středa 14. června 2017

Jeden krásný červnový den

Ráno jsem se natřásala doma před zrcadlem v nových kulotkách a natřásala jsem se opravdu hodně, páč nemám velké zrcadlo, tak různě vyskakuju nebo si beru židličku, ale stejně jsem pak kolikrát zděšená, když se cestou do práce uvidím ve výloze našeho pekařství. Druhorozený když mě viděl, jen suše poznamenal To zas bude s tebou léto, Míšo. Nemá rád ty moje široké rozevláté modely. Někdy opravdu přestřelím, jako s šaty na ramínka, co jsem si koupila na Kanárech. V té kabince byly vážně OK a ségra mě ještě hecovala, ale když jsem v nich vyrazila do práce, připadala jsem si díky vysokým rozparkům jako chytrá horákyně. Oblečená/neoblečená. Opravdu to není model pro 50+, pokorně uznávám.

Prvorozený vzdychal, že se mu nechce do práce a chtěl, abych mu napsala omluvenku. Já byla po ránu veselá (možná zbytkový alkohol, měla jsem večer po divadle 3 malá piva a jednoho Mistra Jägera) a do práce se těšila. Bóďa, náš rumunský ajťák, udělá palačinky, Kristina přinese čerstvou, vlastnoručně vyrobenou jahodovou marmeládu, já donesu šlehačku, Filip koupí ovoce na ozdobení, chlubila jsem se. Je to vůbec práce, kam to chodíš, maminko, ptal se Prvorozený. Jasně, že je. A zodpovědná.
Jíťa z účtárny bude ještě navrch slavit narození třetího vnoučete, chlapečka Tomáše. A to je, bába, jen o půl roku starší než já! Po dvou holčičkách konečně kluk. Je moc ráda, protože její syn byl rozhodnutý plodit děti, dokud se nedočká dědice jména a trůnu (no, u nich spíš traktoru).


Čtyři jsem snědla

Kolegové se mi zase posmívali, že neumím otevřít láhev sektu. Bojím se, nikdy v životě jsem to nezkoušela, všem vysvětluju, že jsem neporodila dva syny, abych si sama otvírala bubliny! Vždycky je po ruce nějaký schopný chlap.

Večer ještě rychlé rande s Patočkou. Když jsem se dožadovala nějaké romantiky, bylo poukázáno na kytkatý povlečení (prý jako na louce) a řev kosů zvenku. Romantika jako prase, ale jinak opravdu krásný červnový den, kdyby byly všechny aspoň takovýhle...


A koupila jsem si taky pivoňky, abych měla radost


Přidávám fotku z mé zodpovědné práce

44 komentářů:

  1. Já když se chci vidět v zrcadle, tak si musím uklidit v ložnici, protože tam mám hromady krabic se zimním a letním oblečení svých dětiček
    A ty mrchy stojí před zrcadlem. Protože to je zrovna místo, který jen tak nepoužívám
    A Tvůj krásný den Ti přeju a ještě spoustu dalších a hezčích

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Baruško,
    děkuju Ti moc.
    A nevím, jestli by se mi na Tvém  místě chtělo uklízet...to radši to pekařství..

    OdpovědětVymazat
  3. Pivoňky jsou krásný já se radši moc do zrcadla nedívám a už vůbec né do výlohy   

    OdpovědětVymazat
  4. Kytičky krásné, a dala bych si ty palačinky, mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Milá Iris,
    sleduju jenom obrysy, naštěstí blbě vidím...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty kulotky ti závidím, se mi líbí, ale nemám do nich proporce

    OdpovědětVymazat
  7. No vy jste mi teď teda dala s těmi palačinkami. Dostala jsem na ně chuť, ale kde teď v práci vezmu palačinky?

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Meduňko, zas mám malý prsa, to si holka nevybereš..

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: taky musím odsunout hromadu krabic a tašek se sutí pokud se chci podívat do zrcadlahmm takovou palačinku bych si dalaještě jsem pořád 2 v 1

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Milá Barboro,
    to byste v práci musela mít taky Bóďu, který by den předtím hodinu a půl stál u sporáku a pekl palačinky, to ostatní byla hračka...

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Milá Eliss,
    zase ve shodě...

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Milá Klávesničko,
    ale máš to za pár, ne...?!

    OdpovědětVymazat
  13. Kulotky jsem si musela vygooglit!:)A dobře Patočka, level romantic killer :)

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: vlastně jo, týden do termínu

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: ...sis, Bloudičko, rozšířila obzory...

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Peckááá...! To budou články jako víno.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Už píšu sama sobě, 16 je Tvoje. Jsem ve své zodpovědné práci..

    OdpovědětVymazat
  18. Já se taky těším na zítra do práce. Vlastně i na pondělí. Zítra slaví 1 kolegyně narozky, tu bude zákusek a chlebíček, v pondělí jiná a taktéž, máme tradici. Šampus jsem taky nikdy neotvírala, bojím se, ale vždy mám kolem sebe lidi, jak píšeš.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsem se musela poinformovat, co že jsou jako ty gatě, jo !!!
    Někde na blogu jsi psala, že tlustí lidé nejsou pěkní a to sežereš na férovku 4 !!!!!!!! , celé čtyři palačinky, fuj, styď se.
    To jsi pak musela s Patočkou hodně rovnat povlečení   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Milá Lotty,
    taky mám tohle veselení se v práci moc ráda. Člověk se do práce těší a i mu ten čas v ní rychle uteče.
    A nemusíme všechno umět, stačí, když máme kolem sebe šikovné lidi... a když ne, tak si je vyrobíme...

