pondělí 25. prosince 2023

Povánoční

Miluju Mladého chlapce je eufemismus pro Tahám se s ženatým chlapem o 9 let mladším. Před patnácti lety mi dal k svátku noční košilku. Jak jsem zimomřivá, brala jsem si ji hlavně k moři. Mám ji pořád. Chlapec vypadal dojatě, když jsem mu košilku ukázala. I jsem se do ní narvala. Slíbil mi koupit novou, taktně neřekl větší. Vánoční dárek jsem dostala zabalený v krabici, která nesympaticky chrastila. A k ní lahev Bailey's. 

Rozbalení jsem nechala opravdu až pod stromeček. A dobře jsem udělala. Při předání řekl, že je prakticky založený a že je to jen taková blbost. Já jsem zase velmi výbušná a možná, kdyby seděl včera vedle mě, tím dárkem bych ho praštila, protože jsem dostala ruční hliníkový lis na citrusy. Naštěstí jsem byla doma sama, i tak jsem si nahlas řekla Hezký vánoce, babi!

Vývoj nechtěným směrem

23 komentářů:

  1. A nyní si trénuješ, jak budeš při dalším setkání děkovat a pět ódy na skvostný dárek, abys mladého prakticky založeného chlapce, neodehnala. Má to v životě velmi prakticky uspořádané, přesto je citlivý. Připrav mu na uvítanou džbán džusu. Jinak přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,
      jak si všechny ty křivdy zapisuju, lépe je v sobě vstřebávám :-D
      Pět ódy ale asi nebudu :-D
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  2. Mladý chlapec je jen (?) o 9 let mladší? A já tu tiše snila, že tak o 20, tento rozdíl věkový mezi vámi je zcela normální. Tedy moderní nyní mezi ženami nad třicet. Mého kamaráda dcera si vzala po tří měsíční známosti chlapce o 8 let mladšího. V té době jí bylo 36 let. Chtěla se vdát, ačkoliv vždy tvrdila, že "chlapa nikdy, někomu otročit!" No, neotročí - mladý chlapec otročí jí a jak rád! Po roce mu povila dítě, on šel na mateřskou dovolenou a je na ní pořád. Na té mateřské.
    Obdivuhodné? Pro mě určitě. Proč tu o tom píšu? Že rozdíl 9 let mezi vámi a Mladým chlapcem není zas tak velký přeci! :-)
    Košilka na fotce je skvělá, jen zbytečně dlouhá pro Vaše krásné nohy, ne? No a ten ruční odšťavovač? To je to maličké vedle té košilky? Super! Vanička má od nastávajícího dědy dárek, určitě se těší na šťávičky z čerstvého ovoce už teď. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá čtenářko,
      vůbec mě nenapadlo se na odšťavňovač dívat tak pozitivně. Díky moc za komentář. Schovám si ho na pak :-D
      Pro mě je devět let dost. Sice spolu nikam nechodíme, ale myslím, že ten rozdíl je znát. Jsem sice štíhlá, ale mám křehkou pleť a tudíž dost vrásek.

      Vymazat
  3. Progres vývoje vztahu je opravdu zajímavý.... ano asi bylo lepší si to rozbalit v nepřítomnosti dárce. Plářču občas že žádného mladého chlapce nemám a že nedostávám od žádného z mých "pánů" dárky, ale nakonec asi je to tak lepší neb pokud bych dostala něco takového asi už bych seděla za vraždu... i když první a jediný dárek od pana En - kamínek - taky patří k těm o kterých nevíš co si máš myslet. Jak o dárku tak o dárci. To první i pár následujících dárků od Kovboje byl veskrze praktický. Věci na kterých já ujíždím. Krásné spodní prádlo a gumové žužly.... :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy,
      je to takový těžký krám, mohla jsem ho i zabít :-D
      Od mámy jsem dostala dárkovou kartu do Intimissimi, nákup prádla bude následovat.

      Vymazat
    2. To se máš. Já si v Intimissimi sice vyberu napohled, ale ne na tělo. Ony ty Italky jsou takový bezkozí ďáblové a pro nás vyvinuté šťabajzny prostě nic nevymyslí....

