neděle 25. června 2017

Oslava slunovratu

Vždycky o slunovratu si uvědomím, jak ten čas rychle letí, že jsem si ještě nic neužila a dny se zase začínají krátit. Letos jsem si naplánovala oslavu někde venku, počasí mi kupodivu přálo a doma se mi tři měsíce zbůhdarma chladily dvě lahve Prosecca. A protože Patočka sekt a mě nemá moc rád, pozvala jsem na piknik pana Úžasného, ten má rád aspoň ty bubliny. Slíbila jsem, že všechno přivezu, on měl zajistit jen louku. Bydlí teď v Liboci, volba byla tedy jasná: obora Hvězda, u rybníčku, kde je piknikové místo. Tam bylo plno, tak jsem si sedli kousek dál na lavičku a začali hodovat.



Okolo chodila spousta lidí se psy, asi je to oblíbené místo k venčení, Bylo nádherně, ptáci pěli, psi běhali pro aporty do vody a občas se nějaký přišel podívat, co to baštíme dobrého. Oáza klidu a program lepší než v televizi, což ovšem není až takový výkon, i místo u stolu se uvolnilo. Měla jsem strach, abych dovalila dost jídla, tak jsem koupila čerstvý kozí sýr obalený v bylinkách, pecorino s ořechy, jemňounce nakrájený italský špek, dva druhy hummusu, rajčata, okurku, papriku, banány a spoustu světlého a tmavého pečiva. Pan Úžasný mi asi moc nevěřil, tak koupil kedlubny, ředkvičky, svazek mrkve, šunku, rohlíky a samozřejmě dostatek piva. Jídla na dva dny.

V noci jsme se přes jednu místní hospůdku přesunuli plynule domů. V tomhle jeho podnájmu jsem byla poprvé. Bydlení jsem v alkoholové euforii vychválila, ale ráno mě přepadl smutek. Jedna místnost zařízená jako ložnice, nádobí na stolečku, trvanlivé potraviny srovnané na nějaké pohovce. Provizorium nastálo. Smutek z toho, že takový pěkný, voňavý a chytrý chlap v pětapadesáti bydlí tak zoufale, ani Prvorozený neměl svoje první bydlení tak hrozný. On ten život s chlastem je veselejší a jednodušší, ale ty konce nestojí za to.

A zajímá vás, mé milé čtenářky, jestli byl i romantický sex? Tak nebyl. Pan Úžasný má v háji koleno z neuváženého sportování v mládí (vzpírání), měl ho otejpované, sotva chodil a asi ho i dost bolelo. A já seděla v malinách. Přesně v mém stylu. Škoda, protože má opravdu krásný, obřezaný nástroj.

60 komentářů:

  1. Milá Míšo,
    ten konec tomu tedy dodal grády!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Dorko,
    dost jsem taky nad ním váhala, ale píšu hlavně pro ségru a držím se hesla, že když není psaní opravdový, tak prostě nemá cenu. Všude je dost plytkýho, bezpohlavního psaní...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, jo, do bezpohlavního psaní patřím i já - protože bez fakt pohlaví nemá. Zato můj včerejší motýl to teď vyrovnává.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty umíš tak hezky chytat za slovo, myslela jsem bezpohlavní ve smyslu nezajímavý. Až mě konečně opustí libido, taky budu psát jinak...

    OdpovědětVymazat
  5. Pan Úžasný má jméno dle svého nástroje?! Jinak mi na něm pro Tebe tak úžasného nenapadá. No jo, člověk by se divil, kolik lidí žije tak skromně, že nepotřebují nic a jen užívají života. Asi jsem větší materialista.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten konec teda moc nevyšel, ale nezoufej léto je ještě před námi, koleno zase tolik potřebovat nebudete a musíte vyrazit dřív než zase dozrají další maliny 😀😁

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Milá Lotty,
    dospěla jsem ke stejnému závěru...

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Milá Evo,
    člověk asi nemůže mít všechno...

    OdpovědětVymazat
  9. Na snímku je kráááásná lokalita. :) Tu logiku s chlastem chápu. :) Někdy si člověk nepřeje aby byl ten konec. :) A jinak podařený a překně sepsaný článek. ;) A děkuji vám osobně moc za váš komentář. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. [4]:Libido tě tak hned neopustí, nemysli si, že lidé starší, ba dá se říci staří nemají své touhy, pocity. Akorát se trochu víc bojí, aby nezklamali toho druhého...koleno sem, koleno tam.