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Stydím se, ale akce "Palačinky" byla už loni, tak vím, že se nemám zbytečně zahlcovat obědem...
    A Patočka... Patočka to nějak fláká, potřeboval by předjezdce...

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: Aspoň nezakrníš!
    Já objevila, že je tam psáno kulotky až díky tobě, můj mozek přečetl prostě kalhotky.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Stane se ze mě modní guru...

    OdpovědětVymazat
  24. Já myslím,že jestli máš pořád pěkné nohy a super postavu,tak ty šaty s rozparky klidně můžeš mít i v 50+:)Podívej se jak chodí oblékané starší ženy v cizině,ty vůbec věk neřeší.Pokud na to žena má,tak proč ne:)Ale je fakt,že některé ženy,ale i holky nemají soudnost a to je pak děs!Jinak palačinky to je skvělá dobrota,bublinky navrch-paráda:)     

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Tobě, Dorinko, budu muset posílat rovnou obrázky, protože čteš ledabyle, nepozorně...

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Milá Melisso,
    dělám, co můžu, ale je to rok od roku horší...

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: To jenom dneska. Překládám tu ještě recepty na bez - a možná toho dneska už nechám. Teď mě tak napadá, že každý den je nějaké "dnes", to by se dalo využít na výmluvu.

    OdpovědětVymazat
  28. Tedy mít takové kolegy v práci, mít možnost psát komentáře v pracovní době, to je realita dnešních dnů, nebo píšeš nějaké vzpomínky?
    Při dnešním stresu, spěchu, nestíhání se s kolegy ani poznat, natož se navzájem krmit a slavit, a vyhazovu z práce když bys měla vteřinu na pc něco jiného než jen pracovní povinnosti, ti tu tvoji práci nepokrytě závidím.
    Neznám nikoho ve svém okolí, kdo by měl tak úžasnou téměř rodinnou práci.

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Milá Sugr,
    máme to v práci takové teď. Ale i v předchozí firmě byla rodinná pohoda. Mně vyhovuje malý kolektiv, malé firmy.
    V té minulé jsme měli pronajatou vilu se zahradou, k dipozici vybavenou kuchyň...na oslavy se pekl bůček, štrůdl, vařil guláš...
    Já jsem autistka, potřebuju laskavý přístup...

    OdpovědětVymazat
  30. [5]: Když mě mučí i jen ty obrysy   

    OdpovědětVymazat
  31. Úsměvné vyprávění, palačinky vypadají lákavě - hned bych si taky dal. Pivoňky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  32. Taková dobrá parta je v dnešní době skoro zázrak, tak si to užívejte, co to jde. A jak je vidět, vy si to užívat umíte, ty palačinky, to je fakt bombička, taky bych klidně šlehačku donesla, třeba i dvě   

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: Milá Evo,
    taky jsem dvě přinesla...

    OdpovědětVymazat
  34. Tak to máte dobrý! Jinak jak jste psala u Dinosaursse, můj oblíbený podnik je taky KFC!

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Shodááá...! Ale musím říct, že držím s Druhorozeným basu při jeho dietě po mononukleóze, tj. za poslední tři měsíce jsem byla v KFC jednou a jenom B-smart a jednou bylo KFC na oslavě v práci...nepamatuju takový výpadek...

    OdpovědětVymazat
  36. Jo těšit se do práce, to je pocit k závidění. Nechápu lidi, co si práci oškliví a protiví. Vždyť v ní trávíme tolik času, tak proč si jej trochu neužít. A co se oblečení týče, mám dvě skupiny - letní a do práce.

    OdpovědětVymazat
  37. Moc pěkné povídání. Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  38. [37]: Milá Cilko,
    souhlasím, v práci jsme třetinu dne, to je strašně moc... Já mám taky dvě skupiny oblečení: "oblečení" a "do práce nikdy", jen to někdy popletu...

    OdpovědětVymazat
  39. [38]: Milá Luďko,
    děkuji moc, sice bude neděle ve znamení domácích prací a vaření...ale to neva, někdy se to udělat musí...koneckonců, mám doma dvě děti a psa...

    OdpovědětVymazat
  40. Moc milé počtení, jsem taky v práci a příjemně mě to naladilo na další horký den. Díky

    OdpovědětVymazat
  41. [41]: Já moc děkuju, že mě čteš a píšeš hezké komentáře.

    OdpovědětVymazat
  42. Jo, taky nemáme velké zrcadlo a já se musím shlížet v kredenci, ale aspoň mě to motivuje k tomu občas ji přetřít. Památeční servis, který v ní jinak stojí, by mne k tomu asi nedonutil

    OdpovědětVymazat
  43. [43]: My máme v práci velké zrcadlo, které i zeštíhluje, ale to už je pozdě, ono i to pekařství je pozdě, nevracím se...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec