pátek 19. října 2018

Výlet do Srbů

Loni touhle dobou jsem psala o víkendovém cvičení s Ivou. Chválila jsem hotel Astra a hlavně jeho zaměstnance, kteří se o nás starali jak o vlastní. V komentáři pod článkem mi napsal Mike, že jeho maminka tam pracuje jako recepční. Jak je ta naše země mrňavá, všichni jsme nějak propojení. Pro velký úspěch jsem vyrazila cvičit opět, ve volné chvilce jsem se stavila v recepci a světácky se zeptala, kdože má synka blogera. Trefa napoprý, byla tam jeho máma, dojaté jsme byly obě. Fakt hezký. A co mě ještě potěšilo? Bílé měkoučké osušky krásně vonící aviváží.

Letos nás bylo ještě víc, 40 holek, a co jsme vyváděly večer! Byly jsme úplně rozbabený, smály se všemu, vzpomínaly i na dovolenou na Rhodosu. Jak se jedno odpoledne hodně rozpršelo a my se schovaly do jediné budky na převlékání, moc nás tam bylo, ještě přišla zmoklá Jaruška, ale nechtěla do toho zapařena, jen se hrdě vyprsila, že je Miss mokrý tričko a zase odkráčela pryč. Miss v kategorii 60+, ale i mladý holky by s přehledem převálcovala. Tak tahle Jaruška mě seznámila s Jolandou. Dala tím mému životu úplně jiný rozměr. Pořád teď říkám Velký špatný. Pochlubila jsem se i Druhorozenému. Podíval se znechuceně. Seš vopožděná vo pět let. A co jako? Komu to vadí?

Byla jsem na masáži a pedikuře. Hanka paty ořezává téměř až na kost. Když jsem ji jemně upozornila, že se s nima moc nepáře, jen suše odvětila Však taky nejsou moje. Cvičila jsem přiměřeně a zaplavala si v úplně prázdném bazénu. Teda voda tam samozřejmě byla. Nádherný víkend to byl, skoro bych napsala Heč!


36 komentářů:

  1. Co jsem měla štěstí se s tebou seznámit začínám uvažovat o nějakém takovémhle víkendu. Jen se nechat hejčkat a opečovávat....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Vendy,
    byla tam neuvěřitelná sranda, a to ani nepíšu, jak jsme chtěly Ivče dohodit jednookýho frajera...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi dobrá, dělat něco pro své tělo! Bílé měkoučké osušky krásně vonící aviváží bych taky hodně ocenila. Určitě to byl pěkně relaxační víkend, nemyslím tím jen sportování, ale hlavně odreagování se, prostě prosmátý pobyt.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Milá Lotty,
    úplně jsme se vrátily do puberty...
    Plná penze, snídaně švédské stoly, u hotelu lavička na sluníčku, pod lavičkou kocour...

    OdpovědětVymazat
  5. 40 holek? Tak to musela být super akce cvičení i se zábavou.
    To mi připomnělo, že bych si mohla dát taky relax po dlouhé době,
    P:s- vše nej k svátlu   

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Milá Marcelo,
    díky moc za přání.
    To víš, čtyřicet bab v jídelně to je peklo...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Míšo mám tam chybičku a ty mi nic neřekneš.
    Vše nej k svátku   

    OdpovědětVymazat
  8. Dívám se na stránku a nějak mi to nesedí, hotel a vedle něj Rally Hustopeče, adrenalín za volantem      , kurva, moc hezky to na blogu doladily, to si dělají kozy, nééé.
    Já dokážu v ženském kolektivu vydržet a užít si ho, jen se ten kolektiv musí podařit a tady se evidentně zadařilo
    A má body za hýčkání, protože mi holky už musíme povinně, ten náš věk to nutně vyžaduje

    OdpovědětVymazat
  9. Kde jsou ty Srby, kde jsou ženy tak hýčkány?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Díky moc za přání. Já už chyby nikde nehledám...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Milá Blondýnko,
    v noťasu reklamy nemám, pouze v mobilu.
    Psala jsem si se Sugr, ta je z toho taky hotová, reklama ji rozhazuje básničky.
    Já bych taky chtěla pryč, ale neumím to, nikde se mi nelíbí a přišla bych o čtenáře...

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Milý Přemku,
    jsou to Srby u Kladna, ale cvičitelky, masérku a pedikérku jsme měly vlastní...

