sobota 3. června 2017

Výlet do Letů

Tentokrát jsem jela naštěstí bez psa, ten měl víkendový program se svým páníčkem. My vlakem do Černošic. Mapu, tu správnou, jsme měly se Zuzanou obě, i přesto jsme se najednou ocitly v lese na rozcestí bez modré značky, bez jakýchkoliv značek nebo rozcestníků. Nevím, jak to děláme, asi teda blbě. Patočka byl zrovna volně ložený a že za námi přijede. Psal, kde prý jsme. Někde v lese, poslala jsem fotku cesty a též naznačila, že nám chlapec s autem nechybí. Na výlety se přece jezdí vlakem.

Jsme v lese

Zuzana chtěla mermomocí dojít do Letů, furt blábolila o nějaké hospodě s nabídkou XXL řízků, jako kdybychom se my, báby Přechodový, měly cpát řízkama, ale byla neústupná, tak jsme přece jen do Letů dorazily. Bylo mi jasný, že musíme, protože pokud ne, budeme tam muset dojít příští nebo přespříští nebo přes přespříští výlet. Ona se snadno nevzdává. Cesta přes Karlík byla fajn, všude hezké domy a dobří lidé, kterých jsme se ptaly na cestu, jako ostatně vždycky. V Karlíku kdysi koupil vilku Karel Gott jedné své milce, jak stylové.

V Letech jsme tu Zuzaninu hospodu pro tlusťochy nenašly, ale narazily jsme na báječnou restauraci U zlatý rybky a tam jsme se po 17 uťapaných kilometrech zaslouženě nacpaly. Rybí restaurace s vlastními sádkami, kde to najdete. Daly jsme si pstruha. Šéfkuchař Lukáš Soukup je mladý kluk, viděla jsem ho, jak něco baští lžící na terase, nechtěla jsem ho rušit u jídla, jako poděkování tedy dávám odkaz.

Bylo krásné odpoledne, tak jsme se po jídle přesunuly na plátěná lehátka u břehu Berounky. Panáky nám slečna přinesla až sem. Patočka litoval, že se nepřipojil hned ráno, nějak si nevšiml, že mu nikdo ani neříkal. Když mám Zuzanu, nepotřebuju Patočku a naopak.

A nakonec stačilo už jen přejít most přes řeku a na nádraží v Řevnicích nastoupit do vlaku.

1. Taky bych se koukla do té restaurace kde se dává XXL řízek :)
    Ale ta restaurace, kterou jste našli není špatná, já  bych si tedy  nedala žádnou rybu, ale dost mě nalákal ten perníkový krém co nabízí v menu. Ale koukám, že jste si pošmákli :) A měli jste docela pěkný den :)

2. Milá Míšo, koukám, že ty a Zuzana budete podobné výletnice jako já a Dana
    My zabloudíme i s mapou, posledně jsme dokázaly hledat jeden penzion skoro dvě hodiny, podle navigace to mělo být 18 minut cesty od nádraží. My se nakonec i těch dobrých lidí na cestu ptaly, ale asi nás schválně poslali blbě

3. Tak hlavně že jste se neztratili a parádně si to užili, XXL řízek bych si dala moc ráda

4. [1]: Milá Joino,
    já držím s Druhorozeným basu, tj. tu jeho jaterní dietu a smaženému se taky vyhýbám...

5. [2]: Milá Meduňko,
    já tomu bloudění rozumím, i když vůbec nechápu, jak se to vždycky stane... Nás lidi posílají dobře, ale občas jim nevěříme a jdeme si blbě po svým...

6. [3]: Milá Eliss,
    vždycky je to prima výlet a tím, že bloudíme se vůbec nestresujeme... ani to nebereme už jako bloudění, prostě jedeme jinudy...

7. [2]: P.S. Zuzanin muž nám pak počítá, kolik jsme ušly kilometrů, chytá se u toho za hlavu a nechápe, proč chodíme tak cik cak a okolo...když máme ty MAPY...

8. Já byla na víkend u kamarádky v Hradci-Králové. Říkala, že je tam nějaká pěkná vyhlídka na Hradec někde a tak že si teda uděláme procházku. Po asi 45 minutách se ptám, kde to teda přesně je a za jak dlouho tam budeme. Reakce: "No, já nevím, má to být někde u planetária. Já tam ještě nebyla". "Vždyť jsme minuly odbočku, která ukazovala, že tím směrem je planetárium!!" "Jsem ji neviděla" ... Dobře, rozhodly jsme se, že využijeme chytrých technologií a koukneme na mapu. Krásně jsem si našla trasu, tak jdeme teda dalších asi 20 minut. Ale cílové místo pořád nikde. Nakonec zjišťujeme, že jsme měly jít na opačnou stranu. Vrátily jsme se teda zpátky a za pomocí mapy po nějakých dvou hodinách skoro došly k cílovému místu. No, teda skoro. Cílové místo jsme tak úplně nenašly, ale výhled na Hradec stačil i z té lavičky, na které jsme se uvelebily. A třešnička na závěr: Nakonec jsme našly ceduli, která ukazovala na cestičku, kterou jsme za 10 min vylezly kousek od kolejí... =D

9. [8]: Milá M,
    a nakonec je to stejně jedno, hezky jste se prošly a to byl účel... chůze je nejzdravější pohyb a pokud jste neměly omrzliny (asi ne), tak byla procházka úspěšná...