      Vymazat
  4. Vendy W - gumové žužly?
    Krásné spodní prádlo si po 60ce už zakazuji, vím o své postavě své, ale gumové žužly? Mohu zvědět?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano gumové žužly nebo - li dvě kilová balení žužlavých medvídků, žížalek a podobných věcí. Zkrátka žužly :D. Naopak, krásné spodní prádlo si musí žena kupovat neustále! Mě už je taky 60+ a postavu mám jako echt Věstonická Venuše, ale krásné a sexy prádlo miluju. Protože ten pocit když člověk ví, že má na sobě něco tak hezkého vyzařuje i přes oblečení ven ;-)

      Vymazat
    2. Souhlasím s Vendy, krásné prádlo je motivující :-D.

      Vymazat
  5. Zátiší s košilkou a odšťavňovačem je kouzelné, chtělo by to ještě mrtvého bažanta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bažanta? Mrtvého? To radši živého ne? Anebo toho umělohmotného, ale toho ještě Mladý chlapec nepotřebuje! :-)

      Vymazat
    2. Mrtvý bažant do zátiší jednoznačně patří, viz třeba https://www.aukcni-galerie.cz/www/files/image/auction/items/285_23108_2.jpg!

      Vymazat
  6. O příšerných dárcích vím své, drahý mi v začátcích vztahu vybíral dárky se svou sestrou, která má dům s fialovou fasádou. Když se jednou podřekl, že mi vybírá pod stromeček kabelku, dost jsem se vyděsila a věnovala značné úsilí přesvědčování, že si chci něco takového vybrat sama a opravdu bych radši poukázku. Pod stromečkem pak byla opravdu příšerná halenka, protože poukázka není dost osobní, ta halenka mu skončila na hlavě (ještěže mi nedal taky odšťavňovač, máme děti) a od té doby na Vánoce nedostávám nic. Většinou jsem ráda. Mimochodem, Vaničce v hliníkovém odšťavňovači radši nic, kov zabíjí vitamíny. Ale v určitém věku by s tím mohla mlátit do nábytku, tento typ dárků mají děti nejradši!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      vůbec nemám v úmyslu ten zasr krám používat :-D
      Pokud mi vážně chtěl dát něco do kuchyně (!), mohl vybrat něco kvalitnějšího.
      Velmi jemně jsem si mu postěžovala, opověděl, že někam zajdeme a já si dárek vyberu. Ne, to už není ono, taky toho společného času máme málo a je škoda ho trávit nějakým nákupem.
      Mně je vůbec problém kupovat dárky, proto si vždy jasně řeknu/napíšu, co chci.

      Vymazat
  7. Jsem normálně praktický a velmi klidný člověk, ale lis na citrusy bych považovala za jednu z největších megakřivd, kterou bych dotyčnému do smrti předhazovala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko,
      já jsem marnivá hysterka, která čekala tu košilku :-D
      Na můj svátek zapomněl, dodatečně jsem si řekla aspoň o kytku.
      Nějaké společné nakupování nepřipadá v úvahu, tak asi nic.
      Jak by řekla Naděnka: A cos čekala?!

      Vymazat
  8. Náhodou - lis na ovoce z masivní platiny by mohl vrátit vývoj do ne-li úplně chtěného, tedy aspoň přijatelného směru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      ještě jednou zkontroluju, jestli nemá punc :-D

      Vymazat
  9. Cože?! Odšťavňovač nebyl značkový, no to mě po*er ! Ty jsi taky kvalita a ta má dostávat jen kvalitu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zahrado,
      nechtěla jsem žádný lis na citrusy!!! :-D Já chtěla košilku.

      Vymazat
  10. Tak to mě fakt pobavilo:)) Hezký nepoměr-napřed sexy košilka a po pár letech-praktický odšťavňovač....Noo, já jsem měla kdysi taky vztah-tak pro zábavu a naivka jsem navrhla, abychom si vyměnili nějaký dáreček-abych měla milou vzpomínku....Já mu koupila pero Parker....a on mně - voňavý stromeček na záchod...co na to říct? Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo,
      ten posun v dárcích je fakt zrůdný :-D
      Ovšem ten nepoměr u vašich dárků je taky dobrý téma na článek. Také jsem chlapci věnovala výrazně lepší dárek, ale nechtělo se mi to vypisovat. Takhle už to bylo hodně :-D

      Vymazat

Láska je kurva