neděle 31. prosince 2023

Můj rok 2023

  • Po pěti letech přiletěla ségra
  • Druhorozenému bylo dvacet tři
  • Po patnácti letech jsem se znovu zamilovala do Mladého chlapce
  • Vernisáž výstavy fotek VendyW v České Třebové, byl i Čerf
  • Bylo mi padesát sedm (jsem ještě Padesátka?)
  • Prodloužený víkend v Krkonoších s Vyšehradskými matkami
  • Druhorozený si našel stabilní práci
  • Báječná dovolená na Menorce s Vyšehradskými matkami
  • Prvorozenému bylo třicet pět
  • Konečně mám ložnici
  • V práci se držím silou své slabé vůle
  • Druhorozený chodí s Kačkou, asi
  • Skončila jsem s plaváním, nezvládám mít ucpané všechny tělní otvory
  • Byla jsem pětkrát v divadle
  • V únoru se oficiálně stanu bábou

Milovaný Vyšehrad

43 komentářů:

  1. Vida, samé podstatné věci. A slabá vůle může držet velmi dlouho, to vím podle sebe :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé, ve skutečnosti je Nový rok, půl druhé po půlnoci, a blogové hodiny ukazují to silvestrovský podvečer, není to divné?

      Vymazat
    2. No to teda divné je a hodně. Ale můj článek naplánovaný na 1.1. 2024 00 hod vyšel jak měl. Vůbec bych si toho nevšimla, nebýt tvé poznámky.

      Vymazat
    3. Já jsem si toho všimla, ale blogové hodiny jsou mimo moje technické schopnosti :-D

      Vymazat
    4. Milý Petře,
      nakonec ten rok nebyl tak špatný.
      Pro letošek tu doufám budu mít Tvoji výstavu v Plzni.

      Vymazat
  2. No docela rok bohatý na události. Jo a padesátka přece můžeš být jak dlouho chceš. :) Měj spokojený a zamilovaný rok 2024.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      v tom případě budu Padesátka až do smrti!
      Díky moc za hezký přání.
      Tobě i všem Tvým klukům hodně štěstí a zdraví v roce 2024.

      Vymazat
  3. Od padesátky jsme padesátky furt protože nejsme mrtvé! I když se číslo našeho věku dostává na špatnou stranu od té padesátky. A dokud jsme schopné milovat jsme mladé stále. Horší to je když milujeme ale nejsme milovány .... tak ať v tom novém roce miluješ a jseš milována!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      bohužel jsem ten případ, že pouze miluju.
      Patočka staví pro priaťelku barák, protože s ním nechtěla bydlet na Smíchově :-D

      Vymazat
    2. Tak to je i můj případ. Miluju moc, milována nejsem vůbec.

      Vymazat
  4. Koukám, že všichni shrnují, jaký byl ten uplynulý rok a nejsi na tom tak špatně. Dobré i horší. Jing a jang. A věk je jen číslo. Záleží, jak se cítíš. Zachováváš si humor, nadhled a to je to nejdůležitější. Všechno NEJ v novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirijan,
      děkuji moc za přání.
      Takhle ve shrnutí ten rok nevypadá špatně, to je pravda. Ale raději mám sudá čísla, tak si od toho letošního slibuju daleko více :-D.
      No, uvidíme za rok.

      Vymazat
  5. No paráda, aspoň jsem zase v obraze! 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Magdo,
      nápodobně, už jsem přečetla všechny nové články, ale flákáš to...😂

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Milá Kačenko,
      Tobě též šťastný rok 2024 plný lásky a úspěchů!

      Vymazat
  7. Milá Padesátko, přeji ti sudý rok s lepším přehledem na konci ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty,
      díky moc.
      Tobě samozřejmě také přeji hezký a spokojený rok 2024.

      Vymazat
  8. Ahoj Míšo. Jasně, že jsi Padesátka a vidím tu samá pozitiva :D Dnes nám v práci šéf přál, aby to nejlepší, čeho jsme v minulém roce dosáhli, bylo v tomto roce to nejhorší. A totéž přeju tobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Meduňko,
      díky moc za podporu. V práci máme teď novou mladou Míšu, tak budu radši Padesátka než stará Míša :-D

      Vymazat
  9. Až na to plavání vesměs úspěchy. Některé tělní otvory lze dočasně ucpávat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      ani dočasně :-D
      Po zánětu ucha jsem si koupila špunty, brýle mi půjčila Romča, na obličeji se mi udělala vyrážka, a pak kupovat si speciální tampony (do dírky) do bazénu se mi už vážně nechtělo :(