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Libido tě tak hned neopustí, nemysli si, že lidé starší, ba dá se říci staří nemají své touhy, pocity. Akorát se trochu víc bojí, aby nezklamali toho druhého...koleno sem, koleno tam.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:,[11]:,[12]: Lepší dvakrát, než vůbec, ale moc jsi mě neuklidnila, Růženko...

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Jenže jednou člověk prostě vystřízlivět musí.
    Za komentář neděkujte, nejsem kreativní, proto obdivuju lidi, co jsou...taková blbost s tou Fantou a mě by to nikdy nepadlo...

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Teda...Míša sedící...,
    promiň.

    OdpovědětVymazat
  15. Otejpovaný koleno,
    Simča sedící v malinách
    a čerstvá obřízka k tomu...
    docela chápu ta zásoba jídla pana Úžasného na dva dny.
    Ještě že máš v zásobě Patočku!   

    OdpovědětVymazat
  16. [15]:,[16]: Milá Sugr,
    čerstvý bylo jenom jídlo, obřízka ne... Bohužel, v zásobě nemám nikoho, ale vzpomínky, ty mi nikdo nevezme...

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím,že Tvé pojetí Slunovratu je opravdu fantastické a nemáš se za co stydět:)A že jste na něm měli pořádnou žranici!Jen ten sex na závěr chyběl...Ale krásný ,obřezaný nástroj mě fakt pobavil:)     

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Milá Melisso,
    jsi vážně hodná, díky moc. A jsem ráda, že jsem Tě pobavila...

    OdpovědětVymazat
  19. Slavit slunovrat je zajímavá myšlenka. Ten zbytek bych si nechala pro sebe. Ale každý je jiný.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Slunovrat se slavil odjakživa... Každá jsme jiná, to je pravda, a proto se navzájem čteme, kdybych drátkovala krásné mísy, tak sem nechodíš...

    OdpovědětVymazat
  21. Slunovrat jsem oslavila taky, jen ten nástroj nebyl obřezaný...

    OdpovědětVymazat
  22. [15]: Tak to bych vzhledem k nabitému programu fakt už nestihla       

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Milá Veroniko,
    jsi prostě o level výše...

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Já bych chodila i na ty mísy, já jo !!! ...na tom si skutečně trvám

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Milá Blondýnko,
    tady bylo jenom nabito...

    OdpovědětVymazat
  26. Míšo, já pořád věřím, že to je napsané ve hvězdách i včetně těch nástrojů.

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: Jsem to nějak blbě napsala, coo...?! Ale ty misky mě prostě zaujaly...

    OdpovědětVymazat
  28. [26]: V tomto směru jsem pesimistka nebo tam mám po zásluze jen samý vošklivosti..!

    OdpovědětVymazat
  29. Se mnou by po takovým taliánským menu taky nebylo nic romantickýho!:)

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: ...bubliny, kedlubny a ředkvičky, milá Bloudičko, to je vražedná kombinace a to pivo navrch...

    OdpovědětVymazat
  31. [28]: V pohodě, napsala jsi to, jak to cítíš, netřeba v tom hledat propadák.
    Jsou myšlenky, za které je smutné se stydět v tomto věku, ale připouštím, že někdo má rád to střídmější, zaobalenější a nedotknutelné erotično.

    OdpovědětVymazat
  32. [29]: Kulový, to přijde.
    Moje kamarádka urvala po inzerátu báječnýho chlapa, skutečný poklad a opakuju..na inzerát, když tomu všemu předcházela hromada exotů, vyžírků, příživníků a deviantů     

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Furt mluvím o těch miskách...a navštěvování blogů.

    OdpovědětVymazat
  34. [33]: Nevěřím, byla jsem na seznamce několik let, Patočku i pana Úžasnýho mám z ní.
    Hele, ten její se ještě projeví... bude na holčičky, na chlapečky, fetišista, sňatkový podvodník...

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Představ si, že je galantní, pečlivý, sexuchtivý, pořádkumilovný, má rád její kamarádky, tedy snáší potažmo i mou maličkost, hradí účty, není malicherný a utrácí za ní peníze.
    Je to úkaz, jo a má uzavřenou minulost !..tedy nespí s manželkou, ani s jejím milencem

    OdpovědětVymazat
  36. No u toho konce jsem se až červenala ...