    OdpovědětVymazat
  13. Aha, tak to je daleko mimo můj akční rádius..Jinak dík za info..

    OdpovědětVymazat
  14. Jolanda u nás frčela před pár lety, to je pravda. Ale i dneska se tomu ještě zasmějeme .Mike je fajn kluk, znám ho z blogu už hodně let .

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Milá Janinko,
    tak má to moje dítě holt pravdu. Jsem vopožděná a vůbec mi to nevadí...
    Já byla moc ráda, že mi Mike napsal, má moc příjemnou maminku. Prostě všichni se znají se všema...

    OdpovědětVymazat
  16. ...není nad tomít na světě pár dobrých přátel...   

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Milý Johane,
    jsou věci, který se za prachy nekoupí...

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo tak plavat v úplně prázdném bazénu.. Vy jste musely být i pod drogami, ne? měla ses stavit na kafe. Vypadá to na slušnou jízdu, my tam měli teambuilding ale taková sranda to nebyla.

    OdpovědětVymazat
  19. "plavání v úplně prázdném bazénu, voda tam samozřejmě byla" - Na Rhodos byl jel hned i teď. Z Řecka se mně líbil nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Milá Helgo,
    my jsme jenom (ale průběžně) pily.
    Já jsem zatáhla nedělní cvičení a šla si indivindi zaplavat.
    Myslela jsem, že bydlíš někde dál...
    Každopádně příští rok jedeme znovu, už máme rezervaci. Ale musíš se stavit Ty, já neřídím, mě vozí Ivča...

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Milý Miloši,
    taky bych jela. Já byla ještě na Krétě, ale Rhodos se mi líbil moc.

    OdpovědětVymazat
  22. To zní parádně. To musela být parádní dovolená. Svět je fakt malý. Na blogu už jsem natrefil na lidi které dokonce znám. Akorát oni doteď neví, kdo jsem já.

    OdpovědětVymazat
  23. Taky jsem kdysi uvažovala o takové dovolené, babinci, kde bych si dala pořádně do těla.

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Milý Moe,
    bylo to krásné a krátké, ale na druhou stranu já bych více cvičení, plavání, pití, jídla a smíchu už nezvládla...

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Milá Nudistko,
    já se takových akcí dlouho bála. Jsem už dost nesnášenlivá, trochu introvert, nesleduju Ordinaci ani Ulici, ale tahle parta je bezvadná...

    OdpovědětVymazat
  26. Takový relax docela závidím. Když se sejde bezva parta, tak to fakt nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  27. Jeden můj víc než blízký říká,že 2 ženské už se nesnesou, asi by tohle nepochopil, že vás bylo o dost víc a bylo vám fajn.
    Musí to být hezké si takhle moct udělat něco podle sebe a tak, aby jsi byla spokojená. Moc ti přeji a určitě vám to zase příští rok vyjde.

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Milá Evo,
    pěkný to bylo a doufám, že se zase bude příští rok...

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: Milá Sugr,
    poprvé jsem se také odjížděla s nedůvěrou....

    OdpovědětVymazat
  30. " Já, s bratrem, s ruksaky  na  hrbu,
    vyrazili jsme  do  Srbů !... dím :  Půjdeme  tady !!"on :  " Ne ne ne !  tady !!"... hovoří  lidé :  " Koukněme,  smrady !!
    ...... ruksaky  mají !!"... " I  helejme se !!!"Chlapci už zatím jdou  po cestě lesem..
    ... dí  Zdenál : " Mně ruksak už těžce se nese !"... " Na cestu do Srbů  wiserme  se !!
    též mě, ruksak  tlačí  už  do hrbu !"
    ...( dí  Pepýk ) :  " Ta cesta  je o hubu !!
    .....Vyšli jsme  pozdě, my měli  vstát  časně !!"" Vždyť nevíme  ani, kudy jít  vlastně !
    ( hovoří  Zdenál )... Pepýk  řve :  " Jasně !!"a oba :  " Když půjdem do  Srbů,
    dostaneme  se  do  drbů !!"Ač bratři  se  dohodli  vrátit se,
    již  drbů  je  plná  vesnice !!

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Milý Jane,
    byla jsem rázem od dva cenťáky menší...

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: Milý Fredy,
    pecka, směju se nahlas...

    OdpovědětVymazat

O konturce