taky by asi nevypadaly tak hezky jako linecký.
    P.S. Mám tu čokoládu Ritter Sport s celými mandlemi, zatím nenačatou...

    OdpovědětVymazat
  32. [19]: No, ale tak aspoň víme, kde se sejdeme, ne?

    OdpovědětVymazat
  33. Přechod z léta do podzimu taky dost špatně snáším. V takových těch mlhavých dnech mám depresivní sklony. Zaháním je jak se dá.
    Ty náušnice jsou vtipná bomba)) Na Fler chodím, mám tam profil, ale zatím neprodávám, jen nakupuji. Mají úžasné věcičky

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: Dala bych přednost nějaké kavárně...

    OdpovědětVymazat
  35. [37]: Milá Vlčice,
    jsem ráda, že v těch podzimních depkách nejsem sama, že tu mám dost souputnic.
    Moc se těším, až si náušnice nasadím a vůbec mi nevadí, že mi bylo padesát...

    OdpovědětVymazat
  36. Taky nesnáším šaškárny v barevných parukách a žertovných brýlích. Nikdy jsem neměla ráda karnevaly. Ale večírky můžu.

    OdpovědětVymazat
  37. [40]: Milá Lotty,
    to jsme na tom stejně. Mně k zábavě stačí fajn lidi a dobrý jídlo a pití...

    OdpovědětVymazat
  38. Tak hlavně aby bylo dostatek vína. Co jiného chtít.

    OdpovědětVymazat
  39. Taky jsem nemívala podzim moc ráda, ale letošní léto bylo jaksi moc dlouhé a horké i na mě. Ono mě hezké počasí neustále nutí dělat něco venku, což je po sedmi měsících už přece jenom trošku únavné a tak jsem ráda, když prší a je hnusně, že už nemusím bloumat krajinou se psem nebo vrtat v zahradě, která stejně v těch vedrech vypadala otřesně a daleko lépe vypadá kupodivu teď, kdy jsou záhony zryté a holé. Je to k zamyšlení, jestli má vůbec cenu se s tím potvořit. Takový žertovný večírek by mě asi taky moc nenadchnul, ale mohlo by být i hůř, třeba nějaké veselé soutěže, jako přenášení toaletního papíru na zvonu na čištění odpadu drženého mezi koleny a tak. To je taky velmi vtipné.

    OdpovědětVymazat
  40. [42]: Milý Moe,
    pro mě dostatek piva a bude to v pořádku. Ani mi nepřišlo oznámení o novém komentáři.
    Ted

    OdpovědětVymazat
  41. [42]: Teď mám deprese z Blogu.cz, jsem ještě chtěla dodat..

    OdpovědětVymazat
  42. [43]: Milá Pavlo,
    byla jsem celé prázdniny zavřená doma nemocná, tak proto podzimní rozlada.
    Večírek snad přežiju ve zdraví...
    Moje zahrádka za oknem taky teď vypadá lépe než v létě..

    OdpovědětVymazat
  43. Tady FAKT fungují jen ty reklamy...

    OdpovědětVymazat
  44. Ježiš to je komentářů. Nevztekej se, dej si Ritter mléčnou bleděmodrou. A pak tu tvoji oblíbenou do druhý nohy.

    OdpovědětVymazat
  45. [48]: Milá Zdeni,
    takových komentářů u ufňukanýho článku, co...?! Taky se divím.
    Čokoláda došla a je to znát...

    OdpovědětVymazat
  46. [46]: Tak to je mi líto, snad už je dobře a  rozlada brzy odezní.

    OdpovědětVymazat
  47. [45]: Vydrž prosím, po zoceľovaní s Prvo a Druhorozeným ťa hádam terajšie ťažkosti s blogom len tak nezlomia, či? Si predsa silná ženská!

    OdpovědětVymazat
  48. [51]: Milá Fidorko,
    tohle je FAKT už peklo. Ztratila se mi fotka nejen z článku, ale i z galerie, Hanka s námi na Blogu.cz nekomunikuje, jen občas na FB, který já nemám.
    Psát mě nebaví, číst ostatní také ne... A čokoláda přestala fungovat...
    Problém je, že nevím kam ani jak odejít.

    OdpovědětVymazat
  49. Veselá či protivná, hlavně že svá. Ani to nemusíš podepisovat. Přečtu pár vět a vím, kam jsem zavítala. Karikaturista je fajn. Nezapomeň se pochlubit obrázkem. Nenech se otrávit soudruhy z blogu. Zkus to znovu.

    OdpovědětVymazat
  50. [53]: Milá Čarodějko,
    poslechla jsem Tě a obrázek vložila znovu. Jsem fakt nešťastná z toho, co se tu děje. Ta NOVA na tom musí být opravdu velmi špatně, když tak zoufale potřebuje všude reklamy. A podle hesla Kdo chce víc, nemá nic...blogeři houfně odcházejí.

    OdpovědětVymazat
  51. Vrz sem, vrz tam, linecké já můžu.

    OdpovědětVymazat
  52. [55]: Milý Mirku,
    linecké nám peče babička Hela...
    Já už dělám jen rohlíčky.

    OdpovědětVymazat
  53. Ty náušnice jsou vtipné. My jsme měli také vtipné fotografování a lidi se docela bavili, ale s tím věkovým průměrem nevím, nevím. Tak ať to tam rozsvítíš

    OdpovědětVymazat
  54. Náušnice z lineckého jsou fajn, jen aby se na mejdanu nerozpadly.

    OdpovědětVymazat
  55. [57]: Milá Sluneční,
    vůbec se mi zase neobjevil v mailu nový komentář...
    Večírek bude ve středu, tak mi drž palce, snad budou všichni spokojení.

    OdpovědětVymazat
  56. [58]: Milá Jitko,
    vypadají bytelně, ale snad mi je nikdo nebude chtít sníst...

    OdpovědětVymazat

O konturce