sobota 2. prosince 2023

O batohu

Když Baruška přišla do práce v avokádových ponožkách Dedoles, pochválila jsem jí je s tím, že pěkný, ale pro mě moc bláznivý. Každá ponožka úplně jiná! Na to jsem fakt už stará. Dneska mám patery. Pak si Baruška koupila batoh Vuch a Zuzana z mikračky taky. Nechala jsem se strhnout a vybrala si moc pěkný batoh, který jsem po asi dvouletém denním nošení úplně rozdrbala. Nastal čas vybrat si nový. Jak mám ráda furt ty stejný věci, koupila bych si samozřejmě ten samý, kdyby se ovšem ještě vyráběl. 

Nejdřív jsem velmi zodpovědně vybírala na netu, pak jsem se starým batohem vyrazila do prodejny v centru Prahy. V prodejně jsme byly jen dvě zákaznice. Po prodavačce jsem chtěla jedinou věc, vědět, který batoh z nové nabídky je stejně velký. Znechuceně se podívala na toho mýho chudáka a prý, že takový batoh nikdy neviděla, že musí být hrozně starý a dál jsem ji nezajímala. Nakvašeně jsem odešla a doma na kontaktní adresu poslala zlostný mail. 

Přemýšlela jsem i o nové peněžence. Mám pěknou žlutou, taky Vuch, ale je špatně vymyšlená, přepážka v kapsičce na drobné je moc nízká, mince vypadávají do boků a těsně pod zipem čekají, až kapsičku otevřu a pak všechny vyskočí na zem. Takže peněženku otevírám úplně připosraně, nejlépe nad otevřeným batohem, abych peníze nesbírala ze země. Další radši ne.

Batoh jsem si vybrala na e-shopu. Po vyzvednutí jsem byla zklamaná z barvy, na netu nevypadala tak vyblitě. Vidět ho v prodejně, tak si ho nekoupím. No, dva roky to vydržím. Vnitřní kapsa je už bez pásky na suchý zip, holt se šetří na všem. Co mě ale dostalo nejvíc, je boční vstup do hlavního prostoru. Rozepla jsem zip v domnění, že je to kapsa, kam jsem si chtěla dát žvýkačky a ruka se ocitla uvnitř batohu. To chcete mít - na batohu kapsu pro kapsáře!



26 komentářů:

  1. Zvláštní batoh. Já si ho musím osahat a vidět, tedy jedině v krámě. Dedoles ponožky nemám, asi už jsem opravdu stará. Ale mám batoh růžový, který se mi před 2 lety líbil. Muž z něj má radost - když jdeme na nějakou akci, kde jsou davy, všude "mne" vidí - podle batohu. Ale příště už si koupím nenápadnější, slibuji. Ale ještě jeden mám šedý, pro mne fešácký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lotty,
      mně se víc líbil černošedý, ale stál o pět stovek víc, nechápu proč, ale příště si dám pozor na ty nákupu na netu.

      Vymazat
  2. Možná by bylo dobré obětovat trochu místa, prostor za bočním vstupem nějak vymezit a instalovat tam železa na krtky nebo aspoň pastičku na myš. V prostředcích MHD by to mohlo mít úspěch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rowdy,
      já jsem si nejdřív myslela, že je to omyl, ta díra dovnitř.
      No, dneska jsem si na Staromáku dala batoh pro jistotu na břicho.

      Vymazat
  3. Taky jsem chtěla batoh Vuch, abych byla stylová. Tak dlouho jsem online vybírala, až přišlo cosi úplně divného pytlovitého. Vrátila jsem, vybrala jiný, čti jinak blbý. Už se mi nechtěl vracet, má ho dcerunka. Té se líbí, naštěstí. Ponožky Dedoles jsem dostala, byly mnohem větší, než odpovídala psaná velikost, má je synek a a je spokojený. Ještě že ty děti mám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      máš to dobře vychytané :-D
      Jen aby na Tebe zbylo to, co se Ti nakonec líbit bude!

      Vymazat
  4. Míšo, nedivím se, že jsi napsala e-mail na prodejnu, také bych tak učinila. Já při koupi batohu nehledám značku, ale musí mít hodně kapes, pokud možno kryté zipy a kvalitní šití. Tedy musím ho vidět a osahat. Ten boční vstup do hlavního prostoru je hodně divný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      přitom s tím prvním jsem byla moc spokojená, úplně bez výhrad, cože je u mě co říct :-D a taky jsem kupovala rovnou na netu.