10. [9]: Jojo, bylo to fajn. ^^ Stejně jsme měly plán až na večer, tak jsme zabily čas. Omrzliny jsme neměly, bylo to začátkem dubna (To byla ta část dubna, kdy zrovna nesněžilo.).

11. Škoda, že jste netrefily do té hospody s XXL řízkama, musíte se do příště polepšit a hospodu najít! Asi ryba z vlastní sádky chutná asi jinak než z mražáku supermarketu. taky podnikáme výlety vlakem či busem, auto nemáme ani nechceme.

12. Jste holky šikovný. Do Let došly, a baštu měly. A to je hlavní .-)

13. [11]: Milá Lotty,
    řízky mě nijak netankují, ty si udělám doma...ale čerstvá ryba je svátek...
    Zuzana byla taky spokojená, tak jestli příště do Letů, jedině sem.

14. [12]: Milá Melisso,
    výlet skvělý. Vůbec ty výlety bez dětí a psů mají své kouzlo..

15. [14]: Milá LeS,¨
    byla to fakt pecka...

16. [13]: Milá Dorko,
    neslintej a něco dobrého si uvař, popř. vyraž na výlet... A kdybys jela, dej mi vědět, pojedu taky...

17. [18]: No mně tu chybí sádka... S tebou bych jela taky.

18. To jste si udělaly báječný výlet s ještě báječnějším zakončením.
    XXL řízek je také k mání v restauraci Kajetánka v Břevnově. Jednou si ho tam dal náš kamarád, který jí jako zájezd. Měl co dělat, aby ho dojedl.

19. Každý muž, který dá ženě za věrné služby je skutečně stylový a na úrovni. Jen škoda, že jich už moc není, dnes je ta rovnoprávnost, tak dej bacha, abys nemusela ty Patočkovi platit i ten benzín.
    Míšo, mám tě ráda...vyndala jsem maso na řízky, nemusím trapně řešit, čím nás potěšit

20. Chtěla jsem napsat dům, ale když jí k tomu i dá, také bonus

21. začínám litovat, že nejím ryby

22. [21]: Milá Blondýnko,
    nikam jezdit nemusel, placení benzínu nehrozí...my si jenom dáváme...
    K řízkům gratuluju, já zapeču fleky s uzeným.

23. [23]: Milá Klávesničko,
    šidíš sama sebe...ale mají i kance a jiná jídla...

24. [20]: Milá Alenko,
    takových restaurací je asi víc...bych radši měla držet dietu...

25. Moc hezky popsaný výlet, taky bych si na nějaký pěkný dala říci... I když vlastně brzy se vypravím, přítel mi slíbil při příští návštěvě ZOO.

26. Lety mám spojené s letištěm...,
    tvůj výlet a ryba přímo čerstvá je lákavá.

27. Jelikož jsem takřka místní, tak doporučím v Letech ještě pivovar :).A pozor, Řevnice jsou "ty", ne "ta".

28. V sobotu bylo celkem horko, tak to jste si ten výšlap pěkně užily S orientací mám problém zřejmě od narození, orientační smysl mám jako houpací kůň, takže ke každému výletu potřebuju doprovod.
    Část výletu v restauraci a u vody, to by se mi líbilo asi nejvíc

29. [27]: Milá Ortie,
    ZOO je taky fajn a s přítelem kór. Já mám moc ráda tu pražskou v Troji...

30. [28]: Milá Sugr,
    letiště jsem neviděla, ale do restaurace se určitě ještě vrátím...

31. [29]: Milý Libore,
    okolo pivovaru jsme myslím šly...
    Název "Řevnice" jsem nejdřív měla správně, pak jsem podle netu opravila blbě... každopádně díky za upozornění.

32. [30]: Milá Evo,
    píšu trochu opožděně, výlet byl dříve, když bylo počasí nakloněné výletům... teď se se Zuzanou válíme v Braníku na louce u Vltavy.

33. Ta ryba vypadá hodně lákavě, hned bych si dala oni ví, jak to nazdobit

34. [35]: Milá Iris,
    všechno jídlo vypadalo nádherně, ceny ovšem odpovídají kvalitě, další výlet do Rybky musím náležitě finančně připravit...

35. Po polykání kilometrů je čas spolknout i něco dobrého :).
    Dobře to znám - výdej 3000 kalorií a následný příjem 5000

36. [37]: Milý Miloši,
    naštěstí si počítáme jenom kilometry, já jsem navíc vášnivá milovnice piva, mě by ty kalorie zkazily výlet...

37. To musel být super výlet :)
    Rrybku bych hned snědla, vypadá naprosto úúžo

38. [39]: Milá Elis,
    stále mě překvapuje, kolik lidí ryby nejí...nerozumím, nechápu... Jsem tedy ráda, že jsme spolu ve shodě...

39. Tak to je super výlet, pěkne dlouhá to cesta.. Určitě ale byla sranda ... Jídlo vypadá naprosto úžasně, hned bych si s chutí dal..

40. [41]: Milý Saure,
    doufám, že jsem jim prostřednictvím článku našla nové hosty...