    OdpovědětVymazat
  37. [37]: Milá Jano,
    věřím, četla jsem decentní zápis o Tvé svatební noci...

    OdpovědětVymazat
  38. [36]: Vážně ze šuplíku sci-fi...

    OdpovědětVymazat
  39. [38]: No já bych se i rozepsala... Stejně tak o velice netradiční žádosti o ruku ... Ale tak nějak nechci ztratit to kouzlo výjimečnosti, které to halí ...

    OdpovědětVymazat
  40. [31]: Tak příště do bandasky gulášek z Vystřelenýho oka!:)

    OdpovědětVymazat
  41. Škoda...je jinak krásně, až moc horko...

    OdpovědětVymazat
  42. [42]: Já úplně zapomněla na mé milé čtenáře...

    OdpovědětVymazat
  43. Mišpulko, ale po té spoustě jídla ještě můžeš být ráda, že to dopadlo tak, jak to dopadlo Zvlášť v letních vedrech
    My neslavili Slunovrat, my slavili až v sobotu dětské narozeniny.
    Prý že to pojmem jako country...
    A tak jo.
    Už v jedenáct byli všichni totálně "kántry"
    A polovina účastníků má střevní trable dodnes...

    OdpovědětVymazat
  44. Jídlo nevadilo, ale pití bylo zbytečně moc...
    Dvě rande s panem Úžasným v jednom týdnu a jsem zralá na transplantaci jater...

    OdpovědětVymazat
  45. Já si vždy uvědomím jak čas rychle letí, tehdy, když začnu usilovněji o něčem přemýšlet. A je to docela často.
    Ale tolik jídla :)

    OdpovědětVymazat
  46. Tak to je vážně smutné. Sezení v malinách ničemu nevadí v případě, že je někdo troska do té míry, že ve svých pětapadesáti?! nevlastní ani špajz, natož důstojnost.Romantický sex s troskou téhle míry leda jako výsledek minima sebevědomí. Pardon, ale snad máte na víc...

    OdpovědětVymazat
  47. [46]: Milá Joino,
    jídla bylo opravdu moc, svátek obžerství, no...

    OdpovědětVymazat
  48. [47]: Milá Cinereo,
    děkuji za upřímný komentář, ale nějak to "víc" nemůžu najít, možná to bude tím, že taky nejsem žádný terno... Jo a to minimum sebevědomí, to bude asi přesný.

    OdpovědětVymazat
  49. [44]: Nepřiřadila jsem zase komentář, 45 je pro Tebe.

    OdpovědětVymazat
  50. Takových komentářů...! No, co by člověk čekal, když jde o jídlo a sex, že

    OdpovědětVymazat
  51. [51]: Milá Martinko,
    většinou si ty komentáře vyrábím s Dorkou sama, tohle je světlá výjimka...
    P.S. Ten sex právě nebyl a znáš to, cizí neštěstí potěší...

    OdpovědětVymazat
  52. Krásný piknik, skvělá oslava slunovratu. Jen to probuzení do tvrdé reality je opravdu smutné.

    OdpovědětVymazat
  53. Toho konce je fakt škoda. Ale léto je teprve v plenkách. Líbí se mi tvá upřímnost. Přiznávám, že já po posledním srazu rebelek,po půlnoci tak trochu víc ovíněná vzbudila muže a bylo to hmmmm     

    OdpovědětVymazat
  54. [53]: ...a ráno realita všedního dne...

    OdpovědětVymazat
  55. [54]: Panečku, užil si a nic pro to nemusel dělat. To bylo sladký probuzení...

    OdpovědětVymazat
  56. Gratuluju ti. :) Tvůj článek je ze všech v tomhle týdnu nejkomentovanější! :) http://blog.cz/zebricky/nejdiskutovanejsi-clanky

    OdpovědětVymazat
  57. [57]: Ó díky pěkně, já řebříčky moc nesleduju...

    OdpovědětVymazat
  58. Měli jste vymyslet něco, kde by se koleno příliš nenamáhalo

    OdpovědětVymazat
  59. [59]: No, prostě to nějak nešlo, snad někdy přístě...

    OdpovědětVymazat

Zazvonil zvonec