      Vymazat
  5. Ajaj, a já si taky chtěla wuch koupit.... asi zůstanu u těch od ťamanů. Ty mi zatím spolehlivě vydržely ix let a vešlo se do nich všechno co jsem potřebovala. Vloni jsem si koupila na Karlštejně v klasickém neťamanském obchodě něco za 900 Kč, abych zjistila že to samé mají ťamani za 350. A už teď je pěkně odřený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      znáš mě, jsem marnivá, chtěla jsem mít batoh jako mladý holky (všechno bych chtěla mít jako mladý holky :-D)

      Vymazat
  6. P.S. ta kapsa je opravdu solidní blbost....

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli ten bocni zip neni chyba (zapomneli usit vnitrni kapsu?), ale zamer, tak jsem ho vubec nepochopila. Nemas odkaz prosim? Zajimalo by me, jak to inzeruji. Ja mam od Vuch batoh na kocarek, ktery ma zip z boku na malou kapsu na zadech na mobil a prijde mi to super (do hlavniho prostoru se tudy nedostanes). Ale je fakt, ze s Vuchkami se v poslednich letech roztrhl pytel a to jejich logo je hodne napadne. Tak uz nemam chut kupovat si od nich neco dalsiho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá čtenářko,
      taky jsem si myslela, že tu kapsu zapomněli ušít, ale pak jsem si četla nadšený komentář, kde zákaznice tu kapsu vychvalovala.
      https://www.vuch.cz/Zeny/Batohy/Batohy-251/Lutine
      Zákaznice Jana 31.10.

      Vymazat
  8. Tak o VUCH jsem ještě nikdy neslyšela . Ale evidentně jsem o nic nepřišla. My jsme nedávno taky psali stížnost na jednoho prodavače. Ale asi to k ničemu není, neb před námi už si stěžovali jiní a prodavači pořád stejní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo,
      batohy Vuch, to byla taková vlna u nás v práci :-D
      Vyšehradský matky mají zase všechny batohy ZWEI.
      Na mail mi odpověděli, že prošetří nebo předají nebo něco takovýho. A já byla samozřejmě líná se jít podívat, jestli bábu vyhodili :-D

      Vymazat
  9. Ta kapsa je vysloveně téma pro Arnošta Vašíčka :-). Já měl svůj batůžek strašně let a po té děsné době, kdy jsem ho opravdu doslova roztrhal, jsem kupodivu našel v nabídce úplně stejný. Už nedrží zdaleka tak dobře pohromadě jako ten první, ale když jsem ho na třech místech slátal režnou nití, nejen že se dál netrhá, ale nejspíš je teď nově i neprůstřelný.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Míšo. Já batoh sice nenosím, ale furt jsem potkávala nějaký holky s batohama Vuch, až jsem podlehla taky a koupila si kabelku, pak druhou a pak i peněženku. Vuch je hroznej mor 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Meduňko,
      měla jsem to podobně, ale už jsem vyléčená!

      Vymazat
  11. Milá Mišpulko, my zas se ségrou řešíme nosnost. Jo, vejde se tam 20 litrů (30, 50), ale nosnost nikde nepíšou. Minule jsme u krosny zjistily, že je na 40 litrů, ale garantovanou nosnost jen pět kilo... Ale že musela prodavačka volat vedoucí, ta volala svýho šéfa a ten kontaktoval výrobce... A k čemu je batoh na pět kilo? Tam dám spacák a boty a urvu popruhy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baruško,
      jo nosnost, tak ta mě vůbec nenapadla :-D
      Ale pár kilo do něj vždycky nacpu.

      Vymazat
  12. Ponožiek od Dedoles máme kopu. Netušila som, čo je to zač, až keď nám ich začala posielať moja mamina (ponožky sa tu dajú nosiť len v zime). Moje "OCD" (Obsedantně kompulzivní porucha) si na každú inú zvyklo celkom rýchlo 😆 Proste my sme tu o tieto módne vychytávky ukrátení... izolovaní od celého sveta. Počula som, že tam u vás idú zase do módy ledvinky 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi,
      také jsem ty ponožky posílala ségře na Kanáry :-D
      Ano, ledvinky se zase nosí, přišly, myslím z Paříže. Mně připadají furt hrozný, i když jsou kožený a příšerně drahý.

      Vymazat
  13. Vuch mě dost zklamala (zklamal? zklamalo?). Ježíšek mi loni přinesl pěknou peněženku. Zhruba v červenu se mi urval, resp. prostě odpadl, ten cvoček v zapínání, takže nejde zavřít. To ta čínská z trhu, co jsem měla před ní, udělala mnohem delší službu.

    Veselý ponožky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ono mě to pustilo bez podpisu. K.

      Vymazat
    2. Milá Kačenko,
      ponožky jsou bezvadný. Při poradách sedíme na stolech nebo stojíme, nejlepší příležitost si ponožky porovnávat :-D

      Vymazat

Láska je kurva