      Vymazat
  10. Mám blíž k padesátce než ke čtyřicítce, takže už se tak nějak považuju za skoro padesátku. To si ale asi slyšet nechtěla :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Pade,
    jak se budeš jmenovat v budoucnosti, Padesátka po sezóně?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nebo Padesátka s prošlou záruční lhůtou?? :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak co ti popřát do nového roku, jako MUDr., abys zvládla mít ucpané všechny tělesné otvory?? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dorinko,
      budu Padesátka navždy!
      Vzhledem k tomu, že jsem s plaváním skončila, už ochranu tělesných otvorů neřeším :-D

      Vymazat
  14. Míšo, krásně bohatý seznam událostí. Přeji hodně zdraví a spoustu humoru. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřino,
      díky moc za přání :-D
      Tobě přeji samozřejmě též hodně zdraví a dobrý rok 2024!

      Vymazat
  15. Míšo přeju Ti vše dobré v novém roce ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,
      sice tu blbne časovač, ale já vím, že jsi ranní ptáče...🙂
      Dobrý rok 2024 celé Tvojí velké rodině, hodně štěstí, zdraví i lásky.

      Vymazat
  16. Míšo, přeji do nového roku jen to dobré, uplynulý rok jsi měla dost aktivní a letos ti přibude nová role, takže ta aktivita ještě stoupne. Měj se fajnově, moc zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko,
      nakonec ten rok zas tak špatný nebyl.
      Tobě též dobrý nový rok a hodně inspirací k psaní.
      A děkuju, že mě čteš.

      Vymazat
  17. Nikdo.
    Nikdo ti nedal jakékoliv právo psát cokoliv o mě.
    Natož o mé milované manželce.
    Urážíš nás.
    Urážíš nás velice ošklivým způsobem.
    Ty, takovou úroveň aby jsi se omluvila nemáš a proto tě nyní žádám o vymazání všeho o nás. Žádám tě o vymazání jakýchkoliv zmínek o tom, co jakkoliv souvisí s námi, tedy mnou a mou drahou chotí.

    Pan Úžasný
    ten
    který je ÚŽASNÝ
    jen pro svoji Lásku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, tohle tady dlouho nebylo.
      Jaruna a pan Úžasný.
      Opět musím schvalovat komentáře, aby mě tady nespamovala.

      Vymazat
    2. Á, a zas bude sranda!😆

      Vymazat
    3. Ahoj kočko,
      chtěla jsem Ti hned psát, ale myslela jsem, že je už pozdě. :-D

      Vymazat
    4. Míšo, ten komentář, že Vám nikdo nedal právo psát o "někom", je divný. Tohle jestli píše nějaká soudná paní, tak by měla navštívit odborníka a poradit se s ním, tedy se svým toxickým žárlením na zřejmě kohokoliv. On se ten váš bývalý skutečně jmenoval Úžasný? Jako příjmením?
      Jinak nejde pochopit tu paní/pána, kteří vám napsali ty výhružky...
      žijou na Marsu?

      Vymazat
    5. Milá čtenářko,
      pan Úžasný se samozřejmě tak nejmenuje, jako Patočka není Patočka a Mladý chlapec není mladý chlapec, protože mu je 48 let :-D.
      Napsala jsem tady jen křestní jméno pana Úžasného tuším v jednom nebo ve dvou článcích, ale až v reakci na tyhle pošahaný komentáře.
      Proto teď všechny komentáře musím předem schválit, nechci tu tyhle bláboly mít.
      Ta urputná pisatelka se jmenuje Jaruna, znám i její příjmení, ale nemám potřebu ho zveřejňovat. Pod dalším článkem napíšu vysvětlení pro ostatní, kteří nejsou informovaní tak jako VendyW :-D.

      Vymazat
    6. Pokud je Jaruna manželka Úžasného, je třeba ho hooodně politovat, že to s takovou furií vydrží. Jo a všimla jsem si, že se mi komentář neuveřejnil, tak jsem si říkala, že Pade nikdy nebýla z těch, která uveřejňovala jen to co se jí líbilo a bylo s ní souhlasné přeci?! :-)
      Pokud máte vymazat všechno co se týká pana Úžasného - opět opakuju ta paní/či ten pán, nebo jejich děti? se jen baví a dost trapně.
      Takových je milenek ženatých pánů, milenců vdaných paniček, žijí tak spokojeně, a tady to zřejmě nefunguje. Pokud je Jaruna takový žárlivec, chudák její muž, nemůže si vyjít ven ani vyvenčit, stále jí má asi sebou.:-)))

      Vymazat
    7. Je to dlouhý příběh, známe se s panem Úžasným 12 let. Hodně jsem o něm psala. Vzhledem k tomu, že naposledy ke mně přišel s batohem, asi s Jarunou moc šťastný není.

      Vymazat

Výlet do Žatce a Mostu