sobota 10. června 2017

Mrzák Inishmaanský, Divadlo v Celetné (2017)

Černá komedie o tom, co se stane, když do nejzapadlejšího zapadákova v Irsku v roce 1934 přijedou filmaři až z Ameriky, ale taky o lásce a sounáležitosti. Irsko asi není tak špatná země, když do ní přijedou filmaři až z Ameriky, když do ní přijede francouzský zubař nebo když...tahle věta provází celé představení.

V poměrně krátké době jsem znovu vyrazila na Martina Hofmanna (pomalu bych mohla založit fanouškovský blog). Oproti Opilým má v této hře více prostoru. Těší mě, že díky slabosti pro něj, v divadle objevuju pro mě neznáme herce, kteří jsou také skvělí. Tentokrát to byly tety Eva Elsnerová a Jitka Nerudová a samozřejmě Matouš Ruml v roli mrzáka. Všichni herci hráli s obrovskou chutí a sami se během hry několikrát odbourali.
Opět jednoduchá a vychytaná scéna, velmi vtipně představené jednotlivé postavy, včetně jejich věku, krásné hudební předěly s tanečními čísly mezi jednotlivými scénami.

Pokud se vám taky zdá divný název bonbónů Marshmallow, běžte do divadla, teta Eileen vám význam slova naprosto srozumitelně vysvětlí.


Matouš Ruml

A protože jsem kvůli dietě Druhorozeného vynechala oslavu narozenin, (my vždycky hrozně čuníme, tatarák, dort, pivo, bubliny), rozhodla jsem direkt, že se půjde do divadla. Na lístky jsem si, pravda, počkala dva měsíce, ale šla jsem najisto. Tak tedy Mrzák ještě jednou s mámou a oběma kluky. Prvorozený si musel vzít dovolenou, Druhorozený byl nalákán na Martina, s mámou problém nebyl.

Jsem velká plánovačka všeho, naplánovala jsem si tedy, že koupím tetám kytku a tetě Eileen do ní vetknu pytlík Marshmallow. Druhorozený nespokojeně pískal a furt mi je chtěl sežrat, nechápal, proč by herečka měla dostat (údajně jeho) bonbony. Počkej, uvidíš v divadle. Uviděl a pochopil. Herci se zase párkrát odbourali, diváci brečeli smíchy. Bohužel i v prvních řadách byla volná místa a to je vázně hrozná škoda.

P.S. Bloudičko, pět z pěti.


Ve svém oblíbeném květinářství jsem koupila čerstvé pivoňky a myslím, že obě herečky měly radost

23 komentářů:

  1. [1]: ...a teď se hned tak nedostaneš...

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě dobrá volba. Já byla s druhorozeným naposled před pár dny na koncertě Olympic.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: To jsi dobrá, Lotty, ty moje děti asi ani neznají...možná Prvorozený... Na koncert jedině se ségrou, ta by šla určitě.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Míšo, ségru bohužel nemám.   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ta moje bydlí 25 let na Kanárech na samotě mezi banánama, tak taky žádný karneval...

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No jo, o tom už jsi psala, zapomněla jsem. Takže v jádru to vyjde skoro nastejno.

    OdpovědětVymazat
  7. V divadle jsem dlouho nebyl, myslím, že bych to měl napravit. .. Matouš Ruml
    je skvělý herec a i dabér, je talentovaný a má příjemný hlas.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Že jo...?! Když jsme si po představení povídali, kdo se nám jak líbil, Druhorozený řekl, že má Matouš Ruml moc pěkný hlas...Divadlo žádné chyby neschová, to není Ordinace...

    OdpovědětVymazat
  9. Voni už všichni raději courají venku než po divadlech, dnes Praha praskala ve švech, jak nás tam bylo.
    Já jsem milovník divadla, však víš, ale přes zimu, stejně děkuju za recenzi a ty pivoňky jsou kouzelné / hodně frčí ve svatebních pugétech /...jo a pan Hofmann má co do sebe, o tom žádná

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: A proto já jsem dnes byla spořádaně doma, mně stačily holky z Avon pochodu, co jsem dopol potkala při nákupu.
    Pivoňky jsem si koupila včera i domů...

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý nápad. Hlavně, že se představení líbilo.

    OdpovědětVymazat
  12. Musím do divadla, prostě musím, vždycky když něco takovýho čtu, padne to na mě
    Ale jinak se to čte moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Byla jsem ráda, že jsem to hezky zařídila...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Přesně to jsem si říkala, Zuzana řekla, že by šla taky, ale je líná vymýšlet kam a na co...Tak jsem se ujala divadel, ona vymýšlí výlety.
    Díky za pochvalu...

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím jak by mě to zaujalo,  všude kde je trošku humor by se mi to mohlo snad líbit.
    Čím více se sem chodím dívat na různé představení, tím více bych nějaké taky chtěla vidět.

    OdpovědětVymazat
  16. Pivoňky krásné, komedie mám ráda, i ty černé... Určitě jste si to supr užili, jít s vlastní mládeží do divadla je vždycky risk, tak jsi vybrala dobře.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Není nic jednoduššího, než vybrat představení a koupit lístky a vzít přítele s sebou...

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Proto jsem vybrala představení, které jsem už viděla, kdyby se jim nelíbilo, příště by už nešli...

    OdpovědětVymazat
  19. Martin Hofmann je snad ještě lepší na divadle než v seriálech. Super představení je v divadle Palace Chvála bláznovství   

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Všichni dobří herci jsou v divadle lepší než v těch přiblblých seriálech...
    Tohle představení (asi) viděla máma a byla nadšená, tak asi taky zkusím, dík za tip.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Ano, v režii Jakuba Špalka...pecka!

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec